Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дебитометъра не бил подходящ за АГУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дебитометъра не бил подходящ за АГУ

    колеги карам браво 1.8 GT със стария метален дебитометър.казаха че няма къде да сложат киалки за АГУ и трябвало ГИ да сложат. дали да не рискувам и да си сложа обикновенно АГУ .. пък, ако гръмне дебитометъра да гръмне.
    Bravo GT 1.8

    #2
    Re: дебитометъра не бил подходящ за АГУ

    zloben9000 написа:
    колеги карам браво 1.8 Гт със стария метален дебитометър.казаха че няма къде да сложат киалки за АГУ и трябвало ГИ да сложат. дали да не рискувам и да си сложа обикновенно АГУ .. пък ако гръмне дебитометъра да гръмне.
    Ако имаш възможност слагай ГИ така забравяш за проблемите които създава обикновената АГУ и само караш , естествено ако е монтирана и регулирана грамотно. Лично за мен колкото и да ме обеждават че ставало и с обикновена АГУ и нямало проблеми не съм съгласен. Успех.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Re: дебитометъра не бил подходящ за АГУ

      zloben9000 написа:
      колеги карам браво 1.8 Гт със стария метален дебитометър.казаха че няма къде да сложат киалки за АГУ и трябвало ГИ да сложат. дали да не рискувам и да си сложа обикновенно АГУ .. пък ако гръмне дебитометъра да гръмне.
      Ако колекторните ти тръби са метални, няма никакъв проблем да ти сложат обикновена газова уредба. Кихалки няма да е нужно да слагат - ще сложат един предпазен клапан след дебитомера и готово.
      Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

      Коментар

      Working...
      X