Привеееет колеги,
Не бях влизал тук отдавна особено в тази тема, бях се натегнал с ангажименти и с колата имаше разправии с тия газови компове, абе не е за разправяне, но имам някакво решение поне ПРИ МЕН се получи доста добър ефект. Драмата с тези коли е, че явно изместват бензиновите времена(при дупка в маркуч, разкачен вакуум, некадърна настройка и още много, даже е вероятно и без проблем по колата да се получи, но препоръчано е преди да изпробвате метода, да огледате всичко внимателно за да не се дават излишни кинти за настройки), при бензин няма яд, но понеже на газ настройката е съвсем различна от реалността, която масово се прави се случват тези ядове. Предимно не Ви рескат адаптациите преди настройката, а настройват с квото е хванала тя докат карате, дори 500КМ да се кара няма как да хване по-добри времена от тези реснатите с делфи, които са от прозиводителя, колкото по-близко сме до тях сме по-близко и до решението на проблемът. РЕШЕНИЕТО Е СЛЕДНОТО: ресет на бензинови адаптации на ЕКУ-то на колата с Delphi (най-добре на място при газаджията) и после той докато я кара на бензин да си хване хубава карта, тя ще си запише там някакви стойности. След това ресетване с делфи(ресва всичко, дори и адаптациите за паленето) се прави настройката на ГИ. Откакто направих тази процедура, колата пали от 1,2 път най-много. Когато не запали от първи път пали от втори и толкоз. Ако искам задължително да запали от първи път, при въртенето на ключа в момента с тази настройка има припалване, ако улуча момента и подам газ малко се възпламенява и пали(знам, че педала на газта е с потенциометър и не би трябвало да става, но при мен твърдя, че бачка, дори да ми се изсмее някой). Разбира се, че новите компютри се разбират по-добре с тази кола, защото софтуера е изпипан, изпробвано е с ново КМЕ, но в крайна сметка си върнах италианския. За всички, които ще кажат това не е гаранция, че ще стане и при мен, без да пробвате няма как да разберете, дори колегите с качения митичен софтуер, който оправял това палене казват, че не решава проблема с паленето... единственото, което го реши при мен ще го отбележа с удебелен шрифт за да не четете целите обяснения, те са за по-любопитните защо се получава така.
ПС: Надявам се, ако някой изпробва моят метод да пише и да каже резултата, защото да има още едно мнение да се ориентират и другите понеже от доста време следях тези теми, но без крайно решение.
Не бях влизал тук отдавна особено в тази тема, бях се натегнал с ангажименти и с колата имаше разправии с тия газови компове, абе не е за разправяне, но имам някакво решение поне ПРИ МЕН се получи доста добър ефект. Драмата с тези коли е, че явно изместват бензиновите времена(при дупка в маркуч, разкачен вакуум, некадърна настройка и още много, даже е вероятно и без проблем по колата да се получи, но препоръчано е преди да изпробвате метода, да огледате всичко внимателно за да не се дават излишни кинти за настройки), при бензин няма яд, но понеже на газ настройката е съвсем различна от реалността, която масово се прави се случват тези ядове. Предимно не Ви рескат адаптациите преди настройката, а настройват с квото е хванала тя докат карате, дори 500КМ да се кара няма как да хване по-добри времена от тези реснатите с делфи, които са от прозиводителя, колкото по-близко сме до тях сме по-близко и до решението на проблемът. РЕШЕНИЕТО Е СЛЕДНОТО: ресет на бензинови адаптации на ЕКУ-то на колата с Delphi (най-добре на място при газаджията) и после той докато я кара на бензин да си хване хубава карта, тя ще си запише там някакви стойности. След това ресетване с делфи(ресва всичко, дори и адаптациите за паленето) се прави настройката на ГИ. Откакто направих тази процедура, колата пали от 1,2 път най-много. Когато не запали от първи път пали от втори и толкоз. Ако искам задължително да запали от първи път, при въртенето на ключа в момента с тази настройка има припалване, ако улуча момента и подам газ малко се възпламенява и пали(знам, че педала на газта е с потенциометър и не би трябвало да става, но при мен твърдя, че бачка, дори да ми се изсмее някой). Разбира се, че новите компютри се разбират по-добре с тази кола, защото софтуера е изпипан, изпробвано е с ново КМЕ, но в крайна сметка си върнах италианския. За всички, които ще кажат това не е гаранция, че ще стане и при мен, без да пробвате няма как да разберете, дори колегите с качения митичен софтуер, който оправял това палене казват, че не решава проблема с паленето... единственото, което го реши при мен ще го отбележа с удебелен шрифт за да не четете целите обяснения, те са за по-любопитните защо се получава така.
ПС: Надявам се, ако някой изпробва моят метод да пише и да каже резултата, защото да има още едно мнение да се ориентират и другите понеже от доста време следях тези теми, но без крайно решение.
Коментар