Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане относно бъдещето на газта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане относно бъдещето на газта

    Пускам един цитат на колега, става дума за този законопроект който се цитира:
    npace написа:
    ....Но засега се подочуват някой рабтоти относно слаганите дпълнително газови уредби а именно че до 2011 година трябва ако ще се кара на газ тя да е фабрична или да е слагана в сервиз на производител.какво искат да кажат с това не знам а и не мога да разбера ако го приемат тоя тъп закон (за момента е предложение или законопроект) какво става с такива като нас които са заварено положение?Да си махна АГУ-то ли?Дано да не правят простотии.
    И аз чух за това нещо, някой случайно да има повече информация, че и на мен ми предстои газифициране и незнам дали си струва инвестицията и нервите. Това ако наистина стане ще има верно взривове, но не в Челопеч ами някъде по близко около центъра на София
    punto HGT

    #2
    Така е в цивилизованите страни.Има сервизи ,които са сертифицирани и имат право да поставят определени марки АГУ,като после си слагат подписа в паспорта на колата,че те са извършили монтажа.При минаване на технически преглед в Германия се проверява и АГУ(ако колата е с такава) и има изискване това АГУ да бъде поставено именно от такъв лицензиран сервиз.Иначе казано ти нямаш право да си поставиш сам уредбата,както и някой гаражен майстор. Друг е въпроса по какъв начин биха се давали лицензите в БГ и доколко биха били добри тези сервизи.Типичен пример БРЦ-Дружба.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      До колкото разбирам от твоя пост, евентуално ако стане тая работа всички дето караме с такива уредби ще трябва след това да минаваме през тези уторизиране сервизи за преглед или по скоро ще плащаме за още едно слагане на газови уредби от вече удобрените фирми за монтаж на такива??? гаранция ще стане по най сложния и естествено най скъпия начин
      punto HGT

      Коментар


        #4
        като излезе този слух, се рових в нетане намерих такава EU директива, за която се пишешедобре би било да има контрола за забрана на нефабричните уредби не може и дума да става
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Не колега! Това което си цитирал е преработен вариант на едно публикация във вестниците, която целеше поредната сензация. Ограниченията за монтажа на АГУ-та ще бъдат за таксиметровите коли. И то е само идея и никой не я е потвърдил официално. Проблема идва от това, че бакшишите карат всички на газ, метан и какво ли не но си калколират цените по цената на бензина! Сервизите за АГУ които имат разрешително да извършват годишни прегледи и които издават паспорти за АГУ и сега са лицензирани по точно определен начин. На дали някой ще посмее да посегне на пазара на алтернативните горива защото те са глътка въздух за много автомобилисти не само в България но и по целия свят. А и индустрията за производство на системи за алтернативни горива е огромна вече. В страни като Англия ако монтираш метанова уредба получаваш много преференции като намалени данъци и еко такси и т.н. Няма как нещо което държавите в Европа до сега са стимулирали изведнъж да го забранят! Просто защото ефекта от него глобално е много положителен! И е по-чисто и е по-екологично и при правилен монтаж дори колкото и да не им се вярва на повечето хора, по-безопасно.
          KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
          Land Rover Discovery 2.5TD '94
          EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
          EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
          EX: Fiat Regata 1.7D '84

          Коментар


            #6
            Благодаря за изчерпателните отговори тая вечер ще спя маааалко по спокойно :D
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Sev написа:
              като излезе този слух, се рових в нетане намерих такава EU директива, за която се пишешедобре би било да има контрола за забрана на нефабричните уредби не може и дума да става
              Ако под нефабрични уредби имаш предвид нефабрично монтирани съм съгласен,но може да има забрана за уредби,които не са сертифицирани по определени европейски стандарти. Принципно ще дойде момент дадена уредба да не може да мине технически преглед и тогава ще се наложи собственикът да я преправя,респективно сменя.Например много малко коли са обурудвани със сонди по евро стандарта.Дори бяха раздухали този проблем преди време,но утихна.Но дали не е затишие пред буря ,бъдещето ще покаже.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                даако не отговаря - проблем на собственика
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  За премахването на АГУ имаше само една публикация във в. Новинар и от тогава никой не каза повече нищо. Няма да ги махнат, най-много да измислят нещо като пререгистрирания, или да увеличат цената на прегледа. Аз сега си сложих уредба и се чудя дали да я регистрам изобщо и да им тикам пари на мръсниците.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар

                  Working...
                  X