Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги предстоими да слагам газова на бравото 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    6ma7ka7a написа:
    Колега има въпрос бутилката не тили повдига по този начин тази кора скоято сезавива а за пълненето ще е по този начин който е при теб за испарителя мисля че най- удачно е като на снимката по надоло.По този начин изпарителя е на по ниско от най-високата точка на охладителната система а и не прече само се маха една джаджа за топлия въздух.
    Колеги искам да ви попитам на снимката се вижда къде е монтиран испаритела смятам и аз там да го слагам но за целта ще трябва да махам едни клапи които действат с вакум и когато загрее двигатела от там взима топъл въздух та искам да ви питам ако ги махна ще имали някакъв проблем.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    Коментар


      #17
      Никави клапи няма да махаш някой преди тебе е свършил тая работа като е манал маркуча дето взима топлия въздух от изпускателния колектор.Така клапата независимо на къде е отворена все студен си взима.Виж си сничката която си качил там съм го обозначил с червено къде е бил тоя маркуч.
      Прикачени файлове
      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


      http://vbox7.com/play:124bedab

      Коментар


        #18
        Колега това нее на снимката нее моята кола а друга питам дали ако махна тази клапа ще прави проблем и този маркуч ако може да се каже маркуч за топлия въздух.
        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

        Коментар


          #19
          Етого моя двигател
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

          Коментар


            #20
            6ma7ka7a написа:
            Етого моя двигател
            Е и каква е разликата межди двете снимки на едната има маркуч на другата нема.И ако не си разбрал пак да повторя махай тоя маркуч и не пипай нищо повече.Прибери го в багажника до бутилката ако сложиш такава на мястото на резервната гума.Моя там си стои иначе ще го затрия а пък и може да ти се наложи недай боже с тея цени да караш на безин.Ако се налага слага се на мястото пак за секунди.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #21
              А за метан какво е положението, защото при мен тоя маркуч си стои... може би като се замисля колата като загрее става леко по-тромава.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                spark написа:
                А за метан какво е положението, защото при мен тоя маркуч си стои... може би като се замисля колата като загрее става леко по-тромава.
                Същата работа горивото ти е в гзова фаза с ясно изразен почти екпоненциален коефициент на разширение в тоя ремпературен диапазан. За да е добро пълненето е за препочитане на газ независимо какъв в да не се използва топъл вуздух. По точно оправдано е но само на бензи когато се пали двигателя което само да способства за бързо достигане на оптимална работна температура.От там на татък температурата на използвания въздух трябва да е колкото се може по ниска. На всички спортни автомобили има система за охлаждане за да се изцеди максимално мощноста на мотора. Предполаган че гледаш формулата забележи как един от екипа бърка във въздухозаборниците при спиране в бокса. Ами той чисти радиаторите през които предварително се охлажда въздуха.Имено не линейното разширение на газоветя създава проблем с дозирането на газовата смес. При обикновенните газови уредби за да премине газата от течно в газообразно състояние тя се загрява до температура на двиггателя и от там регулирането на дебита става по механичен начин. Но при различна температури в двигателя ще влиза и различно количество гориво само заради тая разлика между обемите на газта при тия температури. За това най удачния вариант е да се впръскава директно в течна фаза пропан бутана в цилиндрите.Като същото важи и за метана само че понеже при него няма течност но поне да не се редуцира до много ниски налягания.Така почти отпада необходимоста да се подгрява за да не замрузва редуктора.Ама и аз колко сложно взех да ви обяснявам теорията на газовите а тука из форума има толкова специалисти дето с това си вадят хляба Я по добре си карайте спокойно е не се мъчете изцедите моторите и да ставате на състезатели с нашите каручки.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #23
                  Колега не съм се изразил добре и снимката не се вижда добре искам да сложа испаритела на мястото на една клапа която свързана с въздушния филтър и инжекцията.Въпроса му е ако махна тази клапа ще пречили нещо на двигатела.
                  Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                  Коментар


                    #24
                    Сложи си изпарителя зад акумулатора. Има предостатъчно място и къде да се закрепи здраво.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #25
                      6ma7ka7a написа:
                      Колега не съм се изразил добре и снимката не се вижда добре искам да сложа испаритела на мястото на една клапа която свързана с въздушния филтър и инжекцията.Въпроса му е ако махна тази клапа ще пречили нещо на двигатела.
                      Отвори предната страница там съм качил снимка къде точно се слага изпарителя.Не се опитвай да откриеш топлата вода отново. И понеже с това последно питане се убедих че нямаш никаквио елементарни познания за газови уредби спирам да ти давам съвети. И ще ти отговоря конкретно от къде си правя тоя извод:Нямаш си и представа че от някъде трябва в тоя изпарител да се вкарат маркучите за подгрева. Дължината на маркуча до плочката трябва да е минимално къса.Изпарителя не трябва да се обдухва от насрещната струя директно и т.н. Да не изброявам повече че ми става неудиобно. Прави си каквото знаеш и както искаш.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        #26
                        Колега аз и не съм претендирал,че знам нещо дори и минимално за газовете уредби но знам че е хубаво испаритела да е на носко място от най-високото място от охладителната уредба.
                        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                        Коментар


                          #27
                          6ma7ka7a написа:
                          Колега аз и не съм претендирал,че знам нещо дори и минимално за газовете уредби но знам че е хубаво испаритела да е на носко място от най-високото място от охладителната уредба.
                          Тогава давай да го монтирам под картера че там е най ниската точка.Таман няма да размонтираш нищо. Ще ти го направя без пари ако ще да стана за резил на целия форум. Хей упорит си бе мама му стара.
                          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                          http://vbox7.com/play:124bedab

                          Коментар


                            #28
                            Хихи и като минеш през някоя висока шахта можеш да го използваш като ракетен двигател за вертикално движение - бум и бравото лети :D пък те нека си викат че не върви на газ - то като лети за кво ти е да върви(Извинявам се ама наистина не се сдържах)
                            Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                            части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                            части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                            тел. 0883437022

                            Коментар


                              #29
                              Аз имам следния въпрос...Къде да сложа пробката за газта, че като ми я слагаха се излъгах и казах в багажника и сега на всяко зареждане смърди на газ по половин ден, а и е неудобно да вдигам всеки път багажника...Вариант 1 който мислех е отдясно на номера на задната броня, Вариант 2 е на сгъвката на задната броня отстрани където е точно на ръба навътре хлътнало..Най-удобно ми е ако я вкарам в капачката, ама майстора ми каза, че там няма как да стане, защото няма да мога да сипвам бензин...А това е необходимо, защото паля на газ и докато се вдигне леко стрелката тогава превключвам на газ...Тъй като изпарителя ми неможе много да влезе зад акумулатора и се охлажда от въздушната струя, лошо ли ще е ако направя нещо като преграда пред него която да разсейва въздуха настрани ?
                              НЕ КЛИКВАЙ ТУК!
                              И ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ КЛИКВАЙ ТУК!!!

                              Codename: ФИЧО

                              Коментар


                                #30
                                Потърси свестен майстор, на предишната страница колегата Лов е снимал как е при него пълначката, при мен е на същото място, но е леко в страни под ъгъл, дори не се забелязва на пръв поглед като се отвори капачката за резервоара, камо ли да пречи за зареждането.
                                --Старата ръжда любов не хваща!--
                                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                                Коментар

                                Working...
                                X