Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги предстоими да слагам газова на бравото 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги предстоими да слагам газова на бравото 1.4

    Колеги предстоими да слагам газова уредба на браво 1.4 четох из форума но неми стана ясно точно какво трябва да кажа да ми сложат от изчетеното разбрах,че за да работи най добре колата на газ трябва се сложи ламбда контрол, ламбда емулатор, емулатор на дюзите и ТАП ако може дами ми препоръчате марка и дами кажете дали трябва да слагам всички тези неще които съм изброил да ли някое нещо не се препокрива с друго.И искам да ми каже за браво каква битилка е най-добре да сложа такава която се слага на мястото на резервната гума и ли от другите и ако е от тези както да я сложа точно ако може и смимки много ще съм доволен.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    #2
    емулаторите са задължителниТАП и контрол - по желаниеаз не харесвам булитките слагани на мястото на резервната гума - но това си е лично мнение
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Кое е най-добре и защо не харесваш тези бутилкиИ като цена знашли с всичко което съм писъл колко доло горе ще излезе.
      Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

      Коментар


        #4
        Може да минеш и без емулатори и симолатори но ще ти свети *чека*. Твоята кола е с моно инжекция и може да я прекъснеш само с релета без да трупа грешка. Ако искаш да не ти свети *чека* ти трябва симолатор на ламбда сонда или да прекъснеш и лампата на чека с едно реле *когато е на газ*.

        Коментар


          #5
          А колега като пари с всичките екстри колко доло горе може да излезе
          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

          Коментар


            #6
            Какво разбираш под всички екстри? По принциш в ламбда контролата си има всичко и симолатор на ламбда сонда и на дюза *поне тези при мен и цената им е 150лв*.

            Коментар


              #7
              Аз съм адски доволен от Landi Renzo но метан. В Комлука срещу Опет и зад тоя сервиз дето сменят гуми за камиони слагат газови уредби и там мисля, че са представители на Landi Renzo. Колегата например си сложи някаква за мен супер неизвестна марка Stargas и една година не се е оплакал от нея. Предполагам, че към 600лв ще ти излезе.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                а това нещо тап то трябвали да имам такова като четох разбрах че трябва да имам то влизали в комплекат.Малко тъпи въпроси но това не искам да стане някой сакатлък.Никой не казва нищо за бутилката.А и също да кажа насочил съм се към марката ловато за газовата незнам добра ли е знам,че е една от най-исползваните..Колега случайно влязах в другия форум и разгледах темите за газово и вище какво намерих http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=16206 значи като съм с 1.4 трябва да търся такава гарнитура,а и да попитам калко мм е плочката за браво 1.4.Това сами въпросите за сега.
                Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                Коментар


                  #9
                  Ами аз имам ламбда контрол и ТАП. ТАП-а променя ъгъла на запалването, при метана е задължително, за да се запази колкото може динамиката на колата. При газовите уредби не е задължително, но е препоръчително. Отделно ти сваля и разхода с една идея. А като идеш в сервиза на един стелаж има поне 10-15 вида бутилки харесваш си някоя. На твое място бих сложил 30л тумбеста бутилка, която се слага до калника. Така багажника ти си остава по-дълбок.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    6ma7ka7a написа:
                    Кое е най-добре и защо не харесваш тези бутилки
                    защото после в вагажника ти се мандахерцат гумата, крика...
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      Sev написа:
                      6ma7ka7a написа:
                      Кое е най-добре и защо не харесваш тези бутилки
                      защото после в вагажника ти се мандахерцат гумата, крика...
                      Абсолютно е прав колегата Sev. Аз си сложих 32л бутилка до калника и съм доволен какво остана от багажника , като при нужда мога да сваля и седалките. Освен това рез.гума е малка и се събира 20л някъде бутилка в която май около 16 литра газ се събират , което не е чак толкова много.
                      Brava 1.6 ELX

                      Коментар


                        #12
                        ruNNer написа:
                        Sev написа:
                        6ma7ka7a написа:
                        Кое е най-добре и защо не харесваш тези бутилки
                        защото после в вагажника ти се мандахерцат гумата, крика...
                        Абсолютно е прав колегата Sev. Аз си сложих 32л бутилка до калника и съм доволен какво остана от багажника , като при нужда мога да сваля и седалките. Освен това рез.гума е малка и се събира 20л някъде бутилка в която май около 16 литра газ се събират , което не е чак толкова много.
                        Събира се 30 литрова бутилка без никакви проблеми.А тя си побира чисто около 25 литра газ. Като си остава място да си прибереш крика инструмента и още доста други нещица които несъмнено ще се появят. Аз например там съм намерил място да сложа още едно компресорче за гуми. Флакон с пяна пак за гуми ръкавици парцали свински опашки ПВЦ лента едно малко гедоре.А бе място има още колкото искаш.Так изпълнено можеш пак да си гъташ седалкитв без никакъв проблем.А пък за резервната гума не се притеснявай флакончето с пяня спасява положението до която и да е гумаджийница ще се добереш.А пък ако си на доста по-дълъг път което предполагам се случва доста рядко си слагаш резервната гума в багажника опакована в някое найлоново чувалче.Предполагам че не пътуваш всеки ден зад граница. Е ако пък решиш да си я возиш всеки ден има едни ластици за връзване и винаги можеш да я свалиш когато ти пречи да натовариш нешо по обемисто. А това с газовата бутилка няма как да стане.Ето ти и няколко снимки на монтажа на чашката за пълнене /което за мен е най удачния вариант/ И разположението на изпарителя.Имах цяла тема с тея снимки но тях вече ги няма и за това не те препращам там.
                        Прикачени файлове
                        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                        http://vbox7.com/play:124bedab

                        Коментар


                          #13
                          Колега има въпрос бутилката не тили повдига по този начин тази кора скоято сезавива а за пълненето ще е по този начин който е при теб за испарителя мисля че най- удачно е като на снимката по надоло.По този начин изпарителя е на по ниско от най-високата точка на охладителната система а и не прече само се маха една джаджа за топлия въздух.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                          Коментар


                            #14
                            [quote="lov"][quote="ruNNer"]
                            Sev написа:
                            6ma7ka7a написа:
                            Кое е най-добре и защо не харесваш тези бутилки
                            Събира се 30 литрова бутилка без никакви проблеми.Ето ти и няколко снимки на монтажа на чашката за пълнене /което за мен е най удачния вариант/............
                            Колега виждам, че си от Ловеч, интересно ми е къде си слагал тази АГУ, защото изглежда добре изпипана, а в момента търся къде да си слагам на моята кола, а в Търново има само един майстор, при който си стува да отиде човек и пак не съм много навит, защото той слага ловато с някаквъв български инжекцион.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Ще ползвам поста да отговоря и на двама ви.Газовата уредба си я слагах сам. Но ме разбери правилно не си правя реклама и не приемам поръчки и не работя това. А за сервиза не бих желал да ти препоръчвам по други причини. Но имай в предвид че няма лоша газова уредба. Има само калпави майстори дето ги мързи да изпипат монтажа и после не могат да ти настроят изпарителя. Разликите при различните модели не са кой знае колко големи в настройките и за един уважаван и добър майстор не е проблем това. На практика в повечето случай слагат и работят с определена марка само заради печалбата от даденото изделие. А относно дали надига бутилката да.Малко но проблема се решава с една плоскост стиродур или нещо подобно с дебелина 2см.Изрязва се с макетно ножче и се полага под долния мокет. Така не се вижда и пода ти остава пак равен даже ако не знаеш няма и да разбереш че е правена такава интервенция. А това за изпарителя че е малко по високо Всущност на снимката изглежда високо не е чак толкова. Охлаждането в колата не е на самотек а се извършва принудително от помпа и веднъж обезвъдушена системата няма проблен.Дори да е останал малко въздух системата се самообезвъздушава сама в последствие.Не се и прави трудно елементарно е повярвай ми.А за пълненето ами ако ви харесва така накарай те ги да ви ги изпълнят така. Все пак вие сте които давате парите и като клиент имате право.
                              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                              http://vbox7.com/play:124bedab

                              Коментар

                              Working...
                              X