pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо препуква от ауспуха?
Collapse
X
-
-
Каква ти беше уредбата, изпарителя де? ако е метална жълта врътка сигурно става дума за БРЦ ама къвто и да е те всички са с еднакъв принцип. Та тая врътка е повече за празния ход да стабилизираш оборотите от нея, тя за друго не играе. Бедна-богата смес се регулира от троиника единствено на празен ход тя се регулира от тоя винт на изпарителя, има обаче на БРЦ и още едно винтче което с лимбус се бърка и се върти но него не пипаи, то ти е за чуствителност на мембраните и ако го бъзикнеш може да вземе да ти гасне на празен ход. Абе с две думи по изпарителя работа нямаш Не знам как ги правиш тея засечки на разхода но не взимаи за чиста монета всеки един резултат, това е много относително. За да прецениш разхода трябва от 5 опита поне 3 пъти да го постигнеш за да го приемеш че е такъв. затова не се колебаи с врътката на троиника разви я още щом трябва, докато изчезне пукането, помни къде е била за да можеш да я върнеш ако се наложи. Сипваи по 10 лева газ примерно и караи докато свърши. Метода с пълнене до горе и доливане на бутилката е абсолютно подвеждащ и на него не може да се разчита. Или от празна бутилка пълни до горе и карай до де спре или сипваи по малко и караи докато спре. Веднъж постигнал задоволителни резултати не бъди алчен няма как да гори по малко ако само я бъзикаш ще се въртиш в омагьосан кръг. Гледай там да държи хубави обороти да върви мазно и задоволително да гори поносимо и си свиркай. Едно г***о колкото повече го чоплиш толкова повече миришеПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Каква ти беше уредбата, изпарителя де? ако е метална жълта врътка сигурно става дума за БРЦ ама къвто и да е те всички са с еднакъв принцип. Та тая врътка е повече за празния ход да стабилизираш оборотите от нея, тя за друго не играе. Бедна-богата смес се регулира от троиника единствено на празен ход тя се регулира от тоя винт на изпарителя, има обаче на БРЦ и още едно винтче което с лимбус се бърка и се върти но него не пипаи, то ти е за чуствителност на мембраните и ако го бъзикнеш може да вземе да ти гасне на празен ход. Абе с две думи по изпарителя работа нямаш Не знам как ги правиш тея засечки на разхода но не взимаи за чиста монета всеки един резултат, това е много относително. За да прецениш разхода трябва от 5 опита поне 3 пъти да го постигнеш за да го приемеш че е такъв. затова не се колебаи с врътката на троиника разви я още щом трябва, докато изчезне пукането, помни къде е била за да можеш да я върнеш ако се наложи. Сипваи по 10 лева газ примерно и караи докато свърши. Метода с пълнене до горе и доливане на бутилката е абсолютно подвеждащ и на него не може да се разчита. Или от празна бутилка пълни до горе и карай до де спре или сипваи по малко и караи докато спре. Веднъж постигнал задоволителни резултати не бъди алчен няма как да гори по малко ако само я бъзикаш ще се въртиш в омагьосан кръг. Гледай там да държи хубави обороти да върви мазно и задоволително да гори поносимо и си свиркай. Едно г***о колкото повече го чоплиш толкова повече мирише
Коментар
-
Да, от прекалено "скопена" газова пак ще ти гори много , бедната смес няма добро изгаряне и достатъчно мощност от там ти натискаш повече педала, затова смело развии 1 оборот на троиника и ако усетиш осезателна разлика........ Друго което можеш да пробваш за да разбереш бедна ли е сместа е: -караш на 2 ра с много малко газ почти оборотомера да стигне 1000 оборота и подаваш леко газ ако колата предърпа верваи ми сместа е бедна, спри отвии половин оборот и повтори теста така докато при подаване на леко газ при 1000 оборота колата вземе плавно да ускорява без да предърпва. После я засичаи така.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Да, от прекалено "скопена" газова пак ще ти гори много , бедната смес няма добро изгаряне и достатъчно мощност от там ти натискаш повече педала, затова смело развии 1 оборот на троиника и ако усетиш осезателна разлика........ Друго което можеш да пробваш за да разбереш бедна ли е сместа е: -караш на 2 ра с много малко газ почти оборотомера да стигне 1000 оборота и подаваш леко газ ако колата предърпа верваи ми сместа е бедна, спри отвии половин оборот и повтори теста така докато при подаване на леко газ при 1000 оборота колата вземе плавно да ускорява без да предърпва. После я засичаи така.
Коментар
-
тва са имагинерни икономии. развий си тройника, така че колата ти да върви много, да не патка от аупусха. след това го затегни с 1/8 оборот и карай. ако припатква пак го върни, ако не патка пак завий 1/8 и така до момента на истината. ако ти патка колата не е добре, защото има бедна смес и освен това така се покачва температурата в цил. и прегарят клапани. е, кой знае колко има да караш докато се случи това... но си е най-добре да не ти патка.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:тва са имагинерни икономии. развий си тройника, така че колата ти да върви много, да не патка от аупусха. след това го затегни с 1/8 оборот и карай. ако припатква пак го върни, ако не патка пак завий 1/8 и така до момента на истината. ако ти патка колата не е добре, защото има бедна смес и освен това така се покачва температурата в цил. и прегарят клапани. е, кой знае колко има да караш докато се случи това... но си е най-добре да не ти патка.
Коментар
-
миризмата на газ след като спреш двигателя е нормална, защото газта от изпарителя до мотора няма къде да отиде освен да се изпари. иначе докато работи не е нормално да мирише. ако приемем, че нямаш изпускане на газ... то нещо не е както трябва. но какво точно не й е добре на сместта не мога да ти кажа по този признак. и при мен мирише понякога, без да имам изпускане на газ. иначе-да, съветвам те да изчезне паткането. в този случай разхода ти ще е много малко по-висок може би, зависи от карането. ако караш кротко може и да е същия. аз съм ти споменавал какъв разход е нормалнод а постигнеш горе долу.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:миризмата на газ след като спреш двигателя е нормална, защото газта от изпарителя до мотора няма къде да отиде освен да се изпари. иначе докато работи не е нормално да мирише. ако приемем, че нямаш изпускане на газ... то нещо не е както трябва. но какво точно не й е добре на сместта не мога да ти кажа по този признак. и при мен мирише понякога, без да имам изпускане на газ. иначе-да, съветвам те да изчезне паткането. в този случай разхода ти ще е много малко по-висок може би, зависи от карането. ако караш кротко може и да е същия. аз съм ти споменавал какъв разход е нормалнод а постигнеш горе долу.
Коментар
-
pakumba написа:според мен това е правилното. па ако не ти допадне разхода ще стегнеш тройника и ще си паткаша от новите ти свещи няма да се оправи бъди сигурен
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Да, от прекалено "скопена" газова пак ще ти гори много , бедната смес няма добро изгаряне и достатъчно мощност от там ти натискаш повече педала, затова смело развии 1 оборот на троиника и ако усетиш осезателна разлика........ Друго което можеш да пробваш за да разбереш бедна ли е сместа е: -караш на 2 ра с много малко газ почти оборотомера да стигне 1000 оборота и подаваш леко газ ако колата предърпа верваи ми сместа е бедна, спри отвии половин оборот и повтори теста така докато при подаване на леко газ при 1000 оборота колата вземе плавно да ускорява без да предърпва. После я засичаи така.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар