Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да настроя превключването на газ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да настроя превключването на газ?

    Колеги интересува ме дали мога да си настроя уредбата на колкокото оборота искам да ми превключва от бензин на газ, понеже ми е нагласена де обръща на 3000об. , а на мен са ми високи искам да я направя да прехвърля но 2000 например, пък не ми се ходи до майстора, защото е на 40км. и трява да си загубя времето.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    #2
    Ако си с ламбда контрол или ГИ трябва да го навестиш.Моята обръща на 2000 и съм супер доволен и според мен трябва да обръща в диапазона 2000-2500.Ако не е тайна колега какъв разход ти дава на газ?

    Коментар


      #3
      Ей вярно забравих да кажа, че е обикновенна газова с ламбда симулатор. Разхода ми е 10/100 градско тук там с клима.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        Еххх и мойта беше направена да обръща на 2500 и един приятел ми я направи да обръща на по малко от 2000 и сега мн ме радва. Но идея нямам как го направи. Щтракаше копчетата на превключвателя и п оедно време задържа желаните обороти натисна едно копче и готово Може да минеш и през друг газаджия то е за 2мин рабора за 5лв ще го направи даже ако е пич и пари няма да ти вземе
        Brava 103HP
        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

        Коментар


          #5
          miro2177 написа:
          Еххх и мойта беше направена да обръща на 2500 и един приятел ми я направи да обръща на по малко от 2000 и сега мн ме радва. Но идея нямам как го направи. Щтракаше копчетата на превключвателя и п оедно време задържа желаните обороти натисна едно копче и готово Може да минеш и през друг газаджия то е за 2мин рабора за 5лв ще го направи даже ако е пич и пари няма да ти вземе
          За това по добре като не разбираш да не пипаш.Нека да иде при газаджията щото тва не е проблем и няма грижи да се кара така.

          Коментар


            #6
            Това че сменя на 3000 не проблем.Ако все пак искаш да човъркаш потърси по ключа за малко отворче.От там с малка отверка са врътва малко и се пробва пак.Дали и на твоя ключ е по този начин не знам споделям това което съм виждал с очите си .Забравих да кажа че ще трябва да демонтираш ключа и да го огледаш добре от всички страни за да намериш въпросното място.

            Коментар


              #7
              Вчера правих това упражнение - на самия превключвател газ-бензин трябва да има една дупчица (на моя превключвател се намира вдясно) - там може да се бръкне с малка отверка (има нещо като пластмасов винт, при мен е бял на цвят) - като се завърти този винт обратно на часовниката стрелка, превключването газ-бензин става на по-ниски обороти, а като се завърти по посока на часовниковата стрелка, превключването става на по-високи обороти. (трябва да се завърти много малко, примерно да се премести с 1-2 милиметра). Моята кола до вчера превключваше на над 3000 оборота (трябваше да подам яко газ), а след като пипнах малко този болт, сега вече превключва на около 1500-1600 оборота.
              Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

              Коментар


                #8
                Колежке изумяваш ме!Кой би предположил че една дама ще се ровичка там(и въобще) по колата.

                Коментар


                  #9
                  Ми, колега, неволята учи а аз възприемам бързо ... не си първият, който се изумява
                  Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

                  Коментар


                    #10
                    Ха :D мерси за инфото колежке, ще пробвам от там ама след като се върна от СФ, че какъвто съм багабонтин
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      и моята превключва на 2800 , а на студен двигател не е хубаво още отначало :/ мерси за инфото ще потърся и аз за такава врътка
                      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                      Коментар


                        #12
                        heraldita написа:
                        Вчера правих това упражнение - на самия превключвател газ-бензин трябва да има една дупчица (на моя превключвател се намира вдясно) - там може да се бръкне с малка отверка (има нещо като пластмасов винт, при мен е бял на цвят) - като се завърти този винт обратно на часовниката стрелка, превключването газ-бензин става на по-ниски обороти, а като се завърти по посока на часовниковата стрелка, превключването става на по-високи обороти. (трябва да се завърти много малко, примерно да се премести с 1-2 милиметра). Моята кола до вчера превключваше на над 3000 оборота (трябваше да подам яко газ), а след като пипнах малко този болт, сега вече превключва на около 1500-1600 оборота.
                        Точно така си е.Поздравления.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          днес гледах, няма такова нещо като дупка никъде, нито отдолу нито горе нито вдясно , пък е закачен от лявата си страна .. :/ само един куплунг отзад ...
                          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                          Коментар


                            #14
                            Лулеееее егати яката работа е това!! Утре ще пробвам! И аз искам на 2000 об. !
                            Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                            MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                            Engine Stamp: 176B9.000
                            Version Code: 176BV
                            Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                            Коментар


                              #15
                              И аз гледах на моя превключвател и никъде няма врътка или нещо подобно, май ще ходя при газаджията да ми я настрои, лошото е че е на 30км. и не ми се разкарва.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар

                              Working...
                              X