Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.4 t-jet Информация с какви газови компютри ги карате и трудно палене?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Супер идея да си купи направо газови инжектори. Топ. Вместо да спре евро сондата, да кара на газ докато се изпразни системата, и да загаси колата на бензин. И тогава да установи, че тя пак се ебава с паленето. Щото е 1.4 турбо
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    Коментар


      #17
      Tempras написа: Преглед на мнението
      Супер идея да си купи направо газови инжектори. Топ. Вместо да спре евро сондата, да кара на газ докато се изпразни системата, и да загаси колата на бензин. И тогава да установи, че тя пак се ебава с паленето. Щото е 1.4 турбо
      Няма как да стане. Колата е с фабрична газ - а не слагана от дилъра или още по-лошо от 'специалисти'.
      Пред клавиатурата е едно - аз диагностирах колата, няколко сценария пуснах , а и не само този ФИАТ съм диагностирал , нито не съм написал всичко , което се намери при диагностиката ​, така че давайте го по-леко с компетентните мнения получени от Фейсбук
      Последна редакция от PM_u_bo; 25.02.2024, 12:13.

      Коментар


        #18
        Кое няма как да стане? Да се нокаутира фабричната газ с експериментална цел, щото е фабрична ли? По нея няма кранове, клапани, тръби, тя е един цял капсулован компонент?
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #19
          Tempras написа: Преглед на мнението
          Кое няма как да стане? Да се нокаутира фабричната газ с експериментална цел, щото е фабрична ли? По нея няма кранове, клапани, тръби, тя е един цял капсулован компонент?
          Явно не разбираш как работи масовата гаражна АГу и как работи фабричен ГИ, където ЕКУ е ЕДНО.
          Вместо фабричното ЕКу + добавено, лъжещо го ЕКУгаз от поредния 'гениален' производител на АГУ.
          Последна редакция от PM_u_bo; 25.02.2024, 21:46.

          Коментар


            #20
            PM_u_bo написа: Преглед на мнението
            Явно не разбираш как работи масовата гаражна АГу и как работи фабричен ГИ, където ЕКУ е ЕДНО.
            Вместо фабричното ЕКу + добавено, лъжещо го ЕКУгаз от поредния 'гениален' производител на АГУ.
            Газта е флуид преди всичко. Коментирах спирането на този флуид към двигателя, ти реши да поговорим за ЕКУ-та.

            Дори това, което ти твърдиш, почертано и удебелено, че ЕКУ е едно, да беше истина, аз никъде не съм отправял предложение да се изключва ЕКУ.

            Понеже обичам да уча, но от достоверни източници - проверих твърдението ти, и то далеч не е истина.

            Колата разполага с компютър за LPG, оригинален номер на ФИАТ - OE 55258474 - който е на фирмата Metatron SpA.



            На него, в зависимост от годината пише допълнително я FPT, я MOPAR, но товя няма значение.

            Проверяваме какъв е бензиновия инжекцион на Tipo 1.4 T-JET LPG.

            Без никаква изненада установяваме, че това е именно Bosch Motronic Me17.3.0 CF6/EOBD Injection.


            Уау!
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #21

              Tempras написа: Преглед на мнението

              Газта е флуид преди всичко. Коментирах спирането на този флуид към двигателя, ти реши да поговорим за ЕКУ-та.

              Дори това, което ти твърдиш, почертано и удебелено, че ЕКУ е едно, да беше истина, аз никъде не съм отправял предложение да се изключва ЕКУ.

              Понеже обичам да уча, но от достоверни източници - проверих твърдението ти, и то далеч не е истина.

              Колата разполага с компютър за LPG, оригинален номер на ФИАТ - OE 55258474 - който е на фирмата Metatron SpA.

              На него, в зависимост от годината пише допълнително я FPT, я MOPAR, но товя няма значение.

              Проверяваме какъв е бензиновия инжекцион на Tipo 1.4 T-JET LPG.

              Без никаква изненада установяваме, че това е именно Bosch Motronic Me17.3.0 CF6/EOBD Injection.


              Уау!
              Хубаво е да четеш !
              Още по-хубаво е да четеш с разбиране
              ЕКУ на колата е Bosch Motronic Me17.3.0 CF6/EOBD Injection (1.4 16V LPG )
              разбираш ли разликата?

              А разликата в работата на ЕКУ, което е програмирано от завода, че има втори компютър за алтернативно гориво , на който се прехвърля управлението - разбираш ли?

              а последствията от този начин на работа разбираш ли?
              Ако пишеше с малко скромност, смирение и добро възпитание - щях да я опиша, но сега няма как да стане

              Иначе си прав - ресетвай адаптации, променяй фабричните таблици и усъвършенствай автомобили, които 7 години са работили без проблем ,
              но "имат фабричен проблем с пъро палене, който е нерешим" ROFL !!!

              А добруджанеца - ако реши да си оправи колата - ще го направи не по колхозните методи на форумни разбирачи.
              И може и да напише тук дори

              Коментар


                #22
                dobrujanetza написа: Преглед на мнението
                Сутрин на студено пали бързо, без много въртене. Като запали - пускам съединителя и понякога гасне , но не всеки път. През деня , когато е стояла поне час - също пали бързо.
                Проблема е да пали след 15-30 Мин. престой на топъл двигател. Тогава пали и гасне , даже може и да не запали. На второ въртене - пали чакмак от четвърт.
                Бензин зареждам до четвърт резервоар веднъж месечно.
                Само да ти обърна внимание, че ти не си с газова уредба, както е раздела на форума.
                Ти си с автомобил, който е проектиран фабрично да работи и на алтернативно гориво (LPG) .

                Коментар


                  #23
                  на моята кола след работа на газ и гасене на двигателя, вадих маркучите на инжекторите от колектора, за да видя изпуска ли газ. Тук по различно ли е?

                  Коментар


                    #24
                    Опитваш се да не паднеш по гръб, това те излага три пъти повече.

                    Първо беше
                    "където ЕКУ е ЕДНО."
                    Чак подчертано, удебелено.

                    А после, след като аргументирано запознах аудиторията, че има две, а не едно едно ЕКУ стана:

                    че има втори компютър за алтернативно гориво , на който се прехвърля управлението - разбираш ли?
                    Ама как има втори компютър, нали беше един?

                    Умирам от смях с такива като теб.
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар


                      #25
                      твоето магаре е по-мъжко. Като оправиш паленето дори на една 1.4 - обади се да те почерпя

                      Коментар


                        #26
                        Optimst5 написа: Преглед на мнението
                        на моята кола след работа на газ и гасене на двигателя, вадих маркучите на инжекторите от колектора, за да видя изпуска ли газ. Тук по различно ли е?
                        Разликата е , че няма никаква прилика.

                        Коментар


                          #27
                          каква е разликата - нали говорим за изпускащи инжектори след половин час и давещи колата? Ако се извадят маркучите и не изпусне газ защо да обвиним инжекторите. И при тези заводски системи диагностиката не помага ли
                          Последна редакция от Optimst5; 27.02.2024, 10:44.

                          Коментар


                            #28
                            Optimst5 написа: Преглед на мнението
                            каква е разликата - нали говорим за изпускащи инжектори след половин час и давещи колата? Ако се извадят маркучите и не изпусне газ защо да обвиним инжекторите. И при тези заводски системи диагностиката не помага ли
                            защото при него основното ЕКУ ( не метатрона) следи и налягането в рейл-а
                            Вижда се как след затватяне на клапана започва да изпуска.
                            Също проблема му е само 30 минути след гасене.
                            послед това минимално количество ЛПГ се разнася от цилиндрите и няма проблем с паленето.
                            никога не е имал проблем с паленето сутрин.

                            Фабрична ГУ не означава "слагана в Италия", нито "слагана от дилъра".
                            Фабрична ГУ, означава че колата е проектирана от завода с две горива и няма никаква прилика по алгоритъма на начина на работа.

                            Коментар


                              #29
                              PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                              Вижда се как след затватяне на клапана започва да изпуска.
                              това питах

                              Коментар


                                #30
                                Днес ходих в сервиза на Ренцо Ланди Пловдив. Оказа се спукана мембрана на изпарителя.
                                Пробвах няколко пъти - вече пали много по-бързо.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X