Именно за това има ламбда контрол и той играе ролята на ППХ.Колегите които имат такива регистрират от 0.5-1.0 л по-нисък разход от другите със или без ел.изпарител.Прецизноста в дозирането на всички възможни режими е просто супер в комбинация с ТАП става върха.Който може да си го позволи нека го направи инвестицията се изплаща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На какво се дължи пукането в гърнето при АГУ?
Collapse
X
-
Благодаря за отговорите, стана интересна тема. Склонен съм на ТАП и ламба-контрол, но неделя пътувам на почивка. Но нещо не съм съгласен!При отнемане на газта дроселната клапа трябва да затвори напълно притока на горивна смес към цилиндрите на двигателя. Пукането е мигновенно възпламеняване на неизгорели газове в ауспуха. Та питам, от къде идва тази смес, която минава през цилиндъра и детонира в ауспуха? Най-логичният е дросела да не притваря напълно - цилиндрите смучат и са с малко предварение, некачествено изгаряне и доизгаряне в ауспуха. Но тогава как се формират оборотите на празех ход, щом дроселната клапа е напълно затворена?Не мисля, че сместа е богата. Разход под 8,0/100 извънградско с 80-100км за час и трима души в купето.Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар