Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо препуква от ауспуха?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    pakumba написа:
    ами казват 500км. така или иначе ти се нуждаеш от реглаж на газовата и след него почвай да бъдеш икономичен сега е ясно, че не си с 80-90 един път ми даде към 7 и около 7 извънградско. мисля по-малко от това няма как да бъде
    Колега, тройника се върти без проблем на ръка, явно не съм пипал смело преди и затова не се е врътвала врътката. Но след газ анализа, един път заредих бутилката до край, имзинах 50 км., като съм имал и около 15 км. извънградско и ми даде разход 8 л./100., т. е. някъде около 15-16 градско, което си е бая много. На бензин градският ми разход беше 10л./100. На газ анализа ми развиха врътката с половин оборот, но сега след като засякох разхода, завих врътката с 1/8 от оборота и тези дни пак ще засеча разхода. Сега от време на време пак се подучува пукане от ауспуха, но рядко. Ако разхода пак ми е висок къде да пипна изпарителя? В преден твой отговор, каза че мога да развия някакъв жълт винт. Ако може да ми ибясниш за какво служи този винт, и дали ако го поотвия, трябва пак да затегна малко от тройника.Питам затова, че ако мога аз да си настроя, защото не намирам свестни газанализатори.

    Коментар


      #32
      Каква ти беше уредбата, изпарителя де? ако е метална жълта врътка сигурно става дума за БРЦ ама къвто и да е те всички са с еднакъв принцип. Та тая врътка е повече за празния ход да стабилизираш оборотите от нея, тя за друго не играе. Бедна-богата смес се регулира от троиника единствено на празен ход тя се регулира от тоя винт на изпарителя, има обаче на БРЦ и още едно винтче което с лимбус се бърка и се върти но него не пипаи, то ти е за чуствителност на мембраните и ако го бъзикнеш може да вземе да ти гасне на празен ход. Абе с две думи по изпарителя работа нямаш Не знам как ги правиш тея засечки на разхода но не взимаи за чиста монета всеки един резултат, това е много относително. За да прецениш разхода трябва от 5 опита поне 3 пъти да го постигнеш за да го приемеш че е такъв. затова не се колебаи с врътката на троиника разви я още щом трябва, докато изчезне пукането, помни къде е била за да можеш да я върнеш ако се наложи. Сипваи по 10 лева газ примерно и караи докато свърши. Метода с пълнене до горе и доливане на бутилката е абсолютно подвеждащ и на него не може да се разчита. Или от празна бутилка пълни до горе и карай до де спре или сипваи по малко и караи докато спре. Веднъж постигнал задоволителни резултати не бъди алчен няма как да гори по малко ако само я бъзикаш ще се въртиш в омагьосан кръг. Гледай там да държи хубави обороти да върви мазно и задоволително да гори поносимо и си свиркай. Едно г***о колкото повече го чоплиш толкова повече мирише
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #33
        Slavi_Lancia написа:
        Каква ти беше уредбата, изпарителя де? ако е метална жълта врътка сигурно става дума за БРЦ ама къвто и да е те всички са с еднакъв принцип. Та тая врътка е повече за празния ход да стабилизираш оборотите от нея, тя за друго не играе. Бедна-богата смес се регулира от троиника единствено на празен ход тя се регулира от тоя винт на изпарителя, има обаче на БРЦ и още едно винтче което с лимбус се бърка и се върти но него не пипаи, то ти е за чуствителност на мембраните и ако го бъзикнеш може да вземе да ти гасне на празен ход. Абе с две думи по изпарителя работа нямаш Не знам как ги правиш тея засечки на разхода но не взимаи за чиста монета всеки един резултат, това е много относително. За да прецениш разхода трябва от 5 опита поне 3 пъти да го постигнеш за да го приемеш че е такъв. затова не се колебаи с врътката на троиника разви я още щом трябва, докато изчезне пукането, помни къде е била за да можеш да я върнеш ако се наложи. Сипваи по 10 лева газ примерно и караи докато свърши. Метода с пълнене до горе и доливане на бутилката е абсолютно подвеждащ и на него не може да се разчита. Или от празна бутилка пълни до горе и карай до де спре или сипваи по малко и караи докато спре. Веднъж постигнал задоволителни резултати не бъди алчен няма как да гори по малко ако само я бъзикаш ще се въртиш в омагьосан кръг. Гледай там да държи хубави обороти да върви мазно и задоволително да гори поносимо и си свиркай. Едно г***о колкото повече го чоплиш толкова повече мирише
        Да, изпаритля ми е БРЦ и на него има една жълта врътка. Тогава за сега няма да пипам по изпарителя. Сега ще засеча разхода, след като позатегнах малко тройника, и ще видя до какъв разход горе-долу ще ми даде. Не се лакомя за толкова нисък, но пък 16 л. газ си е множко. Бензин 10 - Газ 16 литра. Ще те послушам и ще направя няколко опита за засичане, и чак тогава ще си правя изводи за разхода. Възможно ли е поради по бедната смес да ми гори повечко? Един път като постигна задоволителен разход, повече няма да пипам нищо, а само ще наливам газ. Но при всяко засичане мисля да пълня бутилката до край, да изминавам 50 км. градско и тогава да наливам пак до горе, като така ще направя една средна сметка за разхода. В сряда ще си сложа и нови свещи Beru.

        Коментар


          #34
          Да, от прекалено "скопена" газова пак ще ти гори много , бедната смес няма добро изгаряне и достатъчно мощност от там ти натискаш повече педала, затова смело развии 1 оборот на троиника и ако усетиш осезателна разлика........ Друго което можеш да пробваш за да разбереш бедна ли е сместа е: -караш на 2 ра с много малко газ почти оборотомера да стигне 1000 оборота и подаваш леко газ ако колата предърпа верваи ми сместа е бедна, спри отвии половин оборот и повтори теста така докато при подаване на леко газ при 1000 оборота колата вземе плавно да ускорява без да предърпва. После я засичаи така.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #35
            Slavi_Lancia написа:
            Да, от прекалено "скопена" газова пак ще ти гори много , бедната смес няма добро изгаряне и достатъчно мощност от там ти натискаш повече педала, затова смело развии 1 оборот на троиника и ако усетиш осезателна разлика........ Друго което можеш да пробваш за да разбереш бедна ли е сместа е: -караш на 2 ра с много малко газ почти оборотомера да стигне 1000 оборота и подаваш леко газ ако колата предърпа верваи ми сместа е бедна, спри отвии половин оборот и повтори теста така докато при подаване на леко газ при 1000 оборота колата вземе плавно да ускорява без да предърпва. После я засичаи така.
            Колега здравей. Вчера направих пак засичане на разхода, който беше 6,25 л. за 50 км., което се връзва някъде към 13 л на сто. на такъв разход съм доволен. Но задължително ще направя още няколко засичания за да видя горе-долу какъв ще е разхода. Вчера след като ми напълниха пак бутилката до горе, отвих малко тройника, защото ми се видя съвсем малко по мудна колата. Но незнам дали не го отвих повечко, защото трябваше да забележа на каква позиция отвих тройника, но така и не го направих. Направи ми впечатление, че след като отвих тройника започна да мирише малко на газ като застана над изпарителя, при угасен двигател, даже докато карах пак се усещаше вътре в купето малка миризма на газ. Затова затегнах малко тройника и спря да мирише, и докато карам и когато застана над изпарителя. Но забелязах че пукането пак се появи, но не толкова много както в началото.Това, което си описал как да разбера дали сместа е бедна , ще го пробвам на обяд и ще пиша.

            Коментар


              #36
              тва са имагинерни икономии. развий си тройника, така че колата ти да върви много, да не патка от аупусха. след това го затегни с 1/8 оборот и карай. ако припатква пак го върни, ако не патка пак завий 1/8 и така до момента на истината. ако ти патка колата не е добре, защото има бедна смес и освен това така се покачва температурата в цил. и прегарят клапани. е, кой знае колко има да караш докато се случи това... но си е най-добре да не ти патка.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #37
                pakumba написа:
                тва са имагинерни икономии. развий си тройника, така че колата ти да върви много, да не патка от аупусха. след това го затегни с 1/8 оборот и карай. ако припатква пак го върни, ако не патка пак завий 1/8 и така до момента на истината. ако ти патка колата не е добре, защото има бедна смес и освен това така се покачва температурата в цил. и прегарят клапани. е, кой знае колко има да караш докато се случи това... но си е най-добре да не ти патка.
                А дали е възможно да спре паткането при положение, че сложа хубави свещи. Утре ще ми донесат свещи Beru, защото сегащните Bosch ме съмнява да са качествени, и затова ще ги сменя. А някаква насока относно миризмата на газ, можеш ли да ми дадеш.Т. е. ме съветваш да отвивам тройника докато спре паткането?

                Коментар


                  #38
                  миризмата на газ след като спреш двигателя е нормална, защото газта от изпарителя до мотора няма къде да отиде освен да се изпари. иначе докато работи не е нормално да мирише. ако приемем, че нямаш изпускане на газ... то нещо не е както трябва. но какво точно не й е добре на сместта не мога да ти кажа по този признак. и при мен мирише понякога, без да имам изпускане на газ. иначе-да, съветвам те да изчезне паткането. в този случай разхода ти ще е много малко по-висок може би, зависи от карането. ако караш кротко може и да е същия. аз съм ти споменавал какъв разход е нормалнод а постигнеш горе долу.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #39
                    pakumba написа:
                    миризмата на газ след като спреш двигателя е нормална, защото газта от изпарителя до мотора няма къде да отиде освен да се изпари. иначе докато работи не е нормално да мирише. ако приемем, че нямаш изпускане на газ... то нещо не е както трябва. но какво точно не й е добре на сместта не мога да ти кажа по този признак. и при мен мирише понякога, без да имам изпускане на газ. иначе-да, съветвам те да изчезне паткането. в този случай разхода ти ще е много малко по-висок може би, зависи от карането. ако караш кротко може и да е същия. аз съм ти споменавал какъв разход е нормалнод а постигнеш горе долу.
                    Тогава ще развия тройника до момена в който спре съвсем паткането и тогава ще започна по малко за го затягам (както ми даде съвет в предния пост).

                    Коментар


                      #40
                      според мен това е правилното. па ако не ти допадне разхода ще стегнеш тройника и ще си паткаша от новите ти свещи няма да се оправи бъди сигурен
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #41
                        pakumba написа:
                        според мен това е правилното. па ако не ти допадне разхода ще стегнеш тройника и ще си паткаша от новите ти свещи няма да се оправи бъди сигурен
                        Значи нека първо да регулирам тройника докато спре паткането и тогава да видя разхода. Така предполагама може и да се нормализира разхода А възможно ли е от тройника да ми мирише на газ?

                        Коментар


                          #42
                          Направих си един белег на самата врътка на тройника по който да следя на какво положение е. Бях на една позиция и пропукваше малко, затова отвих тройника малко и като направих ново спускане по баира на скорост, пукането зачести.

                          Коментар


                            #43
                            ем тогава го завий малко
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #44
                              И с завиване и с отвиване на тройника пак си има паткане. Затова като си тръгна от работа ще отвия тройника с 1 оборот, и така ще отвивам докато спре изцяло паткането, нали така колега pakumba? Тази врътка на тройника до къде може да се отвива, има ли опастност да се отвие докрай?

                              Коментар


                                #45
                                Slavi_Lancia написа:
                                Да, от прекалено "скопена" газова пак ще ти гори много , бедната смес няма добро изгаряне и достатъчно мощност от там ти натискаш повече педала, затова смело развии 1 оборот на троиника и ако усетиш осезателна разлика........ Друго което можеш да пробваш за да разбереш бедна ли е сместа е: -караш на 2 ра с много малко газ почти оборотомера да стигне 1000 оборота и подаваш леко газ ако колата предърпа верваи ми сместа е бедна, спри отвии половин оборот и повтори теста така докато при подаване на леко газ при 1000 оборота колата вземе плавно да ускорява без да предърпва. После я засичаи така.
                                Колега направих този опит. Колата както си е на втора сскорост с 1000 оборота, като и подам леко газ съвсем леко притреперва.

                                Коментар

                                Working...
                                X