Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Програма за ЕКУ-то на Стефанели ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Хм в това е въпроса ползва ли ми ламбдата ГИ-то.Понеже в момента съм сигурен че е закачена само и единствено за ECU което от своя страна изработва съответните тайминги на инжекторите а от Г-ECU - то мога да модифицирам само готовите импулси. Но ако ламбдата не дава вярна информация относно газ.Работа не е добре и това ме дразни.В снимките виждате, че в интерфейса на Стефанели ламбда показанията стоят празни (следователно не са я закачили).Ох май ще се срещам с тея майсторчета.
    Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
    Fiat Bravo_GT 1.8 16v

    Коментар


      #32
      почва да ме фаща яд че не си сложих едно фобусче.Гледам и софтуера за настройка (само управление на чистачките няма включено в него) еххх
      Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
      Fiat Bravo_GT 1.8 16v

      Коментар


        #33
        _Ivan_Ivanov_ написа:
        почва да ме фаща яд че не си сложих едно фобусче.Гледам и софтуера за настройка (само управление на чистачките няма включено в него) еххх
        я кажи отде го взе да го гледаш ?

        Коментар


          #34
          що не закачиш ЕКУ-то към Виза и да видиш какво дава ламбдата,а през това време може да закачиш и ГЕКУ то към лаптопа.

          Коментар


            #35
            Трябва да си сглобя Визата (напоследък нямам време, и другото нямам лаптоп с 2 кома).Иначе софтуера на ФОБОС не съм го пипал гледам един .pdf със описание как се настройва ето линк: http://store4.data.bg/kilocore/fobos_handbook_BG.pdf Аз понеже познавам майсторчетата и си казах ще сложа стефанелито няма начин да не е добре а и ме овериха че всичко е ОК.Ама като започна препукването и го решават с бедна смес си казах ЯСНО.
            Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
            Fiat Bravo_GT 1.8 16v

            Коментар


              #36
              Проблема с препукването го реших със смяна на задръстения явно катализатор със резонаторно гърне и цялото пукане спря.
              Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
              Fiat Bravo_GT 1.8 16v

              Коментар


                #37
                _Ivan_Ivanov_ написа:
                Проблема с препукването го реших със смяна на задръстения явно катализатор със резонаторно гърне и цялото пукане спря.
                чакаме отзиви, дали това е повлияло на разхода ти.

                Коментар


                  #38
                  Хах дам и аз това чакам, ще пиша сега ми даде 15 газ/109км градко, като съм висял нонстоп в задръствания, а времето в което не съм бил там колата е била само в рейсърски режим (демек газ много спирачка :P ) събота и неделя съм в провинцията и ще ви кажа какво ще ми даде инзвънградко, сега е някъде около 7-8/100 при 130-140-150(не падам под 100) газ.Та ще видим , и има разлика в мощността ПОВЕЧЕ Е. То пукането е било от една малка цепнатина преди катализатора от там се е овличал въздух с който са били запалвани газовече натрупвани във системата благодарение на задръстения катализатор.
                  Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
                  Fiat Bravo_GT 1.8 16v

                  Коментар


                    #39
                    _Ivan_Ivanov_ написа:
                    ..... инзвънградко, сега е някъде около 7-8/100 при 130-140-150(не падам под 100) газ....
                    НЕ , ти ми уби вечерта, мойта под 9 със спокойно каране на 110 -130 не е падала (и клима)но под 9/100 газ не е падала. това 9 - 9,5 че и нагоре на извънградско.ти тука 8/100 при 130-150 ?!?!!? БРАВО ! трябва да го видя!!!

                    Коментар


                      #40
                      150 но не ги потдържам, държа около 110-120 като това с 4 човека заедно със мен и багажник със обемно съдържание около 20 кг.Ам щом сте сигурни колега със вашето засичане ще се постарая и аз да съм точен със моето
                      Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
                      Fiat Bravo_GT 1.8 16v

                      Коментар


                        #41
                        да повдигна старата тема: може ли картинката със схемата на кабела да я качи някой от имащите отново? Линка от тази тема не работи вече, а в руският сайт не ми дава да гледам прикачените файлове.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #42
                          Схемата е RS-232 to TTL convertor, потърси в Гугъл има много такива схеми, като към ГИ ти отиват само GND RX TX 5V , 5V служат за захранване на конвертора нищо повече .
                          Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
                          Fiat Bravo_GT 1.8 16v

                          Коментар


                            #43
                            т.е. стандартен КЛ интерфейс?
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #44
                              Synthy написа:
                              т.е. стандартен КЛ интерфейс?
                              да
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар


                                #45
                                _Ivan_Ivanov_ написа:
                                Хм в това е въпроса ползва ли ми ламбдата ГИ-то.Понеже в момента съм сигурен че е закачена само и единствено за ECU което от своя страна изработва съответните тайминги на инжекторите а от Г-ECU - то мога да модифицирам само готовите импулси. Но ако ламбдата не дава вярна информация относно газ.Работа не е добре и това ме дразни.В снимките виждате, че в интерфейса на Стефанели ламбда показанията стоят празни (следователно не са я закачили).Ох май ще се срещам с тея майсторчета.
                                Ламбдата няма как да я видиш, защото се ползва само за база при настройката на Стефанели, и се закача заедно с интерфейса то който и излиза.. Просто Стефанели няма отделен кабел към уредбата който "да не са ти закачили".

                                Коментар

                                Working...
                                X