Най-евтините слагай и сменяй на 15 000. Аз сменям преди и след зимата, да си гарантирам зимата палене, а лятото приличен разход и пробвах Денсо, НКГ, Годлен Лодж, Бриск- все едно и също- не, че им стаа нещо след 15 000, но като сложа нови и има осезаема разлика в мощността, особенно на ниски обороти. И понеже всички останали са безсмислено по-скъпи очевидно, то слагам най-евтините Бриск
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви запалителни свещи да изберем ако караме на ГАЗ.
Collapse
X
-
marto_gp написа:Засега ще взема NGK двуполюстни, днес ще пристигнат и ще ги сменя като се прибера от работа. От повечето коментари разбирам, че трябва да се взимат тези дадени от производителя, независим с колко полюса са, така и ще правя от сега нататък.Благодаря за отговорите.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колеги смених свещите. Засега не мога да видя осезаем промяна, тъй като засега в тези студове използвам автомобила много малко, само за да стигна до работа, което си е около 2-3. Резултата от смяната на старите свещи е, че не знам кой майстор е свършил тая работа, но досега съм карал с 2 свещи BKR6EKC и 2 свещи BKR5ER
Коментар
-
Здравейте колеги, припаднаха ми днес свещи NGK триполюсни за Мазда, та се чудех дали ще има някакъв проблем, ако си ги монтирам на автомобила модел Punto 1.6 90 к.с. MPI GM - с обикновена газова инсталация (за моно инжекция). Мисля като се стопли времето да ги монтирам, но преди това реших да взема съвет от някой, който е в час с материята и може да ми даде отговор. Буквените означения на 3 полюсните свещи са BR8ET NGK Spark Plug.
Коментар
-
Така де, знам само че има някакво топлинно число, но какво е то и дали ще има проблем ако е по-високо или по-ниско. Все пак тук сме да обменяме опит. Някой може и да е монтирал такива свещи на колата си. И моята кола се движи на бензин с октаново число 95 но се чувства много добре като налея 100 октана от румънския петрол.
Коментар
-
Na4ko_0 написа:Аз карам типото с четипиполюсни Bosch Super 4 Silver и съм много по-доволен в сравнение със старите Champion и новите Champion от същия уж модел,които си бях купил профелактично.Топлинното число не съм наясно как се разчита.
Коментар
-
Колеги, имам въпрос. Днес си купих свещи за Темпрата Шампион RC7YC4. И на четирите свещи е маркиран този номер, но на две от тях е с черно мастило, а на другите две със светло кафяво. Тъй като незнаех какво топлинно число да взема седнах и прочетох малко по темата. С клечка за зъби измерих разстоянието според което се определя топлинното число (поне от това което прочетох). РАЗСТОЯНИЕТО Е РАЗЛИЧНО с около 1-2мм. Това означава ли, че две по две свещите са с различни топлинни числа?
Коментар
-
Исках само да споделя. Вчера си смених свещите с NGК Iridium... Уникални ! Колата си възвърна пъргавостта, мотора работи по-меко. Имаше един капак на мотора , който го виждах как притриса, а с новите свещи не помръдва. Целта да ги сменя беше, че като мине на газ колата сутрин, след като цяла вечер не е карана почва да притриса докато работи на място, но оборотите си стоят стабилно. С новите свещи няма такова нещо.Толкова се радвам как работи мотора, че просто исках да споделя с вас. Това мисля, че беше една от най-добрите инвестиции по колата миFiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
Тя неравномерната работа,докато не позагрее малко е напълно нормална,освен ако не ти прехвърля на температура,като дори тогава много коли работят неравномерно.Радвам се,че си си решил този проблем.Интересно ще ми е да споделиш как се отразяват на динамиката на колата тези свещи,как се държи в преходните режими,каране на втора с много малко газ и ускорение от ниски отороти,такива неща,които по принцип са проблемни с кофти свещи.По-нататък ми е интересно дали ще повлияят дори минимално на разхода,едва ли,но зне ли се,ако изгаря по-пълноценно сместа...Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар