Супер идея да си купи направо газови инжектори. Топ. Вместо да спре евро сондата, да кара на газ докато се изпразни системата, и да загаси колата на бензин. И тогава да установи, че тя пак се ебава с паленето. Щото е 1.4 турбо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.4 t-jet Информация с какви газови компютри ги карате и трудно палене?
Collapse
X
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоСупер идея да си купи направо газови инжектори. Топ. Вместо да спре евро сондата, да кара на газ докато се изпразни системата, и да загаси колата на бензин. И тогава да установи, че тя пак се ебава с паленето. Щото е 1.4 турбо
Пред клавиатурата е едно - аз диагностирах колата, няколко сценария пуснах , а и не само този ФИАТ съм диагностирал , нито не съм написал всичко , което се намери при диагностиката , така че давайте го по-леко с компетентните мнения получени от Фейсбук
Последна редакция от PM_u_bo; 25.02.2024, 12:13.
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоКое няма как да стане? Да се нокаутира фабричната газ с експериментална цел, щото е фабрична ли? По нея няма кранове, клапани, тръби, тя е един цял капсулован компонент?
Вместо фабричното ЕКу + добавено, лъжещо го ЕКУгаз от поредния 'гениален' производител на АГУ.Последна редакция от PM_u_bo; 25.02.2024, 21:46.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоЯвно не разбираш как работи масовата гаражна АГу и как работи фабричен ГИ, където ЕКУ е ЕДНО.
Вместо фабричното ЕКу + добавено, лъжещо го ЕКУгаз от поредния 'гениален' производител на АГУ.
Дори това, което ти твърдиш, почертано и удебелено, че ЕКУ е едно, да беше истина, аз никъде не съм отправял предложение да се изключва ЕКУ.
Понеже обичам да уча, но от достоверни източници - проверих твърдението ти, и то далеч не е истина.
Колата разполага с компютър за LPG, оригинален номер на ФИАТ - OE 55258474 - който е на фирмата Metatron SpA.
На него, в зависимост от годината пише допълнително я FPT, я MOPAR, но товя няма значение.
Проверяваме какъв е бензиновия инжекцион на Tipo 1.4 T-JET LPG.
Без никаква изненада установяваме, че това е именно Bosch Motronic Me17.3.0 CF6/EOBD Injection.
Уау!1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнението
Газта е флуид преди всичко. Коментирах спирането на този флуид към двигателя, ти реши да поговорим за ЕКУ-та.
Дори това, което ти твърдиш, почертано и удебелено, че ЕКУ е едно, да беше истина, аз никъде не съм отправял предложение да се изключва ЕКУ.
Понеже обичам да уча, но от достоверни източници - проверих твърдението ти, и то далеч не е истина.
Колата разполага с компютър за LPG, оригинален номер на ФИАТ - OE 55258474 - който е на фирмата Metatron SpA.
На него, в зависимост от годината пише допълнително я FPT, я MOPAR, но товя няма значение.
Проверяваме какъв е бензиновия инжекцион на Tipo 1.4 T-JET LPG.
Без никаква изненада установяваме, че това е именно Bosch Motronic Me17.3.0 CF6/EOBD Injection.
Уау!
Още по-хубаво е да четеш с разбиране
ЕКУ на колата е Bosch Motronic Me17.3.0 CF6/EOBD Injection (1.4 16V LPG )
разбираш ли разликата?
А разликата в работата на ЕКУ, което е програмирано от завода, че има втори компютър за алтернативно гориво , на който се прехвърля управлението - разбираш ли?
а последствията от този начин на работа разбираш ли?
Ако пишеше с малко скромност, смирение и добро възпитание - щях да я опиша, но сега няма как да стане
Иначе си прав - ресетвай адаптации, променяй фабричните таблици и усъвършенствай автомобили, които 7 години са работили без проблем ,
но "имат фабричен проблем с пъро палене, който е нерешим" ROFL !!!
А добруджанеца - ако реши да си оправи колата - ще го направи не по колхозните методи на форумни разбирачи.
И може и да напише тук дори
Коментар
-
dobrujanetza написа: Преглед на мнениетоСутрин на студено пали бързо, без много въртене. Като запали - пускам съединителя и понякога гасне , но не всеки път. През деня , когато е стояла поне час - също пали бързо.
Проблема е да пали след 15-30 Мин. престой на топъл двигател. Тогава пали и гасне , даже може и да не запали. На второ въртене - пали чакмак от четвърт.
Бензин зареждам до четвърт резервоар веднъж месечно.
Ти си с автомобил, който е проектиран фабрично да работи и на алтернативно гориво (LPG) .
Коментар
-
Опитваш се да не паднеш по гръб, това те излага три пъти повече.
Първо беше"където ЕКУ е ЕДНО."
А после, след като аргументирано запознах аудиторията, че има две, а не едно едно ЕКУ стана:
че има втори компютър за алтернативно гориво , на който се прехвърля управлението - разбираш ли?
Умирам от смях с такива като теб.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетона моята кола след работа на газ и гасене на двигателя, вадих маркучите на инжекторите от колектора, за да видя изпуска ли газ. Тук по различно ли е?
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетокаква е разликата - нали говорим за изпускащи инжектори след половин час и давещи колата? Ако се извадят маркучите и не изпусне газ защо да обвиним инжекторите. И при тези заводски системи диагностиката не помага ли
Вижда се как след затватяне на клапана започва да изпуска.
Също проблема му е само 30 минути след гасене.
послед това минимално количество ЛПГ се разнася от цилиндрите и няма проблем с паленето.
никога не е имал проблем с паленето сутрин.
Фабрична ГУ не означава "слагана в Италия", нито "слагана от дилъра".
Фабрична ГУ, означава че колата е проектирана от завода с две горива и няма никаква прилика по алгоритъма на начина на работа.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоВижда се как след затватяне на клапана започва да изпуска.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар