Здравейте колеги,имам Браво 1.4 12V и в петък имам час за поставяне на АГУ ловато с всичките му емулатори и.т.н. 460 лв..изпарителят ще се загрява от двете гумени съединения на парното и се чудя дали е така и при вас?? също така какво може да ми помогне този ламбда контрол? през 2002-2003 г., когато имах едно фордче на газ (тогава газта беше 70 стотинки, а бензина 1.10 лв.) и постоянно меняше обороти на газ, постоянно на газджии, които всеки си оставяше ръцете и колата така и така не стана да върви на газ и си е хванала пътя...на фиатчето, ако сложа този контролер ще избегна ли тези работи? демек ще работи ли като инжекция ?мисълта ми е да ходя на газаджия и за едно кафе само, а не постоянно с проблеми :D искам мнения от хора които са поставили на този мотор тази джаджа и да споделят и може би ще има една разходка до Янко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане относно ламбда контролер
Collapse
X
-
Пич ходи до Янко не си много далече.Аз от София се вдигнах и ходих да слагаме ламбда конторла заедно ... Значи ламбда контрола няма да ти държи оборотите , за това се грижи стъпковия мотор...Ламбда контрола ти (отваря /затваря ) притока на газ в зависимост колко е отворена дроселовата клапа и в какво полужение е тпс- а и информацията от ламбда сондата. Моите впечатления от ламбда контрола са много добри Ауди-то харчеше 12 газ в софия и 8 извънградско при 110/120 км/ч След поставянето на ламбда конторола разхода падна с 0.5 л градско и около 1 л извънградско.Но най-големия + за мен е че динамиката на колата във всеки диапазон от обороти е супер.Когато и да и подадеш газ и не се зачудва и тръгва...Мои личен съвет е ходи до Септември , бат Янко да ти сложи ламда контрола.п.п: А за форд няма какво да говорим ....Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Реклама
Collapse
Коментар