Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На какво се дължи пукането в гърнето при АГУ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Именно за това има ламбда контрол и той играе ролята на ППХ.Колегите които имат такива регистрират от 0.5-1.0 л по-нисък разход от другите със или без ел.изпарител.Прецизноста в дозирането на всички възможни режими е просто супер в комбинация с ТАП става върха.Който може да си го позволи нека го направи инвестицията се изплаща.

    Коментар


      #17
      Благодаря за отговорите, стана интересна тема. Склонен съм на ТАП и ламба-контрол, но неделя пътувам на почивка. Но нещо не съм съгласен!При отнемане на газта дроселната клапа трябва да затвори напълно притока на горивна смес към цилиндрите на двигателя. Пукането е мигновенно възпламеняване на неизгорели газове в ауспуха. Та питам, от къде идва тази смес, която минава през цилиндъра и детонира в ауспуха? Най-логичният е дросела да не притваря напълно - цилиндрите смучат и са с малко предварение, некачествено изгаряне и доизгаряне в ауспуха. Но тогава как се формират оборотите на празех ход, щом дроселната клапа е напълно затворена?Не мисля, че сместа е богата. Разход под 8,0/100 извънградско с 80-100км за час и трима души в купето.
      Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

      Коментар


        #18
        е има си байпасен клапан или т.н. моторче за празен ход- има канал който обикаля дросела и който се контролира от моторчето за празен ход. а освен това самата дрос клапа има една маааааааалка дупчица
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар

        Working...
        X