Значи на моето типо 1.6и.е. харченето на газ ми е както следва:Градско от 11.5 до 15+ зиматаИзвънградско от 7.4 нагореКато не съм от тези хора кадето застават на светофара и си гасат колите или пък обратното - газ до дупка - това е със съвсем нормално каранеЗабелязах следния проблем-може би незнам ??Като си нулирам ЕКУ-то и тръгна на газ като си качи нормалната работна температура на двигателя и пусна газта примерно държа колата на 2000 об/мин и пускам и педала на газта (клапата) се затваря като на бензин - усеща се по педала- и оборотите падат до към 500-600 и започва да тресе и моторчето корегира леко в посока отваряне-усеща се по педала как се появява луфт- и така 1 ден като карам по степенно като пусна педала на газта ЕКУ-то се обучава и се задържа автоматично вече на 850 об/минА като карам на бензин се усеща на празен ход как педала е малко по-горе-изчезва малкото луфтче!Та въпроса ми е ако нулирам ЕКУ-то и настроя така че оборотите на газ и бензин да са на едно положение на газта - дроселовата клапа по друго казано без да корегира ниските обороти ЕКУ-то като измества дросела посредством моторчето на празен ход дали ще спадне разхода или ще си остане същия?Ако дам пари за диагностика и ми я направят да харчи минимум 15л/100км ще се побърткам след това - а тези случаи не са един или два и какво да правя след това?!Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За диагностика ли съм?
Collapse
X
Реклама
Collapse