Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде е врътката за чувствителността на Волтран вакуумен?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде е врътката за чувствителността на Волтран вакуумен?

    Аз виждам само една врътка и от нея се настройва празния ход, обаче при всички други режими имам много бедна смес при напълно отворен тройник изобщо не върви и прекъсва. Друга врътка никъде не видях. Как мога опавя сместа без да пъхам парцали във филтъра? Освен това ми беше интересно че на едната стара мембрана имаше магнитче посредата, а на новата с която я смених нямаше - за какво е това магнитче и може ли без него?
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    не знам да има магнитичета, по-скоро има един обогатител, не знам за него ли говориш. вакуумния волтран има само 1 голям сив винт с прорез за отверка и може да се върти с ръка лесно. очевидно имаш моя проблем- невъзможно е без ограничение на въздуха да обогатя сместта. въпреки точната плочка, ако не запуша въздуха едвам отлепя колата. според мен мембраните са ментаци и май тряа нов изпарител, а не нови мембрани
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Мембраните са български - някъде от форума бях чел че стават и не са менте, но е възможно да си прав. За плочката аз обаче не съм сигурен , че е точната - май е 38мм, а каква трябва да е от никъде не мога да намеря.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        ами не знам аз като сменях на едно ловато и слагам всичко ок праскам го на колата и не пали. свалям подред и се оказа, че до изпарителя газ идва, но не излиза. отново долу, разглобяване- едната от гумичките, не мембраните много висока и клапана не отваря. въобще не отваря. на друг изпарител пък това чопче по средата дето се захваща за лостчето не беше точно сложено и излизаше от лостчето струваха 18 кинта мембраните. ти си прави сметката. а тази уредба сега ли я слагаш на колата за сефте? мисля плочката беше към 36 мм ама по спомен го казвам да не те излъжа. виж в каталога на брц в даунлоадс, аз не мога от работа да го отварям иначе бих проверил
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Плочката излиза същата, каквато е по каталога. Уредбата сега я слагам , като преди това смених мембраните. Всичко ми се стори ок вътре. Освен че посредата на мембранката, дето спира газта при изгасен двигател имаше магнитче, а на новата няма.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            понеже аз не съм разглобявал волтран, знам че са 1:1 с ловато което съм разглобявал, но да не би с тожа магнитче да се закача за мамбраната лостчето, което служи като клапан грубо казано?
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Ами и аз това си помислих, - става дума за малката мембрана, която следи дали работи двигателя. Иначе лостчето се закача за мембраната на втората степен по обикновен начин. Ама викам пък такова сериозно нещо да са пропуснали като са правили мембраните не ми се вярва! Малко ме е яд сега че изхвърлих старите.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                stanleyhacker написа:
                Ами и аз това си помислих, - става дума за малката мембрана, която следи дали работи двигателя. Иначе лостчето се закача за мембраната на втората степен по обикновен начин. Ама викам пък такова сериозно нещо да са пропуснали като са правили мембраните не ми се вярва! Малко ме е яд сега че изхвърлих старите.
                купи си един нов волтран и карай 3 год. и тва е. струва 70 лв. "оригинални" мембрани са 35. и аз преди сменях само мембрани, но ги правят вече ..... и затова ще си купя цял изп. все пак не приемай мненето ми като 100% истина може да се окаже друг проблема ти- например да смуче въздух
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Вчера ги гледах че са по 55 лв.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Къде ги гледа ако не е тайна?
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      stanleyhacker написа:
                      Къде ги гледа ако не е тайна?
                      .тука в Габрово
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        има ли някакво развитие на проблема ти? вчера ми се случи нещо, което може да ти помогне- преди няколко седмици както колата си вървеше добре на газ, взе да не дърпа добре, да не пали на газ както преди- това без да съм я закачал, от самосебе си. е, вчера я оставих пред работа и после на газ няма никой. след малко разглобяване установих, че до клапана стига газ, а след него не излиза. клапана цъка. турски боклук- отворих го вътре запушен от гняс и малко тефлонова лента някакво парченце. няма ни цедки ни нищо. почистих го и колата си тръгна. очевидно това е било причината да не мога да обогатя достатъчно сместта, така че помисли ити по този въпрос- или изпарителя ти е малък и не може да храни мотора или по някаква причина не може да стига достатучно газ до мотора и се налага да се затваря въздуха, за да може да се запази съотношението газ/въздух, като по този начин се скопява и мотора доста. като имам свободно време ще махна моето ограничение на въздуха и ще опитам да обогатя сместта и ще пиша
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Ами и аз бях го заподозрял, защото филтърчето му беше претъпкано с графит, но го смених. Като го монтирах обаче ми направи впечатление, че излиза пак малко графит през тръбичката му. Значи и самия клапан може да е задръстен и реших да го оставя, викам може се прочисти след малко каране. Но после някак си забравих за него. Ще покарам още малко със запушен филтър (сега добре върви особено на ниски обороти) и ако няма развитие взимам нов клапан, после изпарител, накрая плочка и се надявам да съм спокоен следващите 2-3- години.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            Сетих се един въпрос: нормално ли е при по-дълго каране бутилката да изстива? Не че да се заскрежава, но да е видимо хладна?
                            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                            FIAT UNO 1.5

                            Коментар


                              #15
                              сега не се заскрежава, а зимата ще почне и това да става. сондата ти не смуче от дъното и караш на изпарения от един момент нататък- като падне нивото под сондата и газта се охлажда много интензивно и замръзва и ти си оставаш там до размразяване. може и това да ти е проблема с недостатъчното хранене на мотора Yellow_Flash_Colorz_PDT_39
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X