Знае ли някой каква е идеята на това кранче.Когато ходя на реглаж винаги го отвиват до края.Едва ли го слагат само защото е част от комплекта, но пък ако с него се намалява дебита към карбуратора какво става на изхода на изпарителя при увеличаването на налягането?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кранче между изпарителя и карбуратора ???
Collapse
X
-
Toва кранче ти регулира обогатеността на гориво-въздушната смес :D И нищо особено не става на изхода на изпарителя , освен , че оттам се подава газГазови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
-
Forsaken написа:В тази тема има толкова много писано по въпроса, че ако го прочетеш може да почнеш работа като газаджия! Четене му е майката!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Пич , не бъди толкова самоуверен , че "газаджийството" се учи за един ден...Това е занаят както всички останали със своите тънкости и се учи с годините... Относно тройника(или просто преходник с кранче, зависи от вида смесител) с него например аз съм си "удушил" колата - над 3000 оборота няма начин да вдигне посредством пълното затваряне на регулировъчния винт на 2-ра камера на карбуратора.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар