kiro_of_the_day написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо препуква от ауспуха?
Collapse
X
-
Само да споделя, че оня ден си смених свещите и това пропукване, преплюване или гърмене в ауспуха се засили. Старите свещи бяха NGK BKR6EKC, а новите Bosch FR 78 X - четириполюсни. Четейки във хорума подобни теми разбирам, че оня педал ми е продал скапани свещи, който всйщност въобще не са за Фиат Брава 1,6 16v. При първа възможност ще ги сменя и ще пиша за резултата.
Коментар
-
pgc написа:Само да споделя, че оня ден си смених свещите и това пропукване, преплюване или гърмене в ауспуха се засили. Старите свещи бяха NGK BKR6EKC, а новите Bosch FR 78 X - четириполюсни. Четейки във хорума подобни теми разбирам, че оня педал ми е продал скапани свещи, който всйщност въобще не са за Фиат Брава 1,6 16v. При първа възможност ще ги сменя и ще пиша за резултата.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Бедна ти е сместа човече, ако си с две врътки на троиника на газта отвии всяка с половин оборот и бягаи на баира, ако врътката е само една развий цял оборот, колата ще тръгне кат самолет, няма да пука и ще гори нормално може и малко повече но ще те кефи как върви
Коментар
-
pakumba написа:най най-вероятно е от бедната ти смес, но все пак ... щом не те мързи сложи старите, сигурно няма да се оправи, тогава пусни малко повече газ и тва е. а дали можеш сам да го донастройш не знам- ти ще кажеш ако не си наясно иди на газ анализ, те си знаят хората
Коментар
-
Малко странно е при мен преди да си махна катализатора и да го сменя с тръба нямаше пукане сега като спирам на скорост или в интервала когато сменям на високи обороти като отпусна гаста патка ама не да кажеш патка газовото ами като на ВРЦ дето държи детонацийте да не спира турбото. Не ми пречи по принцип нито обороти ми се губят даже придава злоба на малкия проблем има ли ? А и меката връзка след изпускатела има малка дупка, което спомага предполагамFiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
на теория трябва 100% да го настроят идеално. друг е въпроса, че не винаги го правят и се е случвало да трябва да си го донастройвам след газ анализ врътката на тройника се развива с ръка ти ко ме напрай... развий го обратно на часовниковата стрелка с 1/4 оборот. пробвай какво ще стане и ако не се промени нищо го върни. след това на самия изпарител има един жълт винт, да се върти с ръка. също го развий, но с малко. примерно около 1/6 или 1/8 оборота. а най-добре иди при някой на когото тва му е работата, защото не съм убеден, че ще се справиш и ако се задълбочи проблема има д аме псуваш...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:на теория трябва 100% да го настроят идеално. друг е въпроса, че не винаги го правят и се е случвало да трябва да си го донастройвам след газ анализ врътката на тройника се развива с ръка ти ко ме напрай... развий го обратно на часовниковата стрелка с 1/4 оборот. пробвай какво ще стане и ако не се промени нищо го върни. след това на самия изпарител има един жълт винт, да се върти с ръка. също го развий, но с малко. примерно около 1/6 или 1/8 оборота. а най-добре иди при някой на когото тва му е работата, защото не съм убеден, че ще се справиш и ако се задълбочи проблема има д аме псуваш...
Коментар
-
ами аз съм с браво със същия двг и извън града повече от 8.5 не ми е давало и това при каране 140-150 и климатик. така че 10 е много, освен ако не държиш постоянно 160-170. ако е нова уредбата е нормалнод а харчи повече в началото. очевадно не ти е настроена добре, но сместта ти може да не е богата, а бедна. което също не води до икономия де. не ми се иска да пипаш изпарителя, защото ако го разбазикаш може да почне да ти гърми, да си прави детонации, да ти гасне или да държи високи обороти на презен ход и все ей такива чудесни неща. тва ми е мисълта. ти да не бъркаш "тройника" там има една пружина, която го предпазва от саморазвиване и тва е никакви усилия не трябватLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:ами аз съм с браво със същия двг и извън града повече от 8.5 не ми е давало и това при каране 140-150 и климатик. така че 10 е много, освен ако не държиш постоянно 160-170. ако е нова уредбата е нормалнод а харчи повече в началото. очевадно не ти е настроена добре, но сместта ти може да не е богата, а бедна. което също не води до икономия де. не ми се иска да пипаш изпарителя, защото ако го разбазикаш може да почне да ти гърми, да си прави детонации, да ти гасне или да държи високи обороти на презен ход и все ей такива чудесни неща. тва ми е мисълта. ти да не бъркаш "тройника" там има една пружина, която го предпазва от саморазвиване и тва е никакви усилия не трябват
Коментар
-
ами казват 500км. така или иначе ти се нуждаеш от реглаж на газовата и след него почвай да бъдеш икономичен сега е ясно, че не си с 80-90 един път ми даде към 7 и около 7 извънградско. мисля по-малко от това няма как да бъдеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ей хора кви ги приказвате бе аз, както по горе казах от скоро имам газова БРЦ незнам точно къв модел ама вече съм на 700-800км и под 10.5л/100км. не мога да падна. Относно проблема с препаткването през ауспуха днес си взимах нови свещи ДЕНСО K20TNR-S9 и ще сменя шибания БОШ. Само ме притиснява факта, че в каталога на ДЕНСО за Фиат Брава 1,6 16v пише модел K20TNR а на мен ми дадоха K20TNR-S9. Някой знае ли какво означава това S9 на края?
Коментар
-
Днес ходих на газанализатор. Там ми казаха, че сместа ми е бедна, и ми отвиха малко кранчето. Там на място нямаше изобщо пукане, до скорост 50-60, но сега като се прибирах, на по висока скорост пак се появи това пукане но по малко. Ще покарам малко и ако пак има това пукане, мисля да отвия още с половин оборот кранчето. Направи ми впечатление, че изобщо не пипаха изпарителя, а аз си мислех че и по него се правят настройки. Разхода който ми даде днес е 4,5 литра газ за 60 км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар