Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви запалителни свещи да изберем ако караме на ГАЗ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега u_bo идеята е някой да поеме отговорност за ментетата на пазара.Пиши ми едно ЛС да земем да се видим с теб да обменим малко опит.

    Коментар


      #32
      някои да е чувал за октаново число.Гориво запалитената система е цяла наукал.На един и същи мотор ако сипваш различен бензин 95 98 и тн.а и газ ще работи различно.и всички свещи имат различно топлинно число,трябва да ми дадеш повече информация

      Коментар


        #33
        nasko91 написа:
        някои да е чувал за октаново число.Гориво запалитената система е цяла наукал.На един и същи мотор ако сипваш различен бензин 95 98 и тн.а и газ ще работи различно.и всички свещи имат различно топлинно число,трябва да ми дадеш повече информация

        Коментар


          #34
          nasko91 написа:
          някои да е чувал за октаново число.Гориво запалитената система е цяла наукал.На един и същи мотор ако сипваш различен бензин 95 98 и тн.а и газ ще работи различно.и всички свещи имат различно топлинно число,трябва да ми дадеш повече информация
          Тука говорим за свещи за работа на газ а не за октанови числа. Ако успееш да приравниш газта към някакво октаново число на бензина цар си. Особенно като се има в предвид че отношението пропан/бутан поне до преди няколко години беше по така наречената ОТРАСЛОВА НОРМАЛА а не по БДС и тогава дори да искаш законно не можеш да спориш какво са ти наляли. А сега пък вече като няма и никаккъв контрол си правят каквото искат.Но да се върна към темата на колегата.Принципно не са те излъгали че е по добре с еднополюсни защото при работа на газ е за предпочитане да се увеличи разстоянието на електродите за малко по дълга искра.Това може да стане само на еднополюсна свещ. Газта се запалва малко по трудно. Но и както ти пишат и други колеги няма да разбереш разликата във вървежа. Така че не се набутваи и си сложи предписаните от завода свещи и си свиркай. А това че ти препуква в момента и си сменял свещи и пак продулжава значи имаш някакъв друг проблем.Най важното не изпадай в снобизъм от рекламите.
          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


          http://vbox7.com/play:124bedab

          Коментар


            #35
            lov написа:
            nasko91 написа:
            някои да е чувал за октаново число.Гориво запалитената система е цяла наукал.На един и същи мотор ако сипваш различен бензин 95 98 и тн.а и газ ще работи различно.и всички свещи имат различно топлинно число,трябва да ми дадеш повече информация
            Тука говорим за свещи за работа на газ а не за октанови числа. Ако успееш да приравниш газта към някакво октаново число на бензина цар си. Особенно като се има в предвид че отношението пропан/бутан поне до преди няколко години беше по така наречената ОТРАСЛОВА НОРМАЛА а не по БДС и тогава дори да искаш законно не можеш да спориш какво са ти наляли. А сега пък вече като няма и никаккъв контрол си правят каквото искат.Но да се върна към темата на колегата.Принципно не са те излъгали че е по добре с еднополюсни защото при работа на газ е за предпочитане да се увеличи разстоянието на електродите за малко по дълга искра.Това може да стане само на еднополюсна свещ. Газта се запалва малко по трудно. Но и както ти пишат и други колеги няма да разбереш разликата във вървежа. Така че не се набутваи и си сложи предписаните от завода свещи и си свиркай. А това че ти препуква в момента и си сменял свещи и пак продулжава значи имаш някакъв друг проблем.Най важното не изпадай в снобизъм от рекламите.
            Колега тва едно време при Жигула и дефорсак копач ставаше ама при ФИАТ тея еднополюсните се разпадат (Личен опит - имам доказателства)

            Коментар


              #36
              всяко гориво има октаново число,а това препукване е от неправилно изгаряне на горивото в целиндрите.Това може да е от много неща,ако на бензин ти е добре трябва да си сложиш адванс процесор които да регулира подаването на искрата електронно.Има вероятност проблема да ти е в главата.По добре де е види добър механник тои ще ти каже.Аз имам вече 2 фиат и сам минал около 200 000 км понеже сам такси.Имам много литература за ДВГ и сам бачкал но не мога да кажа,че разбирам от всичко.Много маистори малко механници

              Коментар


                #37
                npace написа:
                Колега тва едно време при Жигула и дефорсак копач ставаше ама при ФИАТ тея еднополюсните се разпадат (Личен опит - имам доказателства)
                Не искам да споря по въпроса с човек който вместо с теория за газовия двигател почва веднага да сравнява фият с жигула и тем подобни. Това че си си купил скапани свещи и после си правил клапани заради откъснало се парче от свеща. Не е причина да разправяш градски митове и легенди. А пък ако толкова си навит мога да ти представя цялата документация от лабораторните изпитания и ти правена точно на фиатов мотор.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #38
                  lov написа:
                  npace написа:
                  Колега тва едно време при Жигула и дефорсак копач ставаше ама при ФИАТ тея еднополюсните се разпадат (Личен опит - имам доказателства)
                  Не искам да споря по въпроса с човек който вместо с теория за газовия двигател почва веднага да сравнява фият с жигула и тем подобни. Това че си си купил скапани свещи и после си правил клапани заради откъснало се парче от свеща. Не е причина да разправяш градски митове и легенди. А пък ако толкова си навит мога да ти представя цялата документация от лабораторните изпитания и ти правена точно на фиатов мотор.
                  Пич винаги съм бил навит някой да ми обясни вместо да пиша хиляди редове по форумите и пак да съм криворазбран.Айде ела и ми ги обясни тея митове и легенди.Ако не съм писал имам скайпowerslade и други методи за връзка така че на съм труден за откриване.Винаги съм готов някой да ми каже как стават работите.

                  Коментар


                    #39
                    Хей не се впрягай чак толкова. Изпусни малко парата и като се поуспокоиш можем и да поспорим. А това с пича може да ти докара някоя бира почерпка щото може и да съм ти чичко. .
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар


                      #40
                      аз съм с еднополюсни бриск, въпреки че по каталог от завода са двуполюсни. вече 10 000 не са се разпаднали. сигурно защото не паркирам колата под наклон
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #41
                        1. нищо не разбирам от свещи...2. като ми правиха колата на газ взех свещи по каталог - NGK BCPR 6E/ES - изобщо не знам какво значат буквите и цифрите.... мисля че са еднополюсни... помня, че майстора /имам му голямо доверие/ каза че стават ама разстоянието не било 11 мм. а трябвало да бъде 6 мм. или обратно...та мисля че lov е прав с мнението - Принципно не са те излъгали че е по добре с еднополюсни защото при работа на газ е за предпочитане да се увеличи разстоянието на електродите за малко по дълга искра.Това може да стане само на еднополюсна свещ. Газта се запалва малко по трудно. п.п. на старите свещи пишеше нещо фиат-ланчиа ....
                        Fiat Punto 1.1-Синята птица
                        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                        Коментар


                          #42
                          lov впрягам се защото се опитвате да ми докажете че инж.Ганев е по умен от тоя дето е конструирал двигателите на фиат!?Относно това че може да си ми чичо , споко повече от бате няма да ти кажа! :D pakumba ако искаш и без свещи карай.Аз съм се опарил тея боклуци и повече никога няма да ги сложа.Дано при теб да изкарат още 5х10000км щото иначе......

                          Коментар


                            #43
                            С четириполюсните на Бош изкарах близо 40 000 от които 20 000 на газ. Сега съм отново с Бош еднополюсни с итриев електрод. Изводите си ги направете сами
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #44
                              Ако е само на бензин- двуполюсни и 0.8мм от централния е луфта, ако е на газ- еднополюсни- 1мм. хлабина.Да са за фиат или опел- това да се спазва.Елементарно.
                              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                              Коментар


                                #45
                                Мда. Аз пък си карам с 4 полюсни вече близо 30 000км на газ и нямам никакви проблеми.Нямам и намерение да ги сменям скоро време :D Проблеми със запалването съм нямал, но свещите са оригинални :D
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X