Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо препуква от ауспуха?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kiro_of_the_day написа:
    Предполагам, че поради по-бавното горене на газта - гориво-въздушната смес не изгаря напълно в цилиндрите и продължава да гори и в изпускателната система. Или сместа не е в ред - бедна или богата, или трябва да се пипне предварението... Каква ти е колата и двигателя?
    Автомобила е Fiat Brava 1.6 16V.Как се регулира сместа?Сложих и старите свещи но пукането продължава.Дали има катализатора някаква връзка с това пукане?

    Коментар


      #17
      Приятел, сега се включвам в темата, и искам да кажа че от две седмици съм с газова и при мен го има същия проблем ама съвсем същия така че много ме интересува развитието.

      Коментар


        #18
        Само да споделя, че оня ден си смених свещите и това пропукване, преплюване или гърмене в ауспуха се засили. Старите свещи бяха NGK BKR6EKC, а новите Bosch FR 78 X - четириполюсни. Четейки във хорума подобни теми разбирам, че оня педал ми е продал скапани свещи, който всйщност въобще не са за Фиат Брава 1,6 16v. При първа възможност ще ги сменя и ще пиша за резултата.

        Коментар


          #19
          pgc написа:
          Само да споделя, че оня ден си смених свещите и това пропукване, преплюване или гърмене в ауспуха се засили. Старите свещи бяха NGK BKR6EKC, а новите Bosch FR 78 X - четириполюсни. Четейки във хорума подобни теми разбирам, че оня педал ми е продал скапани свещи, който всйщност въобще не са за Фиат Брава 1,6 16v. При първа възможност ще ги сменя и ще пиша за резултата.
          Откато смених свещите и при мен се засили. И аз съм с Bosch но незнам кой модел. На мен ми ги дадоха по каталог на Bosch.

          Коментар


            #20
            pgc написа:
            Приятел, сега се включвам в темата, и искам да кажа че от две седмици съм с газова и при мен го има същия проблем ама съвсем същия така че много ме интересува развитието.
            Какъв ти е модела на газовата и имаш ли емулатор. Аз съм с БРЦ АТ90Е, и съм без емулатор.

            Коментар


              #21
              Slavi_Lancia написа:
              Бедна ти е сместа човече, ако си с две врътки на троиника на газта отвии всяка с половин оборот и бягаи на баира, ако врътката е само една развий цял оборот, колата ще тръгне кат самолет, няма да пука и ще гори нормално може и малко повече но ще те кефи как върви
              На тройника имам само една врътка, която май се отвива с шестограм.

              Коментар


                #22
                pakumba написа:
                най най-вероятно е от бедната ти смес, но все пак ... щом не те мързи сложи старите, сигурно няма да се оправи, тогава пусни малко повече газ и тва е. а дали можеш сам да го донастройш не знам- ти ще кажеш ако не си наясно иди на газ анализ, те си знаят хората
                Колега на този "газ анализ" какво правят? Могат ли да настроят АГУ-то да работи както трябва?

                Коментар


                  #23
                  Малко странно е при мен преди да си махна катализатора и да го сменя с тръба нямаше пукане сега като спирам на скорост или в интервала когато сменям на високи обороти като отпусна гаста патка ама не да кажеш патка газовото ами като на ВРЦ дето държи детонацийте да не спира турбото. Не ми пречи по принцип нито обороти ми се губят даже придава злоба на малкия проблем има ли ? А и меката връзка след изпускатела има малка дупка, което спомага предполагам
                  Fiat punto 1,1
                  Fiat bravo 1,6 16v
                  Fiat bravo 2,0 20v
                  Honda civic 1,5
                  BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

                  Коментар


                    #24
                    на теория трябва 100% да го настроят идеално. друг е въпроса, че не винаги го правят и се е случвало да трябва да си го донастройвам след газ анализ врътката на тройника се развива с ръка ти ко ме напрай... развий го обратно на часовниковата стрелка с 1/4 оборот. пробвай какво ще стане и ако не се промени нищо го върни. след това на самия изпарител има един жълт винт, да се върти с ръка. също го развий, но с малко. примерно около 1/6 или 1/8 оборота. а най-добре иди при някой на когото тва му е работата, защото не съм убеден, че ще се справиш и ако се задълбочи проблема има д аме псуваш...
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      pakumba написа:
                      на теория трябва 100% да го настроят идеално. друг е въпроса, че не винаги го правят и се е случвало да трябва да си го донастройвам след газ анализ врътката на тройника се развива с ръка ти ко ме напрай... развий го обратно на часовниковата стрелка с 1/4 оборот. пробвай какво ще стане и ако не се промени нищо го върни. след това на самия изпарител има един жълт винт, да се върти с ръка. също го развий, но с малко. примерно около 1/6 или 1/8 оборота. а най-добре иди при някой на когото тва му е работата, защото не съм убеден, че ще се справиш и ако се задълбочи проблема има д аме псуваш...
                      Колега, не се безпокой няма да те псувам, то нали за това е този форум, за да си помагаме а не да се псуваме. Първо ще пробвам това дето е на тройника, да го отвия малко. Вчера се опитах да го отвинтя малко, но явно не съм вложил достатъчна сила, защото врътката не помръдна. Ако е по обогатена сместа (от където и да идва и пукането), това значи ли че разхода ще ми е по висок? По прости сметки (по данни от бутилката) в събота изминах около 40 км. извънградско с 4 л. газ, (не прентендирам за точност), което си е бая, защото при последното ми извънграско каране на бензин, при нопрално каране, разхода ми беше 5,5/100 км. Днес напълних бутилката до горе и след 100 км. ще видя колко е градския разход. Предполагам че ще мога да се справя и с винтчето на изпарителя, че от доста време ръчкам по колите ми.

                      Коментар


                        #26
                        ами аз съм с браво със същия двг и извън града повече от 8.5 не ми е давало и това при каране 140-150 и климатик. така че 10 е много, освен ако не държиш постоянно 160-170. ако е нова уредбата е нормалнод а харчи повече в началото. очевадно не ти е настроена добре, но сместта ти може да не е богата, а бедна. което също не води до икономия де. не ми се иска да пипаш изпарителя, защото ако го разбазикаш може да почне да ти гърми, да си прави детонации, да ти гасне или да държи високи обороти на презен ход и все ей такива чудесни неща. тва ми е мисълта. ти да не бъркаш "тройника" там има една пружина, която го предпазва от саморазвиване и тва е никакви усилия не трябват
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          pakumba написа:
                          ами аз съм с браво със същия двг и извън града повече от 8.5 не ми е давало и това при каране 140-150 и климатик. така че 10 е много, освен ако не държиш постоянно 160-170. ако е нова уредбата е нормалнод а харчи повече в началото. очевадно не ти е настроена добре, но сместта ти може да не е богата, а бедна. което също не води до икономия де. не ми се иска да пипаш изпарителя, защото ако го разбазикаш може да почне да ти гърми, да си прави детонации, да ти гасне или да държи високи обороти на презен ход и все ей такива чудесни неща. тва ми е мисълта. ти да не бъркаш "тройника" там има една пружина, която го предпазва от саморазвиване и тва е никакви усилия не трябват
                          Точно това имах в предвид, дето е с пружина, и е след изпарителя, нали това е тройника? А на колко км. ще си влезе в работен ритъм газовата уредба. По принцип карам възможно най-икономично, 80-90 км./ч.

                          Коментар


                            #28
                            ами казват 500км. така или иначе ти се нуждаеш от реглаж на газовата и след него почвай да бъдеш икономичен сега е ясно, че не си с 80-90 един път ми даде към 7 и около 7 извънградско. мисля по-малко от това няма как да бъде
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              Ей хора кви ги приказвате бе аз, както по горе казах от скоро имам газова БРЦ незнам точно къв модел ама вече съм на 700-800км и под 10.5л/100км. не мога да падна. Относно проблема с препаткването през ауспуха днес си взимах нови свещи ДЕНСО K20TNR-S9 и ще сменя шибания БОШ. Само ме притиснява факта, че в каталога на ДЕНСО за Фиат Брава 1,6 16v пише модел K20TNR а на мен ми дадоха K20TNR-S9. Някой знае ли какво означава това S9 на края?

                              Коментар


                                #30
                                Днес ходих на газанализатор. Там ми казаха, че сместа ми е бедна, и ми отвиха малко кранчето. Там на място нямаше изобщо пукане, до скорост 50-60, но сега като се прибирах, на по висока скорост пак се появи това пукане но по малко. Ще покарам малко и ако пак има това пукане, мисля да отвия още с половин оборот кранчето. Направи ми впечатление, че изобщо не пипаха изпарителя, а аз си мислех че и по него се правят настройки. Разхода който ми даде днес е 4,5 литра газ за 60 км.

                                Коментар

                                Working...
                                X