11лв. бройката са за 1.8 16V двигателя. Ще ги сваля (още седят на главата) и ще снимам да ти покажа Двуполюсни са (за протокола).Може и да са никелирани, идея си нямам, но са точно такива, каквито са сметнали японците (от хитачи). Първият път ги смених на 20 000км, пак бяха същите - разлика не усетих в поведението на втомобила.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви запалителни свещи да изберем ако караме на ГАЗ.
Collapse
X
-
Danchojn написа:И това не може. Когато свеща е с един електрод, а поставиш свещ с два, променяш положението на искрата в горивната камера. Не че колата няма да върви, но най-вероятно няма да постигнеш никога точката на максимално налягане при горивния процес.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Synthy написа:Странни километри казвате... 8 и все още не са износени, 10 000км. си е постижение... Хъм. Аз на дедрата навъртях 35 000км. на газ и свещите са си екстра - NGK каквито са предписали от фиат. Никакви проблеми не съм имал с тези свещи за толкова км.
Коментар
-
Тук и без това си говорим за свещи, аз да попитам: иридиевите много повече ли издържат? Питам, защото ми се върти една идея за плазмено запалване, ама то изяжда свещите за отрицателно време (обикновените). Та едни иридиеви ако са много по-издръжливи биха били доста добра алтернатива."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
niko09 написа:Тия свещи ги има да се продават от 4 години. Също може да провериш ако си поръчаш фиат от магазина с газ с какви свещи ще излезе. запалителните свещи са нагодени да работят с бензин и всичките им показатели са съобразени с това гориво и съответната среда при изгарянето му.Тази среда е по-различна при LPG(газ).При по новите модели автомобили в техническата документация е дадена точна спецификация на запалителните свещи ако се кара на LPG или съответно ако се кара на бензин или комбинирано от двете, като те се различават в малка степен. Газта разяжда полюсите на обикновените, това е причина полюсите да се покриват с иридий.
Коментар
-
Щом само им е удължен живота, ДОБРЕ Понеже все говорите са това , което дава производителя някой замисли ли се какво би дал производителя в 2012 ? Защото няма нищо лошо в това да гледаме какво дава производителя, само че той е дал леко като е стартирал производството на някой модел или евентуално края. А пък ако погледнем обратно - НГК като производител дава, че може да станат на нашите коли.:DЕто и малко описание :The gas-air mixtures are more difficult to ignite. More ignition voltage is required and the risk of failure of the ignition coils increases. A narrow, laser-welded middle electrode with iridium chip which gets by on less ignition voltage counteracts this. In addition, the electrode distance is pre-set to only 0.8 mm.The combustion of gas results in higher temperatures. Conventional electrode and housing materials wear out more quickly. That is not the case with iridium, which is used on the middle electrode of LPG LaserLine spark plugs. For the same purpose the earth electrode has a platinum chipМога да се хвана на бас, че повечето дето спорите дори не сте виждали тези свещи на живо, да не говоря да сте карали и тествали.Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Пак намесвате тези иридиеви свещи, дето струват колкото цял комплект само едната. Аз си държа на своето, че има евтини специално измислени за газ в различни модификация, за да си избереш по каталог за конкретен автомобил. Та на тези евтините производителят им дава 15 хиляди, а реално си издържат спокойно 20 и много лесно се вижда на око, как просто не се износват като обикновенните при каране на газ. И на мен ми изглеждаше странно, че заводски тярябва да са с 2 електрода и топлинно число +7, а съответните за газ са с 1 електрод и топлинно число +8, но колата си работи екстра с тях. И на бензин не съм забелязал разлика, но е логично да има все няква. Сещам се, че се налижи да си регулирам изпарителят по новите свещи, защото след смяната на празен ход двигателят имаше вибрации, но след регулирането си заспа. Връщал съм пак стандартните(2 електрода, +7) след това и си работи спокойно и с тях - явно тези за газ искат по-прецизна настройка на изпарителя, знам ли...
Коментар
-
Synthy написа:Добре бе, нико09, дай линк да ги видим тези велики свещи?Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Лично аз винаги съм си купувал свещите от официалният представител за даденият автомобил. Винаги там свещите са в пъти по евтини от прехвалени на някоя фирма. На 2бр. Форд Фиеста свещи Моторкрафт карат по 50к на газ без никакъв проблем. Единствено на лагуната сменях свещите през 10-15к защото тя си е капризна от страна на свещи, но 12лв за 15к км е нищо.П.С на мотоциклетите доста народ си накупуваха една свещ за по 60-80лв била иридиева, имала по дълъг живот......... За 80лв ще си купя 10 и тези 10 ще я надживеят.
Коментар
-
Колеги здравейте. Ходих до местните авточасти. Там ми предложиха:NGK еднополюсни, но различно от това което дава производителя (т. е. не BKR5EZ а други), имаше 6-ца в номера са свещта. NGK BKR6EKC на цена 10.80 лв.NGK V-Line, които ми каза продавача че са с платинено покритие, и май каза че са иридиеви, но ми направи впечатление че са по евтини от BKR6EKC, пък нали иридиевите са по скъпи, ако наистина са иридиеви.Също ми предложи Denso K20TNR на цена около 8-9 лв. В крайна сметка кои да взимам. Спомням си че когато ми сложиха АГУ-то, майстора ми каза че газта иска хубаво изгаряне и ще е за предпочитане да се сменят по често свещите, като в този случай ще трябва да търся най-евтиния вариант.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар