Искам да попитам колегите с двигател 1.8 16V как им е свързан изпарителя към водната система. Ако може и Янис да се включи няма да е лошо. При мен изпарителя е свързан успоредно на радиатора на парното, а си мисля че трябва да е последователно. Имам проблем с прегряване на колата в жегите и търся евентуален виновник.Логиката ми е, че когато изпарителя се свърже последователно на парното, по-голяма часто от дебита на водната помпа отива за не една, а 2 системи, а при това положение се намаля дебита през радиатора.Благодаря предварително на отзовалите се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свързване на изпарител към водна система
Collapse
X
-
Обикновено се свързва към всмукателния колектор или към парното- така е правилно- все пак на испарителя не му е нужна кой знае каква топлина, а и не трябва всичката вода към парното да минава през него за зимата, така че успоредно е правилно, обърни внимание на обезвъздушаването- понякога се прави по 3-4 дена по веднъж, докато се изкарат гадните балончета, които бълбукат.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
След разпитаване и подпитване и всички ми вдигат рамене отново поемам нещата в свои ръце. Ще сменя водния радиатор пък каквото сабя покаже. Та нали който се хване на хорото ...ще тропа докрай! (до сега съм сменил 2 термостата, двата датчика и след смяна на сегменти...пак грее). Продължавам. Май най-накрая няма да има нещо по охладителната система което не е сменено...дано поне има ефект.Мерси на всичкиHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
u_bo
MadHead написа:След разпитаване и подпитване и всички ми вдигат рамене отново поемам нещата в свои ръце. Ще сменя водния радиатор пък каквото сабя покаже. Та нали който се хване на хорото ...ще тропа докрай! (до сега съм сменил 2 термостата, двата датчика и след смяна на сегменти...пак грее). Продължавам. Май най-накрая няма да има нещо по охладителната система което не е сменено...дано поне има ефект.Мерси на всички
Коментар
-
u_bo
-
Двата датчика са сменени. И няма промяна в поведението на температурата. Ако единия датчик индикира прегряване, то другия пуска перката. Двата са независими един от друг, което по пътя на логиката ме кара да мисля че си загрява повече от нормалноте. Не ме разбирайте грешно...температурата не отива в червеното, просто държи по-висока от нормалната. От промивка мисля че няма смисъл. Преди 500км сменях сегменти и гумички на клапаните. Като разглобихме двигателя махнахме всичко маркучи и тръби и навсякъде антифриза си беше бистър. Единствено не знам за радиатора, но тай така или инъче няма как да се провери дали е запушен.И така тази седмица ще сменя радиатор и ще пиша какво ставаHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
u_bo
MadHead написа:... Като разглобихме двигателя махнахме всичко маркучи и тръби и навсякъде антифриза си беше бистър. Единствено не знам за радиатора, но тай така или инъче няма как да се провери дали е запушен.И така тази седмица ще сменя радиатор и ще пиша какво става
Коментар
-
u_bo написа:Ако го смениш с НОВ - няма да си познаеш колата , моя го смених принудително с нов оригинален Магнети Марели - не можах да повярвам на огромната разлика"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
u_bo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар