Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газта била течна като отвориш бутилката?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Потвърждавам,пропан бутана е в ТЕЧНО състояние в бутилката на колата.Ако по разсъждаваха малко младоците из форума щяха и сами да стигнат до заключение,че първо отговора се крие в LPG,и после нивомера в бутилката е един поплавък и нито един ГАЗ не би го повдигнал,да не говорим че едва ли се замислят защо трябва да се пълни 80% от обема на бутилката.Тази течност е доста ЛЕТЛИВА(мисля че използвах точната думичка) ,но и това не е достатъчно и затова умните глави са поставили ИЗПАРИТЕЛ. Не ви съветвам да си отваряте бутилките когато има в тях гориво и то от съображения за сигурност на вашето здраве. Измръзването на пръстите или да пръсне някъде(да не дава господ в очите) другаде си е възможно особено за хора без опит и просто си играят и няма какво да правят.

    Коментар


      #17

      Коментар


        #18

        Коментар


          #19
          Хммм, то и водата, като я кипнеш не се изпарява за един миг. Вероятно и с пропан-бутана е така. Аз лично като отварях бутилката се погрижих да е свършило цялото гориво.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #20
            Приятелю,deadairplane,Не знам от къде ги знаеш тези работи за самолетите, но си абсолютно прав.И аз бях написал мнение което се припокриваше с твоето, но го изтрих след като прочетох и втората страница.Все пак ще ти кажа, че не съм виждал обгорени ръце от зарядка с кислород. Може би при нас са спазвали мерките за безопасност.чичо Нено
            Fiat Punto 1,1- 1996г.
            газ-бензин , "Lovato"

            Коментар


              #21
              Газта е на минусуви градуси! Горил съм си ръцете с газ! Дали е течна незнам, но едва ли налягането ще изчезне от самосебе си след като бутилката е напълнена с налягане!
              Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...

              Коментар


                #22
                Колега,благодаря ти за разясненията.Сигурно си прав,а аз греша.Само че не мога да разбера защо е този тон.Като ти гледам постовете си интелигентно момче,а този тон подхожда повече на човек,който знае едно-две нещица и ги разяснява с нетърпящ възражения тон.Недей така.Това все пак е форум за любители и мненията не винаги са технически издържани.А и беше извън темата.Караш ме да не се чудя повече защо има два форума на ФИАТ.А пък не искам да се замислям защо точно на ФИАТ са два.Хайде остани си със здраве.
                FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                Коментар


                  #23
                  А случайно някой да е чувал за ’изпарител’ и за какво служи . и ще разберете дали пропан-бутана е течен.

                  Коментар


                    #24
                    donnna написа:
                    Един пич в един руски форум разправя, че си отворил бутилката и газта вътре се бълникала и си стояла там !?!?!Възможно ли е ако е много студено (а то в някои райони на русия е) наистина газта да не иска да се изпарява?Питах го как е потеглил после, като е нямало налягане, а той каза че трябвало да позагрее на слънце и после допълнил бутилката за да кара нормално.
                    и като отвориш бутилката газта те гледа с едни такива сиво-сини очи и аха да ти проговори...п.п. тоя руснак колко ли водка е изпил...
                    Не знам за руснака колко е изпил ,но преди години се чудех как да демонтирам едно легло за клапан в главата на Шкода РТ така наречената Европа.Вкарах главата разоборудвана в една пещ и я загрях до около 600 градуса.Преди да я извадя обърнах една битова бутилка за пропан бутан наопаки и с една тел си източих в консервена кутия газ.Наистина газта ме гледаше с сини очи ,но не се изпаряваше докато не пуснах вътре леглото за клапана.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25

                      Коментар


                        #26
                        Преди време имах бутилка 40 литрова която външно беше тръгнала да раждясва. И понеже в този момент се занимавах със съдове под налягане и по-специално т.н. хидравлични проби на възд. резервоари реших да си изкарам сондата с клапаните, а балона да изхвърля. Изпускането на газта беше 15-на минути през изходяшият клапан(кранче). Получи се обледеняване. След като понамаля газта в бутилката при разклашане започваше отново да изпарява и да излиза газ. След това се заех с инбусните болчета - спадна напълно налягането, извадих сондата и поплавъка. На дъното беше останала около 1 см течност - наистина смърди ужасно. Оснавих я така и след 30 мин нямаше и следа от течноста.
                        Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

                        Коментар


                          #27
                          Когато газта се вкарва под налягане започва да се втечнява. Тва си е чиста физика. Ако започнат и мен да ме тъпчат под високо налягане и аз ще се втечня.
                          CSI in the CAR !!!
                          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                          Коментар


                            #28
                            Газта в бутилката си стои течна и това е неопровержим факт. Виждал съм го многократно. Няма какво да спорим и да си отваряме сондите. Който не вярва - да пробва. Както е казал народът - око да види, ръка да пипне. Просто след такава манипулация е хубаво да се мине през газостанция за да се заредят един - два литра, за да се вдигне налягането в бутилката, което ще се е изравнило с атмосферното при отварянето и. Все пак нещо трябва да изтика газта до изпарителя, нали? Между другото, това е и начинът някои газостанции да ментосват със зарежданото гориво - вкарват повече сгъстен въздух, отколкото газ. Случвало ми се е да ми напълнят бутилката с 3-5 литра свръх производствения и максимален обем, като се има предвид, че поплавъкът си е вътре, а пък той отнема няколко литра/с резерва място, оставен за в случай, че бутилката е изложена на висока температура/.
                            Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                            Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                            Коментар


                              #29
                              Колеги вие досега не сте ли виждали прозрачна запалка И аз мога да кажа, че наистина е течна и кипи когато си махнеш сондата на бутилката, правил съм го и аз няколко пъти и то лятото при високи температури. Има изпарение на газта но е малко, няма да изчезне в миг.

                              Коментар


                                #30
                                колко много приказки изписани всичко е течно или газообразно според налягането. няма да щиша, ’щото ще повторя по-горе мненията. Само да ва запитам: виждали ли сте как вода кипи при 20 градуса? аз си го направих, много яко или как вода кипи при над 100 градуса същото е и с пропан-бутана.
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X