Може ли да се разбере, дали един клапан е наред и пуска достатъчно газ? Щото му разкачих изходящата тръбичка, спрях от кранчето газта за всеки случай и дадох на контакт за да отвори клапана. Резултатът беше доста шумен и ми се струва , че клапана си дава нормален дебит. Или така на око не може да се прецени? Газта свърши за 5-6 секунди с 2-3 прекъсвания накрая, които са ми малко неясни. Филтърчето му е сменено, но клапана не е нов. Да взема да го сменя и да не се занимавам с него? Проблема на колата е че ако не запуша въздушния филтър с парцал, колата изобщо не и достига газ освен на празен ход и не може да се изфорсира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за клапан за газ - оправено
Collapse
X
-
Това е въпрос до регулиране много е бедна сместа, сигурно с по-висока скорот като пуснеш на свободна ти гасне предполагам, защото влиза много въздух. Кога не и достига газта, на студена или на загряла кола?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Значи празния ход е много стабилен и на студена и на топла кола. Мога да тръгвам без газ , само със съединител, обаче ако трябва да ускоря забива муцуната. Единственото , което остана е да е грешна плочката, защото е от 1.4. Но от друга страна в каталога в downloads я дават, че става за 1.6. Много тъпо: тройника е развит до край и пак не влиза газ ако не направиш малко вакуум с парцал.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Какъв ти е изпарителя?Таз кола на празен ход е доста лакома.Пробвал ли си да позапушиш с парцал и така да караш? - просто от любопитство.Иначе ми се струва че проблема е от тройника. Поразвии го и виж дали ще стане нещо.Има възможност от някъде да дърпа повече въздух също.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
stanleyhacker написа:Значи празния ход е много стабилен и на студена и на топла кола. Мога да тръгвам без газ , само със съединител, обаче ако трябва да ускоря забива муцуната. Единственото , което остана е да е грешна плочката, защото е от 1.4. Но от друга страна в каталога в downloads я дават, че става за 1.6. Много тъпо: тройника е развит до край и пак не влиза газ ако не направиш малко вакуум с парцал.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Ами значи в момента карам само с парцал, просто друг вариант няма. Разхода е сравнително добър 11-12, вървенето не е като на бензин, но става. Сместа не е прекалено богата, просто съм пробвал от най-завит до най разит тройник (двойник всъщност) и при всички положения не достига газ, без парцал. Като сменях мембраните на изпарителя Волтран вакуумен ми направи впечатление че оригиналната малка мембранка има магнитче накрая , а новата мембрана нямаше и си мислих че може да е от това. Обаче като видях че на електрическия изпарител тази мембрана изобщо липсва и си мисля че не е от това. Остава плочката нещо да не е ОК за този двигател.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Колега нямам си на представа как на твоята кола единствено съм си играл на моята брава. Но понеже пишеш че си с плочка от браво преди време доста се дъвка темата за една гумена гарнитурка която се слага между плочката и ижектора.Тя е сдебелина около 5мм. Оказва се че без нея инжектора навлиза доста в плочката и така намалява проходното сечение на въздуха. И понеже вакума към изпарителя се вдига се налага да се притвори тройника. И се получава точно същият ефект. На малки обороти перфектна на високи хич я няма. Ако пък поразвиеш тройника става като ламя. С тая гарнитурка която се оказва че се и продава от делно нещата са коренно различни по разход и вървене. Разрови се по старите теми.
Коментар
-
specialista написа:Проблема е в изпарителя.Колегата сподели че е сменял мембрани и т.н. Малко глупав въпрос,но пишеш че е вакумен изпарител.От къде вземаш сигнал за вакума и изобщо включен ли е маркуча?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Офф най-сетне! Мерси на всички за отговорите! Значи вакуума го взимам от един готов щуцер на моно-то. Добрите чиковци от БОШ са предвидили такъв. А проблема бил толкова прост! Щуцера дето захранва плочката като го извадих какво да видя - той вътре смакан на осмица - освен че затваря притока на газ , ами и отваря прилична дупка да смуче създух. И това на външен вид не се забелязва. Изправих го, вкарах го с доста доза лепило , изрязах си гарнитурки за плочката, малко грес и вече не мога да позная колата. Тройника(двойника) е най много на 3 оборота развит. Абе така е като искаш да спестиш някой лев и купуваш секънд хенд - така става!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:@ GTIpo, кажи каква ти е плочката, за да не давам пари на вятъра за нова.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар