Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газта била течна като отвориш бутилката?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газта била течна като отвориш бутилката?!

    :D Един пич в един руски форум разправя, че си отворил бутилката и газта вътре се бълникала и си стояла там !?!?!Възможно ли е ако е много студено (а то в някои райони на русия е) наистина газта да не иска да се изпарява?Питах го как е потеглил после, като е нямало налягане, а той каза че трябвало да позагрее на слънце и после допълнил бутилката за да кара нормално.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    Един пич в един руски форум разправя, че си отворил бутилката и газта вътре се бълникала и си стояла там !?!?!Възможно ли е ако е много студено (а то в някои райони на русия е) наистина газта да не иска да се изпарява?Питах го как е потеглил после, като е нямало налягане, а той каза че трябвало да позагрее на слънце и после допълнил бутилката за да кара нормално.
    и като отвориш бутилката газта те гледа с едни такива сиво-сини очи и аха да ти проговори...п.п. тоя руснак колко ли водка е изпил...
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      аз имах проблеми със сондата и 2-3 пъти отварях бутилката и понеже все аха да свърши и не свършва и все я отварях докато има газ вътре. еми пъро докато отваряш фъщи ама малко и като се охлади доста намалява изпарението и после си махам сондата нагласям си я, а газта си седи течна на дъното. след това си я монтирам, паля и заминавам, като не съм имал проблем с потеглянето, но ттрябва все пак да се има предвид, че скоро след това съм зареждал...все пак преди това съм чакал да свърши. та така 2-3 пъти все си седеше на дъното газта
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Е, да! Стига глупости! газта нали е газообразна при нормални условия (атмосферно налягане и 25 градуса целзий)
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Пропана кипи /става от течност на газ/ при минус 42, бутана кипи около 0 градуса. На колко кипи това, дето го продават по газстанциите, не знам, но ще е нещо посредата.Значи при минус 30-40 градуса пропан-бутана си е нормална течност без да е небходимо повишаване на налягането. Обаче как ще върви кола с такава течна газ...http://www.gastradebg.com/pagebg.php?P=2&SP=33
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            дааа...и един мармот......Не бе, сериозно е течна.Кислорода и повечето други газове също са течни и се изпаряват сравнително трудно.Проблема е докато ги втечниш.
            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

            Коментар


              #7
              В същия сайт на газтрейд: " ...които се намират в газообразно агрегатно състояние при атмосферна температура и налягане."Хайде ученици някой да каже колко е атмосферната температура? :D А зимата? а на екватора? а отзад? Някои хора като пишат не мислят изобщо.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                за tinalex: Кислородът кипи при минус 183, азотът при минус близо 200 градуса. Вижте пак температурите за пропан-бутана и си помислете дали в Русия са нечувани.Дори pakumba ви писа как е виждал течна газ -докато е отварял бутилката се е изпарявала газ, която е охладила достатъчно бутилката, за да остане част от нея течна.Пък вие си се смейте ...
                Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                Коментар


                  #9
                  тя само като ти смуче сондата не от дъното е достатъчно да се охлади и да ти замръзне бутилката, а който не е виждал сонда да знае, че тръбичката е с вътр диаметър не повече от 3мм. а какво остава като махнеш сондата и там се появи един отвор 5-6 сантаготов съм при температури навън около 10 градуса да се хвана на бас за 200 кинта, аз демонстрирам. не за друго държа на 10 град., ами просто миналато година около октомври ги правих тези морафети.... а пък вие си мислете... то теоритици бол, ама колко от вас сте си отваряли бутилката, в която има газ?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    тя само като ти смуче сондата не от дъното е достатъчно да се охлади и да ти замръзне бутилката, а който не е виждал сонда да знае, че тръбичката е с вътр диаметър не повече от 3мм. а какво остава като махнеш сондата и там се появи един отвор 5-6 сантаготов съм при температури навън около 10 градуса да се хвана на бас за 200 кинта, аз демонстрирам. не за друго държа на 10 град., ами просто миналато година около октомври ги правих тези морафети.... а пък вие си мислете... то теоритици бол, ама колко от вас сте си отваряли бутилката, в която има газ?
                    Потвърждавам. Аз си замразявах вода с изпаряваща се газ. Стана на лед за 2 секунди. А газта наистина стои течна на дъното обаче се изпарява доста бързо въпреки че се охлажда. Около половин литър газ се изпари за 20-30 секунди. И внимавайте ако решите да си правите експерименти че се получават доста гадни изгаряния. Докато се изпарява бутилката се охлажда страшно много където е газта
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Мали, мали какви само писания най-малко 10 пъти лично аз съм отварял бутилка в която газта е била на половина в бутилката и то в течно състояние.Стига глупости и теории точки на кипене и т.н.т. Земете се в ръце ще чете някой гост и ще се смее Зада бъда по точен предлагам лично да отворя моята бутилка пред който иска от тези които невярват , в замяна на това мое изпълнение искам той да ми покрие разходите по замяна на гумичката на сондата.Вижте колко малко трябва от негова страна :D Или сега ще почнат теории от рода че това което ни го сипват по газстанциите няма нищо общо с пропан-бутан Не е добре винаги да се говори по инерция.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        Atanas71 написа:
                        Мали, мали какви само писания най-малко 10 пъти лично аз съм отварял бутилка в която газта е била на половина в бутилката и то в течно състояние.Стига глупости и теории точки на кипене и т.н.т. Земете се в ръце ще чете някой гост и ще се смее Зада бъда по точен предлагам лично да отворя моята бутилка пред който иска от тези които невярват , в замяна на това мое изпълнение искам той да ми покрие разходите по замяна на гумичката на сондата.Вижте колко малко трябва от негова страна :D Или сега ще почнат теории от рода че това което ни го сипват по газстанциите няма нищо общо с пропан-бутан Не е добре винаги да се говори по инерция.
                        ще почакаш. искам първо да си взема аз 200-те кинта. ае гумичката е 1 и е 1 лв
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          simeon3000 написа:
                          за tinalex: Кислородът кипи при минус 183, азотът при минус близо 200 градуса. Вижте пак температурите за пропан-бутана и си помислете дали в Русия са нечувани.Дори pakumba ви писа как е виждал течна газ -докато е отварял бутилката се е изпарявала газ, която е охладила достатъчно бутилката, за да остане част от нея течна.Пък вие си се смейте ...
                          Знаеш ли как се съхранява втечнения кислород в камионите от обслужването на бойните самолети?В съдове с прозорче отпред-кислорода изглежда като замърсена вода.За да го приведат в газообразно състояние и да напълнят бутилките,го разбъркват с механични бъркалки.Докато е в съда,си стои течен стига да не го друсаш или разлееш.В лабораторни условия го държат в т.н. "Съдове на Дюар".
                          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            Atanas71 написа:
                            Мали, мали какви само писания най-малко 10 пъти лично аз съм отварял бутилка в която газта е била на половина в бутилката и то в течно състояние.Стига глупости и теории точки на кипене и т.н.т. Земете се в ръце ще чете някой гост и ще се смее Зада бъда по точен предлагам лично да отворя моята бутилка пред който иска от тези които невярват , в замяна на това мое изпълнение искам той да ми покрие разходите по замяна на гумичката на сондата.Вижте колко малко трябва от негова страна :D Или сега ще почнат теории от рода че това което ни го сипват по газстанциите няма нищо общо с пропан-бутан Не е добре винаги да се говори по инерция.
                            ще почакаш. искам първо да си взема аз 200-те кинта. ае гумичката е 1 и е 1 лв
                            Ми сега ще ти подбия пазарлъка Последна оферта , гумичката аз ще си я купя
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #15
                              Кибици колкото искаш ама нито един не се хваща на бас че да изгори. Ама и аз ви се чудя на акъла защо им предлагате тая оферта да си отваряте бутилките то поне да бяхя 2 хилки. Аз след такава процедура жената ме гони да спя на вилата че им смърда на газ по една седмица. Да не сте се намаразили бе.
                              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                              http://vbox7.com/play:124bedab

                              Коментар

                              Working...
                              X