Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към колегите с Пунто 1 + газова уредба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос към колегите с Пунто 1 + газова уредба

    Колеги,давайте информация и съвети кой с каква газова уредба е, кой е доволен и кой недоволен, на кой колко му струва уредбата+монтажа, препоръки откъде да купя и къде да монтирам газова уредба (говорим за най-елементарната такава). Какво трябва да гледам и за какво да внимавам при тази покупка.....Благодаря предварително за всички мнения и препоръки
    Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

    #2
    Извинявам се че пиша в темата на колегата, но няма смисъл да отварям нова тъй като моите въпроси съвпадат с темата.И така, и аз вече се навивам да слагам газ з/о на бензин колкото и малко да гори си е направо набутване. Та попрочетох каквото намерих тука по темата, но имам и аз някой въпросче. Като за начало искам да поясня, че на стрите си коли съм си монтирал сам газовите уредби, но те бяха вакуумни, а сега съм с МИ /моно инжекция/ и тука малко не съм на ясно та въпросите ми са:1. Като е МИ достатъчно ли е изпарителя ми да е електронен.2. Предполагам че трябва да сложа ламбда емулатор.3. Тука вече идва реда на въпроса за електриките т.е как се свръзват към ела на колата съответно: клапана на газта, клапана на бензина /за тези двата мисля че съм на ясно/, клапана на изпарителя, емулатора, съответно от ключа има: "+", "-", вход за клапаните /газ,бензин/, кабел за оборотите той къде се връзва, и още незнам какви.На Ладата 2105 ми бях монтирал Ловато ел. и съответно с такъв ключ тогава ми хартисаха някои куплунзи по разбираеми причини. Намерих тука схеми на свръзване на БРЦ в случая марката не е от значение важен е принципа, но с италиянския съм на Вие и затова ако някой може да ми помогне ще му бъда благодарен.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Колега,толкова време си тук,а не си разбрал кой е твоят човек.Пишеш на QnisZ едно ЛС и човека ти обяснява какво ти трябва,дава ти цени и мен ако ме питаш иди до Септември да ти я монтира.Вместо емулатор на ламбда сондата,ако ти работи добре, си прасни един ламбда контрол и хем ще ти върви колата,хем ще ти харчи малко.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Доста далеч ми се явява Септември иначе благодаря за съвета.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Ох, и на мен ми е доста далеч гр.Септември, дайте някакви препоръки за София?
          Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

          Коментар


            #6
            Само Янис ще ти даде най-пълна информация.Мен ме консултира за всяко нещо.чичо Нено
            Fiat Punto 1,1- 1996г.
            газ-бензин , "Lovato"

            Коментар


              #7
              100 километра изобщо не са далеч
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Такааа! Никой не помага, а аз пак ще питам.1. Каква е разликата м/у ламбда контрола и емулатора на ламбда сондата и съответно цени /турски емулатор струва 30 лв./ и кое как се свързва?2. Мога ли вместо да слагам бензинов клапан направо да спирам инжектора съответно с реле и малко ел. познания, т.е. мисля да подходя към бушона който го държи?3. Как е най удачно да подам газта към двигатела тъй като тука немога да намеря плочка за моя модел? Помагайте бе хора! Вчера ходих при един газажия и той ми сцепи главата с цени, а аз не съм с вързани ръце и мога да си го направя сам само че имам нужда някой да ми отговори на зададените въпроси. Всички ли разчитате на газаджиите, никой от вас ли не се е наел да си го направи сам?
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  1. различни неща сасимулатора лъже компа че колата е бензин, за да не трупа грешкиа контрола чете показанията на сондата и пуска толкова гориво, колкото е необходимо2. бензина се срипа или с прекъсване на помпата или на инжектора/инжекторите3. не може да няма плочка за твоя моделдо Септември са ти 190 км :D на отиване на бензин, на връщане на газ - 50-на лева за горивоще си спестиш доста нерви
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Re: Въпрос към колегите с Пунто 1 + газова уредба

                    heraldita написа:
                    Колеги,давайте информация и съвети кой с каква газова уредба е, кой е доволен и кой недоволен, на кой колко му струва уредбата+монтажа, препоръки откъде да купя и къде да монтирам газова уредба (говорим за най-елементарната такава). Какво трябва да гледам и за какво да внимавам при тази покупка.....Благодаря предварително за всички мнения и препоръки
                    купуваш оттам, откъдето намериш най-добри цени. все пак обикновенно майсторите си лансират техните и комплект монтаж+уредба е най- изгодно при майстора. даже да си купиш от друго място уредба има да обикаляш да намериш някой да ти я монтира, а и ще ти вземе маса пари за монтаж, които иначе избива от печалбата от уредбата. ако гониш минимални разходи можеш да направиш следната комбинация съобране с прилично качество: бутилка българска, сонда на бутилката в никакъв случай турска, клапан за газта също не вземай турски, а адски важно и изпарител...по-добре не турски, но в краен случай и той върши работа/най-читавото от туските неща са изпарителите/. но сонда турска забрави. остава ти копче и разни емулатори и глупости да лъже компа. аз лично напазарувах копчето от пъгси от форума 60 лв, но е много компактно, с вградени всички електроники да лъже компа, с автоматичен режим и заради него не ми е светвала лампа на инжекциона. много съм доволен от копчето
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря ти Sev а задължително ли е да слагам емулатор или ламбда контрол, помпата и инжектора на един бушон ли са, колкото до плочката в Габрово има един магазин който продава такива джаджи и в него за моя модел няма. А колкото до нервите на мен ми доставя удоволствие да се ровичкам в такива неща.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        контрола не е задължителенемулатора зависи, най-вероятно ще трябвапомоли Янко да ти прати схема за твоя моделтам ще видиш кое къде и как се прекъсва и свързва
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Ламбда контрол и колата заспива!
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #14
                            Sev написа:
                            контрола не е задължителенемулатора зависи, най-вероятно ще трябвапомоли Янко да ти прати схема за твоя моделтам ще видиш кое къде и как се прекъсва и свързва
                            Вчера писах на Янко в ЛС, но нямам отговор.
                            pakumba написа:
                            аз лично напазарувах копчето от пъгси от форума 60 лв, но е много компактно, с вградени всички електроники да лъже компа, с автоматичен режим и заради него не ми е светвала лампа на инжекциона. много съм доволен от копчето
                            значи ли това че като го сложиш този ключ в него е включен контрола и няма нужда от емулатор и контрол?
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              няма контролима емулатори вътре
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X