Колеги, от известно време колата се държи особено - при подаване на газ "забива муцуната" - изпреварване или набиране са кошмар. Като стигне 3000 оборота а от няколко дни 2500 все едно съм вдигнал крак от педала на газта - почти спира а всъщност натискам сериозно. Сутринта с много мъки успях да вдигна 60 км/ч по Цариградско шосе Сега я карам ле-е-екинко почти без газ. Правиха ми днес диагностика в един сервиз, но те с газ не се занимавали. Само ми казаха, че инжекторите ми са за чистене, но това на другата заплата. Имат ли връзка запушените инжектори с проблема, който описах? Някой има ли представа какво се е случило с Бравата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите
Collapse
X
-
Да, имат връзка, че ще напълнят джоба на твоите майстори. Само не казваш дали на бензин работи или не? Инжекторите нямат връзка при работата на газ, а аз доколкото разбрах става въпрос че не работи на газ. Първата работа е да смениш филтърчето за газта във клапана за газта. Завиваш кранчето на бутилката първо и после палиш колата докато свърши газта по тръбичките и после развиваш гайката отдолу на клапана и сменяш филтъра.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
Това че го прави на бензин и на газ по-вероятно е да е общ проблема. Това с гърмежите сега ко казваш. Откъде гърми - отпред или от ауспуха? Може да има сериозен проблем , така че недей да караш така по-добре. Може да епрескочил зъб на ремъка или да им апроблем с датчика на коляновия вал или проблем с кабели , свещи и бобина. Иди на майстор, но не да ти чисти дюзите засега, а да прегледа запалителната система първо.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Най верочтно е пробил някой кабел бе хора. Трябва да си смениш кабелите и/или свещите и след това всичко друго. Смяната на абели сам можеш да си я направиш, но тъй като ти е за първи път по-добре отиди на майстор и го гледай какво прави. ще видиш, че е лесно.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
тия дето ми правиха диагностика ми провериха кабелите и свещите- ОК са. Гърменето на бензин е откъм аспуха, като го прави само в началото при потегляне, после се "отпушва" и започва да върви нормално. Общо взето на бензин не ми трябва да върви, искам да си оправя втрвенето на газ. Утре ще прегледам въздушния филтър и клапана на газта и ще пиша какъв е резултата. Само да отбележа - филтри всички са сменяни преди около 5000 км.ex '96 Bravа 1.6 16V LPG
Коментар
-
А какво ще кажете за катализатора!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
На мен ми прилича на множество проблеми едновременно - я вземи иди на газ анализ да ти настроят газовата, а за работата не бензин е друга бира.Или изпарителя си е заминал или просто ти трябва настройка за газта.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Значи не са кабели.. Аз така реших щото на мене ми гърмеше (отпред обаче) -и след смяна на кабели се оправи. Освен, че гърмеше спря и да върви.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар