Повдигам отново темата с трудното палене на 1.4 t-jet особено при колите с инсталирани газови системи. Кой какво еку за газта използва?
Има ли колеги използващи еку-та AC Stag от новите(не съм запознат има ли стари такива) или други нови полски екута и ако има, кажете от кой път палите и колко силно е изразен проблемът с трудното палене.
Също така дали обръщането на бензин преди гасене помага при тези от Вас с полските еку-та.
ПС: Проучвам защото дочух, че новите полски екута се справяли доста добре с адаптациите и корекциите и почти всеизвестният проблем изчезвал. Другото, което е доколкото преводача преведе 5-10 теми, които изчетох никъде не се споменава за труден първи старт в полските форуми. Нека повечето от Вас, които са запознати да кажат с какво еку на газта карат.. Благодаря предварително!
РЕШЕНИЕТО Е СЛЕДНОТО: ресет на бензинови адаптации на ЕКУ-то на колата с Delphi (най-добре на място при газаджията) и после той докато я кара на бензин да си хване хубава карта, тя ще си запише там някакви стойности. След това ресетване с делфи(ресва всичко, дори и адаптациите за паленето) се прави настройката на ГИ. Откакто направих тази процедура, колата пали от 1,2 път най-много. Когато не запали от първи път пали от втори и толкоз. Ако искам задължително да запали от първи път, при въртенето на ключа в момента с тази настройка има припалване, ако улуча момента и подам газ малко се възпламенява и пали(знам, че педала на газта е с потенциометър и не би трябвало да става, но при мен твърдя, че бачка, дори да ми се изсмее някой). Разбира се, че новите компютри се разбират по-добре с тази кола, защото софтуера е изпипан, изпробвано е с ново КМЕ, но в крайна сметка си върнах италианския. За всички, които ще кажат това не е гаранция, че ще стане и при мен, без да пробвате няма как да разберете, дори колегите с качения митичен софтуер, който оправял това палене казват, че не решава проблема с паленето... единственото, което го реши при мен ще го отбележа с удебелен шрифт за да не четете целите обяснения, те са за по-любопитните защо се получава така.
Има ли колеги използващи еку-та AC Stag от новите(не съм запознат има ли стари такива) или други нови полски екута и ако има, кажете от кой път палите и колко силно е изразен проблемът с трудното палене.
Също така дали обръщането на бензин преди гасене помага при тези от Вас с полските еку-та.
ПС: Проучвам защото дочух, че новите полски екута се справяли доста добре с адаптациите и корекциите и почти всеизвестният проблем изчезвал. Другото, което е доколкото преводача преведе 5-10 теми, които изчетох никъде не се споменава за труден първи старт в полските форуми. Нека повечето от Вас, които са запознати да кажат с какво еку на газта карат.. Благодаря предварително!
РЕШЕНИЕТО Е СЛЕДНОТО: ресет на бензинови адаптации на ЕКУ-то на колата с Delphi (най-добре на място при газаджията) и после той докато я кара на бензин да си хване хубава карта, тя ще си запише там някакви стойности. След това ресетване с делфи(ресва всичко, дори и адаптациите за паленето) се прави настройката на ГИ. Откакто направих тази процедура, колата пали от 1,2 път най-много. Когато не запали от първи път пали от втори и толкоз. Ако искам задължително да запали от първи път, при въртенето на ключа в момента с тази настройка има припалване, ако улуча момента и подам газ малко се възпламенява и пали(знам, че педала на газта е с потенциометър и не би трябвало да става, но при мен твърдя, че бачка, дори да ми се изсмее някой). Разбира се, че новите компютри се разбират по-добре с тази кола, защото софтуера е изпипан, изпробвано е с ново КМЕ, но в крайна сметка си върнах италианския. За всички, които ще кажат това не е гаранция, че ще стане и при мен, без да пробвате няма как да разберете, дори колегите с качения митичен софтуер, който оправял това палене казват, че не решава проблема с паленето... единственото, което го реши при мен ще го отбележа с удебелен шрифт за да не четете целите обяснения, те са за по-любопитните защо се получава така.
Коментар