Хм в това е въпроса ползва ли ми ламбдата ГИ-то.Понеже в момента съм сигурен че е закачена само и единствено за ECU което от своя страна изработва съответните тайминги на инжекторите а от Г-ECU - то мога да модифицирам само готовите импулси. Но ако ламбдата не дава вярна информация относно газ.Работа не е добре и това ме дразни.В снимките виждате, че в интерфейса на Стефанели ламбда показанията стоят празни (следователно не са я закачили).Ох май ще се срещам с тея майсторчета.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Програма за ЕКУ-то на Стефанели ГИ
Collapse
X
-
u_bo
_Ivan_Ivanov_ написа:почва да ме фаща яд че не си сложих едно фобусче.Гледам и софтуера за настройка (само управление на чистачките няма включено в него) еххх
Коментар
-
u_bo
що не закачиш ЕКУ-то към Виза и да видиш какво дава ламбдата,а през това време може да закачиш и ГЕКУ то към лаптопа.
Коментар
-
Трябва да си сглобя Визата (напоследък нямам време, и другото нямам лаптоп с 2 кома).Иначе софтуера на ФОБОС не съм го пипал гледам един .pdf със описание как се настройва ето линк: http://store4.data.bg/kilocore/fobos_handbook_BG.pdf Аз понеже познавам майсторчетата и си казах ще сложа стефанелито няма начин да не е добре а и ме овериха че всичко е ОК.Ама като започна препукването и го решават с бедна смес си казах ЯСНО.Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
u_bo
_Ivan_Ivanov_ написа:Проблема с препукването го реших със смяна на задръстения явно катализатор със резонаторно гърне и цялото пукане спря.
Коментар
-
Хах дам и аз това чакам, ще пиша сега ми даде 15 газ/109км градко, като съм висял нонстоп в задръствания, а времето в което не съм бил там колата е била само в рейсърски режим (демек газ много спирачка :P ) събота и неделя съм в провинцията и ще ви кажа какво ще ми даде инзвънградко, сега е някъде около 7-8/100 при 130-140-150(не падам под 100) газ.Та ще видим , и има разлика в мощността ПОВЕЧЕ Е. То пукането е било от една малка цепнатина преди катализатора от там се е овличал въздух с който са били запалвани газовече натрупвани във системата благодарение на задръстения катализатор.Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
u_bo
_Ivan_Ivanov_ написа:..... инзвънградко, сега е някъде около 7-8/100 при 130-140-150(не падам под 100) газ....
Коментар
-
да повдигна старата тема: може ли картинката със схемата на кабела да я качи някой от имащите отново? Линка от тази тема не работи вече, а в руският сайт не ми дава да гледам прикачените файлове."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
_Ivan_Ivanov_ написа:Хм в това е въпроса ползва ли ми ламбдата ГИ-то.Понеже в момента съм сигурен че е закачена само и единствено за ECU което от своя страна изработва съответните тайминги на инжекторите а от Г-ECU - то мога да модифицирам само готовите импулси. Но ако ламбдата не дава вярна информация относно газ.Работа не е добре и това ме дразни.В снимките виждате, че в интерфейса на Стефанели ламбда показанията стоят празни (следователно не са я закачили).Ох май ще се срещам с тея майсторчета.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар