Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за емулатор и ламбда на газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за емулатор и ламбда на газова

    Здравейте колеги,въпроса ми е има ли начин да разбера дали имам ламбда контрол или емулатор на дюзите на газовата, без да ходя до човека, който ми е слагал газовата ?? Мерси
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    #2
    Re: Въпрос за емулатор и ламбда на газова

    Коментар


      #3
      Re: Въпрос за емулатор и ламбда на газова

      deadairplane написа:
      B1keP_B0y написа:
      Здравейте колеги,въпроса ми е има ли начин да разбера дали имам ламбда контрол или емулатор на дюзите на газовата, без да ходя до човека който ми е слагал газовата ?? Мерси
      Има, качваш снимка на нещото и чакаш някой да ти отговори, ако кибиците не успеем Янко накрая ще си каже тежката дума
      няма проблем със снимката, само че къде да снимам? целия ДВГ ? и без това сега слизам да откачам акумулатора за около час ще го щракна и я качвам
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        целия ДВГ го снимай. може да са сложили джаджата къде ли не в двигателния отсек. който разбира, ще ти каже.
        Alfa 147 JTD 115 hp
        ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

        Коментар


          #5
          ето пресни снимки
          Прикачени файлове
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            ей това синьото до изпарителя не го знам какво е ..
            Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
            Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #7

              Коментар


                #8
                кофти :/ все повече изненади изкачат от този автомобил. къде стои тази резонаторна кутия вляво или вдясно на резервоара за хидравличната течност ? п.с. газаджията ми беше казал, че за такива ’взривове’ е онази клапа на тръбата след възд. филтър която изскача към изпарителя
                Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    deadairplane написа:
                    B1keP_B0y написа:
                    кофти :/ все повече изненади изкачат от този автомобил. къде стои тази резонаторна кутия вляво или вдясно на резервоара за хидравличната течност ?
                    Там където ти е в момента изпарителя. Виждаш ли един затапен тръбопровод с голям диаметър който излиза от въздуховода и свършва в нищото точно преди изпарителя, там би трябвало да е резонаторната кутия. Това не е болка за умиране, кихалка можеш да си сложиш и на филтърната кутия.
                    ами човека точно там, каза че е сложил клапата която я има, отваря се при по-високо налягане и от там го изпуска иначе си стои затворена . А сигурно ми трупа грешки в компютъра , защото след като го ресетнаг откачайки акумулатора, запалих я за 10 минути без да натискам педалите и се държа по-стабилно .. сега ще я видя и на пътя как върви но ще питам газаджията ми дали немога да си сложа допълнително ламбдата и емулатора .. мерси колега
                    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #11

                      Коментар


                        #12
                        не неуспях :/ ще потърся отново утре, но газовата беше за 480лв (несъм я карал аз да се монтира), така че се съмнявам . Колкото до компа, според мен има ефект, но незнам колко добър. По принцип придърпва на ниски обороти ( до 2000 ) и без диагностика 90% е сигурно че са дюзи. Сега след ’ресета’ на ЕКУто имам чувството че не придърпва, но пък и не е толкова пъргава колкото беше до вчера.. (залепяше ме по стабилно за седалката особено над 2000 2500 оборота). странна работа :/
                        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          #13
                          Re: Въпрос за емулатор и ламбда на газова

                          deadairplane написа:
                          B1keP_B0y написа:
                          Здравейте колеги,въпроса ми е има ли начин да разбера дали имам ламбда контрол или емулатор на дюзите на газовата, без да ходя до човека който ми е слагал газовата ?? Мерси
                          Има, качваш снимка на нещото и чакаш някой да ти отговори, ако кибиците не успеем Янко накрая ще си каже тежката дума
                          Ами ако ще и още по подробни снимки да направи пак може да не разберем какво му е сложил. Но така както гледам нама ламбда контрол защото липсва ел вентила и е слозен механичен регулатор на дебита. А дали имаш емулатор мога само да гадая защото в повечето случаи вече се монтират заедно с другата електроника в кутийката на превключвателя ГАЗ-БЕНЗИН. И дори да е отделно е смотан някъде под таблото близо до предпазителите предполагам. А взривна клапа си имаш на 100% монтирана. А общото изпълнение като монтаж си е грамотно направено поне на пръв поглед. И пак да повторя от снимки много трудно и почти е невъзможно да се разбере как са свързани електриките.
                          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                          http://vbox7.com/play:124bedab

                          Коментар


                            #14

                            Коментар


                              #15
                              не свети на бенз лампата, макар че както писах по горе мисля че са зацапани дюзите и се двийи много по спряно в сравнение от когато я купих. в момента на газ набира по същия начин както на бензин, докато преди когато се пънеше включвах на бенз. и го имах за турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 а още като изкочи проблема, първото което ме посъветва 1 колега ( някой от модераторите) беше да ресетна компа с акумулатора , с 5 месечно закъснение направих този опит и може наистина да си внушавам
                              Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                              Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                              Коментар

                              Working...
                              X