Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газов инжекцион - проблем. РЕШЕНО - проблем няма вече!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    .....пак не съм съгласен, и казвам защо, защото помпата дори да карам на газ си върти бензина през реиката, съгласен съм примерно че водата през ноща ще се утаи на дъното макар че признавам че не знам кое е по тежко бензина или водата, но да приемем че се е утаила водата да обаче в системата по тръбите през реиката си има бензин. А кажи ми ква е разликата при положение че на бенз или на газ през цялата система постоянно се върти бензин. И защо тази теорема не важи за останалите коли които нямат проблем с газовите, дане би те да сипват бенз от по различни от нас бензиностанции? ланчата ми никога не е имала проблем с палене на бенз но там нещата са доста по прости като изпълнение.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      КИМИ написа:
      Slavi_Lancia написа:
      КИМИ кво значение има дали съм с газ или не , добре да кажем карал съм цял ден на бензин и после следва твоята теория за водата еми начи не зависи дали имам газ или не щом колата е престояла цяла нощ и водата е паднала долу както казваш ти, еми кво е значението на какво съм я карал през деня след като ще престои цяла нощ после. ...
      Ако си карал цял ден на бензин поради по- тежката молекулна структура на водата си изгорил( преминала е) по- голямата част от нея през двигателя.ДВГ работи нормално със до 5% вода в бензина- има и системи за подаване на толкова вода за икономичност и екология, но не заедно с бензина а отделно.При каране на газ бензина е в почти покой- бензина е един и същ в рейката на дюзите- дали се превърта и два пъти на ден.Като добавим че сондата сутрин взима от резервоара по дъното, а там се е утаила и водата- смятайте какво става- по 2-3 завъртания, припалване и угасване- това е резултата- НЕЩЕ да пали на вОда и това е- след 2-3 завъртане вече пали на пресекулки- това е на 101% сигнал, че в бензиностанцията са сипвали вода.
      КИМИ - май много ти е важно последната дума да е твоя, дори като грешиш ?Не забравай - докато си на газ - постоянно си циркулира бензина през рейката и се връща през клапана към резервоара - всеки ГИ за който ми е известно е така. По този начин ако падне налягането - автоматично и без забавяне се включва на бензин.ЯНКО : може да се засече откъде идва проблема ,като се погледне показанията на ламбдата :1.при работа на газ2. веднага след превключването на бензин3. след каране 1, 2 дни само на бензин и нормализиране се гледа пак на бензин и едва тогава (или след ресетване на компа )4 се превключва на газ и се гледат показаниятакакто и времената на инжекторите.искам да кажа с това - не е задължително проблема да е от грешно зададено налягане, но е там някъде УСПЕХ

      Коментар


        #18
        Колега мислишли че не съм го пробвал. И на двете горива времетраенето на бензиновите дюзи е еднакво и показанията на ламбдата съответно също. Най вероятно си иска малко да се подаде газ. Има още една вазможност да му сваля малко времето на газовите дюзи на тихите та компа да вдигне малко времето на бензиновите иначе аз не виждам от какво може да е този проблем.

        Коментар


          #19
          qnisZ написа:
          Колега мислишли че не съм го пробвал. И на двете горива времетраенето на бензиновите дюзи е еднакво и показанията на ламбдата съответно също. Най вероятно си иска малко да се подаде газ. Има още една вазможност да му сваля малко времето на газовите дюзи на тихите та компа да вдигне малко времето на бензиновите иначе аз не виждам от какво може да е този проблем.
          не ми разбра идеята - закачаш колата когато прави проблема на бензин - отбелязваш си: времена, ламбда , .. квот се сетишпосле я закачаш пак на бензин НО след като се е оправила (след 3 дни или след откачане на акку , ако има ефект откачането) и тогава сравняваш и намираш проблема.струва ми се че в момента не знаеш какво точно променя ЕКУ-то след работа на газ - за да се получи проблема на бензин.просто ти предлагам поредността , която при мен свърши работа. и да пишете като намерите къде е бил проблема ей !!!

          Коментар


            #20
            В интерес на истината моята кола прави същия проблем понякога. Интересното е, че го правеше това и ПРЕДИ да сложа газовия инжекцион - т.е. само на бензин.Сутрин рано като паля - задължително гасне първия път, след което при второ палене си работи добре. ПРи всяко следващо палене през деня няма такъв проблем. Също така ако за пръв път запаля колата по-късно през деня - също няма проблем.Затова си мисля, че проблема на колегата НЕ Е в ГАЗОВОТО. Просто съвпадение по време. Може да е зацапано моторче за празен ход, може да е образуване на конденз в дюзите (бензиновите) - което се приближава до теорията на колегата КИМИ.Пробвай вечер преди да изгасиш колата да преминеш на бензин и виж дали пак ще ти го прави това сутринта.@qnisZ - подаването на газ не помага, поне при мен. Просто ако подам газ, колата глъхне и пак гасне.@Slavi_Lancia - само за информация - водата е по-тежка от бензина, и то доста.

            Коментар


              #21
              Към колегата Immortal - едва ли е съвпадение. Защо тогава като мина само на бензин и след reset на комп-а, след около 100-тина км нещата се оправят и сутрин си пали без грешка??? След това като мина на газ и проблема се появява отново. Лично според мен има някакъв бъг в точно този газов инжекцион на Lovato (Easy Fast) и Янко е длъжен да информира производителя или там който трябва за този проблем.Благодаря на всички за мненията и ако проблема го реша ще пиша как задължително!
              Brava 1.2, 16V, 2000
              Ex: Golf 2, 1.3

              Коментар


                #22
                u_bo написа:
                qnisZ написа:
                Колега мислишли че не съм го пробвал. И на двете горива времетраенето на бензиновите дюзи е еднакво и показанията на ламбдата съответно също. Най вероятно си иска малко да се подаде газ. Има още една вазможност да му сваля малко времето на газовите дюзи на тихите та компа да вдигне малко времето на бензиновите иначе аз не виждам от какво може да е този проблем.
                не ми разбра идеята - закачаш колата когато прави проблема на бензин - отбелязваш си: времена, ламбда , .. квот се сетишпосле я закачаш пак на бензин НО след като се е оправила (след 3 дни или след откачане на акку , ако има ефект откачането) и тогава сравняваш и намираш проблема.струва ми се че в момента не знаеш какво точно променя ЕКУ-то след работа на газ - за да се получи проблема на бензин.просто ти предлагам поредността , която при мен свърши работа. и да пишете като намерите къде е бил проблема ей !!!
                Най вороятно е обеднена леко сместа на тихите когато е студена колата и за това го прави *поне така предполагам* и ще се оправи с леко повошаване на времето на бензиновите дюзи. Но тук има и един друг проблем за което колегата на споменава. Колата клати оборотите на бензин и съответно на газ та от там може да не може да се настрой софта на газовия комп *той се настройва само на тихи*.

                Коментар


                  #23
                  И аз това предположих - че има проблем колата на бензин, и просто при каране на газ проблемът се изостря.

                  Коментар


                    #24
                    qnisZ написа:
                    Най вороятно е обеднена леко сместа на тихите когато е студена колата и за това го прави *поне така предполагам* и ще се оправи с леко повошаване на времето на бензиновите дюзи. Но тук има и един друг проблем за което колегата на споменава. Колата клати оборотите на бензин и съответно на газ та от там може да не може да се настрой софта на газовия комп *той се настройва само на тихи*.
                    ако си е така - ЯВНО първо трябва този проблем да се локализира и отстрани . После ще е лесно !

                    Коментар


                      #25
                      Е да ама тук изпадаме в омагьосан кръг приятели, защото според майсторите в Пазарджик това клатене било в рамките на допустимото... и изобщо има ли автомобил при който оборотите да се закотвят примерно на 800 и да не мърдат грам? При мен варират между 750 и 850, но това може да се забележи само като се сложи на комп. тестер, но пак повтарям, това според майсторите в Пз не е проблем... и ако имаше изобщо проблем то не трябваше ли Янко да сигнализира за това преди да се нахвърля със слагането на ГИ-то? Не трябваше ли първо да каже: "Приятелю, имаш проблем с оборотите. Оправи го и след това ела да сложим уредбата." Еми нямам думи... сега всеки прехвърля топката в другия... типично по български!!!
                      Brava 1.2, 16V, 2000
                      Ex: Golf 2, 1.3

                      Коментар


                        #26
                        pazdir написа:
                        Е да ама тук изпадаме в омагьосан кръг приятели, защото според майсторите в Пазарджик това клатене било в рамките на допустимото... и изобщо има ли автомобил при който оборотите да се закотвят примерно на 800 и да не мърдат грам? При мен варират между 750 и 850, но това може да се забележи само като се сложи на комп. тестер, но пак повтарям, това според майсторите в Пз не е проблем... и ако имаше изобщо проблем то не трябваше ли Янко да сигнализира за това преди да се нахвърля със слагането на ГИ-то? Не трябваше ли първо да каже: "Приятелю, имаш проблем с оборотите. Оправи го и след това ела да сложим уредбата." Еми нямам думи... сега всеки прехвърля топката в другия... типично по български!!!
                        препоръчвам ти да я ,ресетнеш, да покараш само на бензин и- да идеш в ПД в сервиза в уличката срещу платформата за линейки на ВМИ -то на ул.В.Априлов.там правят само италиянки и има добри отзиви за тях.нека ти погледне колата и тогава ще се мисли.

                        Коментар


                          #27
                          ОК приятелю, знам горе долу за кое място ми говориш. Все пак се надявам тук в Пз да откртият проблема и ако не стане тогава ще дърпам към Пловдив. Иначе аз лично имам едни малки подозрения към ламбда сондата (сега някои ще кажат да ама тя не игра при паленето... да ама ако тя подава грешни данни към ECU-то на колата и то се обучава не както трябва тогава може да има връзка със сутрешното палене). Но всичко това са само предположения... има ли някакъв резултат ще пиша веднага!
                          Brava 1.2, 16V, 2000
                          Ex: Golf 2, 1.3

                          Коментар


                            #28
                            ламбдата можеш и при някой с осцилоскоп да я провериш.ако пък е и цифров - още по-добре , сваляш записа и го качваш тука !!!не е задължително да е автосервиз за диагностика на ламбдата

                            Коментар


                              #29
                              Здравейте колеги,от доста време не съм писал по тази тема, но исках да съм на 100% сигурен, че проблема е отстранен.Значи след последните настройки, които направи Янко по комп-а на ГИ-то колата се оправи... не веднага, а постепенно започна да пали все по-лесно и да задържа сутрешното палене без да гасне. Имам чувството, че на комп-а на колата му трябваше известно време за да се "обучи" след последните настройки и проблема със сутрешното палене изчезна изцяло. Благодаря на всички, които изказаха мнение по темата и безаварийно шофиране на всички от форума!
                              Brava 1.2, 16V, 2000
                              Ex: Golf 2, 1.3

                              Коментар


                                #30
                                Колеги, гледам че "pazdir" е имал нещо подобно на моя проблем.Значи като паля сутрин понеже оборотите са по височки не се осеща проблема обаче после като загрее и като я паля отново оборотите ми играят за няколко секунди даже в някои случаи изгасва.Въпроса ми е леко отправен към pazdiр : Какво точно ти направи Янко (нали qnisZ се пишеше в форума ако е той) че да кажа на моя "майстор" че бая се озадачава от проблема ми :D. И още нещо:ако трябва да отида на место при qnisZ да я погледне и веднъж за винаги да се оттарва от проблема (все пак затова дадох 1200 лв за инжекцион)http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32358 това е линк за темата кудето описах по подробно какво се случва с мойта фиатка Благодаря предварително на тези които ще се отзоват по въпроса
                                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                                Коментар

                                Working...
                                X