Преди няколко дена ми сложиха АГУ БРЦ. Майстора попита негов колега, който му каза че компютрите на Fiat не трупат грешки, затова не ми сложи емулатор. Майстора е слагал на Пунто АГУ, като лампата на инжектора свети постоянно, но досега пунтото не е имало пробеми. В другия форум колега споделя, че кара с АГУ без емилатор, със постоянно светеща лампа на инжекторите повече от 20 000 км. и досега не е имал проблеми. На мен лампата ми светка при по резко подаване на газ или на повече обороти. Иначе при нормално каране не светка изобщо. Това което забелязах, което направи майстора е, че кабелите от дюзите бяха 5 и той отряза един от тях, каза че е +. Това трупане на грешки дали зависи от това дали компютара е например, като моя Magnet Marelli или друга марка, или е от начина на свързване на АГУ-то. Нищо не разбирам от АГУ, тепърва започвам да карам на газ, затова пискам тази тема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всички компютри на Fiat ли трупат грешки?
Collapse
X
-
Много се кефя на нашенските майстори, ако им оставиш колата си за един ден ще и махнат един кашон "излишни" кабели и датчици. Върви да ти сложат симулатор на дюзи и ламбда, иначе няма да стане, като е обикновенна АГУ поне това трява да има.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Ами то рабтоата на компютъра е освен да управлява двигателя,да записва и неизправностите.На тези дето им свети лампичката на дюзата значи,че компа е влезнал в авариен режим и колата пак върви,а те си мислят,че няма проблемBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
van_dal написа:Много се кефя на нашенските майстори, ако им оставиш колата си за един ден ще и махнат един кашон "излишни" кабели и датчици. Върви да ти сложат симулатор на дюзи и ламбда, иначе няма да стане, като е обикновенна АГУ поне това трява да има.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ако не е проблем и аз да ползвам вече пуснатата тема с един въпрос,карам пунто 1.1 м преди седмица си сложих газ първите няколко дена вървя супер колата,но после започна да и пада мощноста трудно да пали,обърнах на бензин и там същата работа,махнах клемата на акомулатора и колата се оправи,казаха ми че се слагало едно реле на компа което да го рестартвало,някои може ли да ми каже каде точно се слага това реле
Коментар
-
policaiko написа:ако не е проблем и аз да ползвам вече пуснатата тема с един въпрос,карам пунто 1.1 м преди седмица си сложих газ първите няколко дена вървя супер колата,но после започна да и пада мощноста трудно да пали,обърнах на бензин и там същата работа,махнах клемата на акомулатора и колата се оправи,казаха ми че се слагало едно реле на компа което да го рестартвало,някои може ли да ми каже каде точно се слага това релеПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Кво се дрънкате сега?Моето Пунто 1,1-95 г.-моно от две години и половина е на газ.Газовата е втора употреба,слагахме я с един приятел,има само едно реле за прекъсване на инжектора и до ден днешен/да чукам на дърво/нямам никакви проблеми.Индикацията на дюзата си свети и колата си върви-няма трупане на грешки или нещо подобно,напротив-на газ работи и върви по-добре от бензина.Сутрин си паля задължително на бензин и след това само ГАЗ!Много съм чел из форума по въпроса,но това е положението.И не съм само аз така-тук има поне две Пунто-та като моето,които са оборудвани по същия начин и също нямат проблеми.От мен това-всеки си решава сам.PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!
Коментар
-
kostov написа:Кво се дрънкате сега?Моето Пунто 1,1-95 г.-моно от две години и половина е на газ.Газовата е втора употреба,слагахме я с един приятел,има само едно реле за прекъсване на инжектора и до ден днешен/да чукам на дърво/нямам никакви проблеми.Индикацията на дюзата си свети и колата си върви-няма трупане на грешки или нещо подобно,напротив-на газ работи и върви по-добре от бензина.Сутрин си паля задължително на бензин и след това само ГАЗ!Много съм чел из форума по въпроса,но това е положението.И не съм само аз така-тук има поне две Пунто-та като моето,които са оборудвани по същия начин и също нямат проблеми.От мен това-всеки си решава сам.
Коментар
-
lov написа:kostov написа:Кво се дрънкате сега?Моето Пунто 1,1-95 г.-моно от две години и половина е на газ.Газовата е втора употреба,слагахме я с един приятел,има само едно реле за прекъсване на инжектора и до ден днешен/да чукам на дърво/нямам никакви проблеми.Индикацията на дюзата си свети и колата си върви-няма трупане на грешки или нещо подобно,напротив-на газ работи и върви по-добре от бензина.Сутрин си паля задължително на бензин и след това само ГАЗ!Много съм чел из форума по въпроса,но това е положението.И не съм само аз така-тук има поне две Пунто-та като моето,които са оборудвани по същия начин и също нямат проблеми.От мен това-всеки си решава сам.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Направо не е за вярване!А как я настрои така че да не ти дава прекалено бедна или прекалено богата смес?При мен това е проблема. Има симулатори и на ламбда сонда и на дюза...Не ми свеи индикация, но трупа грешки, или по-скоро, само моя теория, се саообучава компютъра да кара на газ и подава изключително малко гориво като минеш на бензин. Ако откачиш акумулатора за 2 мин всичко се нормализира и воала, минава си на бензин...Ще си направя малко експерименти като стане по-сухо времето с настройка на симулатора, моя е собственоръчен, може а се настройва и по амплитуда и по честота..Може и там да е пролема.Според мена ко сместа е настроена правилно, няма нужда от кавито и да е симулатори.[/quote]Настройване на ухо дето се казва. Е с голяма практика по ладички и тем подобни руски машинки.Не ме разбирай погрешно не се занимавам професионално с газаджийски истории.Относно емулатора имам някаква теория защо се получава така при тебе.Но понеже не съм се интересувал какъв е алгоритъма на ЕКУто за коригиране на газовата смес от показанията на сондата.И как например то определя че си е заминала. Но ми се струва че постоянната /фиксирана/стойност на напрежението която идва от симулатора прави този проблем.При нормална работа на двигателя стойноста се променя постоянно.Не мога да твърдя със сигурност това но нищо не ти пречи да експерементираш като го махнеш.И другото което е че всяка година се правят по нови модели ЕКУта и при някои може да няма проблем при други да има.
Коментар
-
Абе трупат си грешки - това ’на ухо и усет’ е добре, ама пак ти се пълни компа...НЕ съм видял една кола докарана от Италия с монтирана там газ и да няма емулатори на всичко.Колкото и да е добре настроена газовата, показанията на лабдата винаги са по-различни от тези на бензин и това е нормално - друго гориво е все пак.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Абе трупат си грешки - това ’на ухо и усет’ е добре, ама пак ти се пълни компа...НЕ съм видял една кола докарана от Италия с монтирана там газ и да няма емулатори на всичко.Колкото и да е добре настроена газовата, показанията на лабдата винаги са по-различни от тези на бензин и това е нормално - друго гориво е все пак.
Коментар
-
Емулатор газ
Здр. и от мен да споделя моя опит.Значи и аз имам Пунто 1.1 на газ задължително ми кво да кажа на дълъг път пада до 6-7 на 100 газ иначе градско до 8 качва пък ако е пътя Бургас Варна по тея баири стига и до 10 на 100.Та както и да е това не е важно.Като си зех колата от начало нямаше газово и като си я запалиш гаснеше всичко по таблото нали няма индикация за никакви проблеми . Даваш си на контак бензиновата пома са включва качва гориво ламапта за инжекциона огасва сичко както си му е реда. Добре ма газ свети тоз инжекцион както сте писали.Пък имах и други проблеми бяха и изгоряли бобините и бензиновата помпа неиксаше да качва гориво ама пичоете изведа едно кабелче и го хаванаха за корпуса и са ми работи постоянно помпата и при паене и на газ и на бензин инжекциона не гасне , от време на време понякога както си карам на газ и изгасва ама тфа ся рятки случаи.Иначе да чукна на дарво за сега нямам проблеми.Разбрах ,че имало някаф бутон за горивото под седалката които тряало да натисна и да махна тоз кабел на попмпата дето е за корпуса вързан и щяло сичко да с опраи.Или маи компютъра ми е натрупал много грешки от каранео на гази са него ебе на кое е, не си гаси идикатора за инжекциона.Ако трябва да си тарся такаф емулатор да ми лаже компа че сичко е ок.Иначе колата бяга и то доста 160-170 си ги достига на газ.Ма явно не хубаво компа да си мисли че има проблеми.Някои ако може ме светне колко пари е тоз емулатор и евентулана схема за монтажа или колко струва да ми го монтират ?.Газотото ми е ново чистак ЛАВАТО,ама оня дето ми е го слагал тъп кавал е не запознат със работата си.Днес ще видя да опрая помпата и ще пиаша дали сичко си е по старому.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Голям зор видях докато ти прочета поемата, а казват че в Хасково незнаели българския, какво да кажа за твоя димитровградски правопис!!! Без коментар...FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Голям зор видях докато ти прочета поемата, а казват че в Хасково незнаели българския, какво да кажа за твоя димитровградски правопис!!! Без коментар...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар