Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде е врътката за чувствителността на Волтран вакуумен?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    сега не се заскрежава, а зимата ще почне и това да става. сондата ти не смуче от дъното и караш на изпарения от един момент нататък- като падне нивото под сондата и газта се охлажда много интензивно и замръзва и ти си оставаш там до размразяване. може и това да ти е проблема с недостатъчното хранене на мотора Yellow_Flash_Colorz_PDT_39
    Има и еще един тънък момент за засмукването на сондата, това е ъгъла под който е сложена сондата т.е. как е завъртяна бутилката.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      еми тя тръбичката на сондата се криви и така или иначе трябва да смуче от дъното вече ако не е предвидено как ще бъде завъртяна бутилката пак опиртаме до това, че тръбичката не смуче от най-долу
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        накъде трябва да гледа кръглата кутия на бутилката със сондата. И как мога да го разбера без да вадя сондата? По показанието на нивомера?!?
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #19
          тя кутията на бутилката може да гледа където си иска, въпроса е как е потгъната тръбичката на сондата вътре. представи си ситуацията кутията е в най-горна точка на бутилката- трубата вътре трябва да е вертикална. ако е сгъната на 45 градуса например представи си като останат 2 литра газ как тя не стига до долу в газта. не може да се ряазбере по никакъв начин без разглобяване- може да пробваш да я въртиш бутилката и да налучкваш. а свалянето на сондата не е никаква сложнотия- купи си предварително уплътнението и развиий 6 болта
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            Май така ще направя. Сондата има ли някаква цедка че да се е задръстила тъкмо да я почистя/сменя ?
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #21
              Трабва да има, но обикновено се намерират някакви остатъци от цедка.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Колеги каква може да е другата причина да ми изстива бутилката? Вчера като ходих до Ловеч беше цялата изпотена. Възможно ли е тая сонда изобщо да липсва щото се изпотява дори пълна. Ще я отварям, но просто няма време тия дни. И може ли да събере по-малко, когато е студена или поплавъка показва по-малко. Защото като тръгнах заредих 24лв на "топла бутилка", което беше от празно и дори не беше догоре. Когато стигнах там стрелката ми показваше почти нула. Изкарах поне 20км , газта не беше свършила и намерих една газостанция - добре ми изглеждаше и реших да напълня догоре и за мое очудване събра 18лв?!? Стрелката не показваше пълно, но се прибрах с тая газ и има още. Не знам кое е по-вероятно стрелката показва по-малко или в Ловеч не се е напълнила догоре? Като покарам с остатъка ще ми етрудно да разбера , защото ще карам само градско.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #23
                  хич не я гледай стрелката то е поплавък като в тоалетните казанчета и зависи също от реглажа на поплавъка и от това как е завъртяна бутилктата не й обръщай внимание. ако толкова искащ като свърши газта го отвори и регулирай. няма друга причина за потене на бутилкта, може да ти липсва тръбичката примерно и затва да е. отваряй и си реши всички проблеми работа за 20 мин е всичко
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Тенк ю! Това значи че ми е изгорила 7/100 и почвам да разбирам силата на газта!
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #25
                      stanleyhacker написа:
                      Тенк ю! Това значи че ми е изгорила 7/100 и почвам да разбирам силата на газта!
                      ем там някъде ше гори. радвай се докато не е станала 2 леа и газта
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Оправи се проблема, както писах в една друга тема - то какво излезе: На плочката, в която влиза месингов щуцер за газта се оказа, че същият вътре е сплескан и е под формата на ’8’. Така се получава, че хем притваря газта, хем влиза въздух. Като го изпрвих и го вкарах с повечко лепило, всичко си дойде на мястото. Дори и бутилката не съм видял да се поти. Макар че я отварях да видя какво има вътре, ама нищо нередно не видях. Сега се радвам на добро вървене и разход от 11/100 в София. Мерси на всички, които искаха да помогнат и се надявам на някой да му влезе в работа темата!
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #27
                          stanleyhacker написа:
                          Сетих се един въпрос: нормално ли е при по-дълго каране бутилката да изстива? Не че да се заскрежава, но да е видимо хладна?
                          Дали е лято или зима бутилката не трябва да се охлажда при консумация на газ от нея. Това е сигурен признак за откачена смукателна сонда. До изпарителя трябва да стига само газ в течна фаза. Дриго на което съм попадал е засядане на препазната съчма в леглото и съответно при про продължително каране понеже газта там започва да дроселира замръзва и двигателя умира направо. След кратка пауза трубатае се пулни отново с газ и всичко е нормално докато се повтори същия номер.
                          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                          http://vbox7.com/play:124bedab

                          Коментар


                            #28
                            И за мен е точно така! Абсолютно съм съгласен. Обаче фактите са такива: Когато отворих сондата, нямаше нищо подозрително, само малко трябваше да завъртя бутилката, за да смуче най-отдолу. Резултат: никакъв. Само започна малко повече да събира бутилката. Пак си изстиваше... Когато оправих проблема със плочката и щуцера и, всичко заспа. Нито бутилката изстива, нито ми трябва да запушвам с парцали въздушния филтър. Днес засякох и разхода: 10,5/100 в София.
                            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                            FIAT UNO 1.5

                            Коментар

                            Working...
                            X