Здравейте търся схема на ламбда контрол или ламбда емулатор.Ламбда контрола е доста скъп а имам възможност и инструменти да си го направя самСъщо чувах за някакво устройство дето се закачало за МАП сензора и бута малко центровката за работа на газ - това ли е тап??? Някой колега му беше качвал схемата ама я няма вече.И един въпрос- паленето директно на газ нанасяли вреди на двигателя освен запушването на дюзите и замръзването на изпарителя?? Та ако може да ми пратите схеми
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схеми за ламбда контрол, емулатор
Collapse
X
-
Схеми за ламбда контрол, емулатор
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Според мен не се занимавай с глупости... помисли колко време ще отделиш - да направиш платка, да напишеш софта ако можеш... предполагам ламбда контрол на старо може да се намери за 100-150лв... а на теб колко време ще ти отнеме да го направиш? ...не си пропилявай времето ако можеш да правиш нещо друго с което да изкараш повече пари...Иначе все пак ако решиш... схема едва ли ще намериш, а и (поне за мен) не е проблем сам да си я направиш, не е голяма флософия... един пик и един драйвер за стъпковия мотор... което ме навежда на мисълта от къде ще си намериш стъпков мотор??? Та ако решиш да си правиш, мога да се спонсорирам с софта, щото си пренаписах софта на моето ЛОВ ЕКО... т.е. ако ти се занимава може направо да направиш подобна схема, без излишните глупости по нея... сложиш ли контрол, емулатор не ти трябва, самия контрол ще клати ламдата нагоре надолу...За ТАП имам някои идеи но преди да ги осъществя си взех готов и всичко остана така, та ако те интересува мога да ти споделя.Brava 1.6 16v
-
Емулатора представлява генератор (мултивибратор) на правоълни импулси с честота около 2Хц. Изхода трябва да ограничи до 0,8 Волта при високо ниво и 0 В при ниско. Съотношението ниско и високо състояние трябва да е 1:1. Аз си го направих с 2 транзистора, но нямам схемата нарисувана. Търси в нета ако искаш "мултивибратор".FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
t_i_t_o написа:Според мен не се занимавай с глупости... помисли колко време ще отделиш - да направиш платка, да напишеш софта ако можеш... предполагам ламбда контрол на старо може да се намери за 100-150лв... а на теб колко време ще ти отнеме да го направиш? ...не си пропилявай времето ако можеш да правиш нещо друго с което да изкараш повече пари...Иначе все пак ако решиш... схема едва ли ще намериш, а и (поне за мен) не е проблем сам да си я направиш, не е голяма флософия... един пик и един драйвер за стъпковия мотор... което ме навежда на мисълта от къде ще си намериш стъпков мотор??? Та ако решиш да си правиш, мога да се спонсорирам с софта, щото си пренаписах софта на моето ЛОВ ЕКО... т.е. ако ти се занимава може направо да направиш подобна схема, без излишните глупости по нея... сложиш ли контрол, емулатор не ти трябва, самия контрол ще клати ламдата нагоре надолу...За ТАП имам някои идеи но преди да ги осъществя си взех готов и всичко остана така, та ако те интересува мога да ти споделя.stanleyhacker написа:Емулатора представлява генератор (мултивибратор) на правоълни импулси с честота около 2Хц. Изхода трябва да ограничи до 0,8 Волта при високо ниво и 0 В при ниско. Съотношението ниско и високо състояние трябва да е 1:1. Аз си го направих с 2 транзистора, но нямам схемата нарисувана. Търси в нета ако искаш "мултивибратор".http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
По-бавно от 2 херца ЕКУто може да го хване като повреда в сондата - т.е. ефект никакъв. По-бързо вероятно може ,но няколко херца, не повече. Чак пък назъбените "фронтове" да се гледат - не. Важно е съоотшението на високо състояние и ниско състояние. Когато е 1:1 сместа е идеална Може би искаш да кажеш вместо "фронт" - плато. Фронтовете са два - преден и заден. Предния е интервала, когато нараства сигнала, а задния е интервала, когато спада. Това, което имаш предвид е "плато" - сигнала е установен. Макар че както казваш има някакви назъбвания, но те не носят полезна информация, затова считаме че сигналът е установен.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
infineon написа:Ами на мен 150 лв ми се виждат много за една платка с евтини елементи.А в тази цена само платката ли дават или и стъпковия мотор??Ще ми е по голям кеф да знам че сам съм си я направил.За платката не ми е проблем имам опит в правенето на печатни платки на лазерен принтер.Ако можеш да ми пратиш софтуера с малко пордобности.Имам програматор за PIC и няма да ми е пробем да си го запиша.Ако може да дадеш малко подробности за самия софтуер какво си му подобрил.Схемата на твоя модел имаш ли я? Също и за тапа малко подробности ако може да кажеш и схемки ако имаш гледах една схема дето променя показанието на МАП-а и увеличава съпротивлението на датчика за темп на въздуха. Твоито такова ли е??Brava 1.6 16v
Коментар
-
Следи се поредицата, като се броят импулсите (броя им е ясен) в това време ПИКа повтаря импулсите, като му дойде времето ПИКа одължава последния импулс като го прави да изглежда като разделителния импулс. След като свърши разделителния импулс, прави един нормален фалшив, а от там нататак повтаря входната поредица 1:1, докато доийде време пак да емулира разделителен импулс + един фалшив. Т.е. трябва да се следи поредицата :1. За да знаеш колко широки трябва да направиш импулсите, гледайки предходните, приемайки че за част от оборота няма да как да се променят особенно.2. За да следиш броя на импулсите и като му дойде времето да направиш магията.Така се постига точно 6 градуса изместване, както е направено в моя ЕАБ ТАП.Brava 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар