Вчера сложих на Дедрата газов инжекцион AG (полски). Преди да го сложа питах тук и там за тях, вкл. и Яни (qnisZ). Всички казаха че са добри, затова и се реших да сложа от тях.Дотук всичко добре, обаче:Веднага след монтажа и след уверенията, че е настроена да гори малко направих първо тестово ходене до Сливен и обратно с малко градско и в двата града - общо към 100 км навъртях. От пълно до пълно на една и съща колонка разхода беше главозамайващ - 16/100 при нормални 8/100 на смесен цикъл на бензин.Направих и тестово ходене до Бургас, каране само 90-100, без климатик. На бензин колата така харчи около 6/100. На газ излезе почти 10/100 (9.7/100). Чухме се е qnisZ, увери ме че може да се настрои и разхода да се оправи. Ако тия пичове в Ямбол не успеят да я настроят, ще ида и при него, макар че не ми е много близо.Въпроса ми е, някой ОТ ОПИТ има ли представа дали може да се смъкне разхода до разумни граници?Преди да монтирам уредбата ме убеждаваха, че разходът ще се вдигне максимум с половин литър на извънградско и до литър на градско. От опит с 2 служебни коли с ГИ и аз имам такива впечатления. Затова и се изръсих толкова пари за ГИ, а не за обикновена газова...Направо съм бесен днес, а и съм затрупан с работа и нямам време днес да ида да я настройват... Айде успокойте ме, моля ви се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повишен 2 пъти разход с нов газов инжекцион
Collapse
X
-
Това за празно-празно и аз си го помислих, но едва ли чак толкова голяма разлика ще има само от това.А и двата пъти зареждах на еднаи съща колонка, на 2 газстанции.Първия път на един от ЛукОйлите в Ямбол (догоре и кат осе върнах пак догоре), а втория път на ОМВ на Петолъчката (на отиване към Бургас догоре и на връшане - пак).По принцип знам че се мери празно-празно, но си помислих, че като е на една и съща колонка би трябвало да няма голяма разлика...
Коментар
-
Пробваи празно-празно както ти каза колегата, това пълно-пълно е толкова относително че наистина може ти даде разлика с 2 -3 литра. Сложи си на празна бутилка 20 лева газ и виж колко ще минеш. Не вярвам щом са ти казали че са ти я направили икономична да са направили обратното освен ако това не е първата газова която слагат и ти си бил опитното заиче демек на теб са се учили Порвери си сам и да не ти тече от някъде газ, сапонисаи си връзките на мен така от клапана ми изпускаше абе направо протече хубуу че я надуших на време преди да врътна ключа да паля че сигур шях се подпаля капеше точно върху динамото и това от чисто нов клапан ти еба и боклуците дет се пордават на пазара. ААааа и си смени газстанцията земи сипи малко блуфорс и виж как е с горенето доста хора я хвалят тая газ ма и аз още несъм сколасал да попадна на петролска газстанция за да си сипя от нея.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Има нещо гнило в настройкитге. Мани го това празно-празно. Аз където зареждам и по двата начина съм засичал и няма разлика никкава. Разликата е твърде голяма за да е грешка в пълненето.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Има нещо гнило в настройкитге. Мани го това празно-празно. Аз където зареждам и по двата начина съм засичал и няма разлика никкава. Разликата е твърде голяма за да е грешка в пълненето.
Коментар
-
Sev написа:колко км си минал от както си я сложил?след 500-1000 отиди пак за настройка...аз като сложих моята в началото ми даваше около 12 извънградскослед 4-500 км и лека настройка си падна на 8 (обикновена газова на 1,6 16)
Коментар
-
Immortal написа:Sev написа:колко км си минал от както си я сложил?след 500-1000 отиди пак за настройка...аз като сложих моята в началото ми даваше около 12 извънградскослед 4-500 км и лека настройка си падна на 8 (обикновена газова на 1,6 16)
Коментар
-
@levski_bs:не виждам много логика в поста ти. Това че твойта Марея гори 11 в града е добре, ама и на бензин няма да падне под 10. И мойта гори на бензин 10 в града, но с тази газова поне снощи ми даде разход 16. На дълъг път - 9.7/100, при условие че при същото каране на бензин ми е 6/100. И газовата не е обикновена, а газов инжекцион, все пак би трябвало да има за какво да струва 1260 лв, нали?А това че опела ти гори 8 - и аз имам Опел (Дръгел ), и той никога не е виждал бензин - кара се само на газ и гори навсякъде все 10/100. Няма градско, няма извънградско, все 10. Чист карбуратор с най-обикновено газово, почти самоделка - турски изпарител, турски клапани, бутилка измислена някаква...А това дето съм го написал е в сила за големи газови цистерни, по 20 кубика, с каквито работя. Затова и се обезвъздушават и загазоват постепенно. А тази на АГУ-то я караш на колонката и айдееее.... а нито е обезвъздушена, нито нищо. Въздуха, дето е вътре къде отива?
Коментар
-
Immortal написа:@levski_bs:не виждам много логика в поста ти. Това че твойта Марея гори 11 в града е добре, ама и на бензин няма да падне под 10. И мойта гори на бензин 10 в града, но с тази газова поне снощи ми даде разход 16. На дълъг път - 9.7/100, при условие че при същото каране на бензин ми е 6/100. И газовата не е обикновена, а газов инжекцион, все пак би трябвало да има за какво да струва 1260 лв, нали?А това че опела ти гори 8 - и аз имам Опел (Дръгел ), и той никога не е виждал бензин - кара се само на газ и гори навсякъде все 10/100. Няма градско, няма извънградско, все 10. Чист карбуратор с най-обикновено газово, почти самоделка - турски изпарител, турски клапани, бутилка измислена някаква...А това дето съм го написал е в сила за големи газови цистерни, по 20 кубика, с каквито работя. Затова и се обезвъздушават и загазоват постепенно. А тази на АГУ-то я караш на колонката и айдееее.... а нито е обезвъздушена, нито нищо. Въздуха, дето е вътре къде отива?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Immortal написа:@levski_bs:не виждам много логика в поста ти. Това че твойта Марея гори 11 в града е добре, ама и на бензин няма да падне под 10. И мойта гори на бензин 10 в града, но с тази газова поне снощи ми даде разход 16. На дълъг път - 9.7/100, при условие че при същото каране на бензин ми е 6/100. И газовата не е обикновена, а газов инжекцион, все пак би трябвало да има за какво да струва 1260 лв, нали?А това че опела ти гори 8 - и аз имам Опел (Дръгел ), и той никога не е виждал бензин - кара се само на газ и гори навсякъде все 10/100. Няма градско, няма извънградско, все 10. Чист карбуратор с най-обикновено газово, почти самоделка - турски изпарител, турски клапани, бутилка измислена някаква...А това дето съм го написал е в сила за големи газови цистерни, по 20 кубика, с каквито работя. Затова и се обезвъздушават и загазоват постепенно. А тази на АГУ-то я караш на колонката и айдееее.... а нито е обезвъздушена, нито нищо. Въздуха, дето е вътре къде отива?
Коментар
-
Няма проблем.Тя цялата идея на поста ми беше, че колата дава много повече от планирания (да речем с 10% отгоре) разход.А смисълът на въпроса ми беше, дали е възможно само от настройка на компютъра разхода от 10/100 извънградско да се смъкне на 7/100 да речем (на бензин - 6/100)... Дали някой го е правил на практика. Това всъщност се опитвах да питам. Май не съм си задал правилно въпроса и аз...Щото преди седмица приятел на брат ми си сложи ГИ на Алфа 155, и от 7/100 бензин извънградско, колата на газ гори 7.5/100. И аз очаквах нещо подобно, но не би Записах си час за понеделник в сервиза, да ги видим какво ще направят с настройките.А газов инжекцион вместо обикновено газово сложих по ред причини. Една от тях е, че се напатих с обикновеното газово на Темпрата. То не беше гърмене през ауспуха, гърмене през филтъра... настройки-реглажи - все тая.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар