Здравейте на всички,Наскоро сложих газов инжекцион (Lovato) обаче малко след това започна да ми прави следния проблем: сутрин като паля, първият а по някога и вторият път ми гасне. Оборотите докато е студена са доста променливи, играят между 900 и 1200 докато мине на газ... след това полека лека нещата се нормализират и като загрее няма ядове никакви. Ако карам няколко дни само на бензин и нещата с паленето се оправят и в момента в който мина на газ... мъка.От какво може да се получава това нещо според вас? Майстора прави вече няколко настройки и вдига рамене... казва, че не било проблема в газовата, но ако не е в газовата, то тогава защо като карам само на бензин и нещата се оправят???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газов инжекцион - проблем. РЕШЕНО - проблем няма вече!!!
Collapse
X
-
ами първо колата ти е с бензинов двигател би трqбвало да нqма проблеми на бензин и после виш си нивото на антифриза или водата в казанчето мислq си че е ниско ако трqбва долеи малко повече то излишното ще излезе , обикновено газта като е студена и двигателq прекъсва и гасне и оборотите играqт , а може и да имаш въздух в системата провери . и накраq но не на последно мqсто виш си кабелите и свещите дали са добре , защото газта е много капризна :D успехFiat Brava 1.4 12v SX
-
... не е от тва и да я удавиш от антифриз не ма се опраи бях изписал цял роман по тоя проблем ама не ми се търси за тва ще опитам на кратко да ти обясня проблема. Всичко е от газовата или по точно от налягането на газта отиваш при майстора да ти види налягането на изпарителя. Белята идва от там че компа ти се самоубочава и когато налягането на газта е по голяма или по малко от необходимото компа корегира времето за отваряне на дюзите или казано друго яче ако налягането на газта е по високо тоест за единица време през дюзата минава по голямо количество газ и сместа е по богата което отчита ламбдата и за да я вкара в норми компа сваля времето за отваряне на дюзата. Ако пък налягането е по ниско съответно за да постигне добра смес компа вдига времето, и от там се оплесква и бензиновия комп защото когато работи на газ колата бенз компа продължава да си следи времената на дюзите но на газовите, демек така е избегнат имулатора на дюзите. Тях обаче тои не може да коригира тях си ги командва газовия комп. И когато ти сутринта палнеш на бенз, тея оплескани времена не вършат работа затова и колата ти пали от 2 -3 път докато компа успее да задържи по някъв начин обороти а щом заработи и ламбдата нещата се стабилизират още повече но не и до краи. Както казваш като я покараш на бенз повече всичко се оправя щото компа се обучава но всяко сменяне на газ го бъгва обратно. Затова тичаи при маистора да промени налягането не знам за ловато колко трябва да е не знам как го определят дали по кобатура или по кво но на моита е 1.1 атмосфери. но е свързано с големината на отворите на дюзите и с времената на отварянето има всичко е навързано. Улучите ли точното налягане колата няма да прави проблем. Моята незнам как беше вдигнала нялягане до 1.34 и на бенз беше се скапала ама оня ден го свалих на 1.1 и сега е патрон няма бенз няма газ всичко е ок. поне за сегаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
1.6 гледам че твоя е 1.2 за съжаление тва нещо се случва само на по новите коли след 98 год които са с новите компове старите нямат грижи. Къде слага тази газова ? в Пловдив има много добър сервиз на ловато мисля че ще са наясно какво да направят. Срещу новата сграда на ПУ на пазарджишко шосе.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
По бензиностанцийте сипват вода в бензина и като карате само на газ- тя се утаява във филтъра и през ноща пада долу ниско точно на дюзите и като завъртиш сутрин да палиш на бензин и първия опит е неуспешен- неще на вода само, при следващо завъртане вече влиза и малко бензинец през дюзите и припалва нестабилно докато я изфорсираш... и така до следващото утаяване на водичка през ноща, иначе веднъж запалена после колата пали от половин оборот през деня- на водата са и нужни 7-8 часа да се отдели от бензина на дъното на рейката и т.н. Добре е при зачестил проблем да се смени бензиностанцията, от която сипвате бензина и най- добре да се зарежда от супер100- малко по- скъп е, но за по- лъскавите коли не смеят толкова да го доливат с какво ли не.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
u_bo
95% е вярно мнението на Слави_Ланча аз също съм с ГИ и съм ги брал тея ядове.а 5 % неточност е щото мойто ЕКУ е 95 г. и проблема е същия - тоест това със самообучението НЕ ЗАВИСИ от годината Слави !! КИМИ - ти не си с ГИ нали? не подвеждай колегата. това което си написал е по принцип вярно, но не е такъв конкретния случай.
Коментар
-
Не съм с ГИ, но всички палят на бензин, а проблема си остава- все пак колата пали със стандартните си дюзи и бензина в резервоара и чак като достигне температурата се включва ГИ, но на колегата му е проблема сутрешното палене и затова подържам по- горното си мнение, а разликата в ГИ за двигателя е на работата на газ, но тя се включва по- късно автоматично и не зависи от копче и обороти и дали ти работи добре колата на бензин или не.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
u_bo
КИМИ написа:Не съм с ГИ, но всички палят на бензин, а проблема си остава- все пак колата пали със стандартните си дюзи и бензина в резервоара и чак като достигне температурата се включва ГИ, но на колегата му е проблема сутрешното палене и затова подържам по- горното си мнение, а разликата в ГИ за двигателя е на работата на газ, но тя се включва по- късно автоматично и не зависи от копче и обороти и дали ти работи добре колата на бензин или не.
Коментар
-
КИМИ кво значение има дали съм с газ или не , добре да кажем карал съм цял ден на бензин и после следва твоята теория за водата еми начи не зависи дали имам газ или не щом колата е престояла цяла нощ и водата е паднала долу както казваш ти, еми кво е значението на какво съм я карал през деня след като ще престои цяла нощ после. U_BO сигурно си прав за комповете, не съм запознат и не съм чел много за на по старите години кви са комповете и как работят. Ако са същите значи аналогично проблема ще е и при тях. Важото е че се разбра от какво е. От не правилни (размер) инжектори и неправилно налягане на газта може да стигне до големи аномалии на бензин колата, моята се беше издокаракла така че ми е трудно с думи да опиша как палеше и как работеше ако въобще заработеше на бензин.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Принципно разсъжденията на колегата КИМИ сигурно са вярни, но и аз засега съм склонен да приема мнението на Slavi_Lancia за най-близо до проблема, защото както писах ако карам само на бенз проблема полека-лека изчезва. За съжаление обаче като мина на газ и сутринта става голяма мъка - някой път пали чак от 3-4 тия път (всъщност пали, но веднага след това гасне) а и става все по-зле. Имам чувството че скоро просто няма да може да пали въобще сутринта...А къде съм я монтирал... по-добре да запазя мълчание засега, че много тук биха останали изненадани от отговора ми.Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
-
Аз също съм напълно съгласен с колегата Slavi_Lancia.Моят проблем е малко по-различен,но вероятно причината е същата.Когато карам на газ и в движение превключа на бензин за 5-10 секунди оборотите падат и после се вдигат рязко и се стабилизират.Явно комп-а неможе да реагира мигновеннно на промяната на горивото.COUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:КИМИ кво значение има дали съм с газ или не , добре да кажем карал съм цял ден на бензин и после следва твоята теория за водата еми начи не зависи дали имам газ или не щом колата е престояла цяла нощ и водата е паднала долу както казваш ти, еми кво е значението на какво съм я карал през деня след като ще престои цяла нощ после. ...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар