Здравейте колеги,въпроса ми е има ли начин да разбера дали имам ламбда контрол или емулатор на дюзите на газовата, без да ходя до човека, който ми е слагал газовата ?? Мерси
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Здравейте колеги,въпроса ми е има ли начин да разбера дали имам ламбда контрол или емулатор на дюзите на газовата, без да ходя до човека който ми е слагал газовата ?? Мерси
Има, качваш снимка на нещото и чакаш някой да ти отговори, ако кибиците не успеем Янко накрая ще си каже тежката дума
няма проблем със снимката, само че къде да снимам? целия ДВГ ? и без това сега слизам да откачам акумулатора за около час ще го щракна и я качвам
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
кофти :/ все повече изненади изкачат от този автомобил. къде стои тази резонаторна кутия вляво или вдясно на резервоара за хидравличната течност ? п.с. газаджията ми беше казал, че за такива ’взривове’ е онази клапа на тръбата след възд. филтър която изскача към изпарителя
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
кофти :/ все повече изненади изкачат от този автомобил. къде стои тази резонаторна кутия вляво или вдясно на резервоара за хидравличната течност ?
Там където ти е в момента изпарителя. Виждаш ли един затапен тръбопровод с голям диаметър който излиза от въздуховода и свършва в нищото точно преди изпарителя, там би трябвало да е резонаторната кутия. Това не е болка за умиране, кихалка можеш да си сложиш и на филтърната кутия.
ами човека точно там, каза че е сложил клапата която я има, отваря се при по-високо налягане и от там го изпуска иначе си стои затворена . А сигурно ми трупа грешки в компютъра , защото след като го ресетнаг откачайки акумулатора, запалих я за 10 минути без да натискам педалите и се държа по-стабилно .. сега ще я видя и на пътя как върви но ще питам газаджията ми дали немога да си сложа допълнително ламбдата и емулатора .. мерси колега
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
не неуспях :/ ще потърся отново утре, но газовата беше за 480лв (несъм я карал аз да се монтира), така че се съмнявам . Колкото до компа, според мен има ефект, но незнам колко добър. По принцип придърпва на ниски обороти ( до 2000 ) и без диагностика 90% е сигурно че са дюзи. Сега след ’ресета’ на ЕКУто имам чувството че не придърпва, но пък и не е толкова пъргава колкото беше до вчера.. (залепяше ме по стабилно за седалката особено над 2000 2500 оборота). странна работа :/
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Здравейте колеги,въпроса ми е има ли начин да разбера дали имам ламбда контрол или емулатор на дюзите на газовата, без да ходя до човека който ми е слагал газовата ?? Мерси
Има, качваш снимка на нещото и чакаш някой да ти отговори, ако кибиците не успеем Янко накрая ще си каже тежката дума
Ами ако ще и още по подробни снимки да направи пак може да не разберем какво му е сложил. Но така както гледам нама ламбда контрол защото липсва ел вентила и е слозен механичен регулатор на дебита. А дали имаш емулатор мога само да гадая защото в повечето случаи вече се монтират заедно с другата електроника в кутийката на превключвателя ГАЗ-БЕНЗИН. И дори да е отделно е смотан някъде под таблото близо до предпазителите предполагам. А взривна клапа си имаш на 100% монтирана. А общото изпълнение като монтаж си е грамотно направено поне на пръв поглед. И пак да повторя от снимки много трудно и почти е невъзможно да се разбере как са свързани електриките.
не свети на бенз лампата, макар че както писах по горе мисля че са зацапани дюзите и се двийи много по спряно в сравнение от когато я купих. в момента на газ набира по същия начин както на бензин, докато преди когато се пънеше включвах на бенз. и го имах за турбо Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 а още като изкочи проблема, първото което ме посъветва 1 колега ( някой от модераторите) беше да ресетна компа с акумулатора , с 5 месечно закъснение направих този опит и може наистина да си внушавам
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар