Здравейте,днес пътувах извън града и на два пъти ми се случи при ниска скорост да се чуе гърмеж и да се загуби за момент мощността.в който дам на по ниска предавка и подам газ всичко се оправя.бях чул,че заради некачестваната газ (макар,че зареждам от Лукойл и Шел) се получават тези "гърмежи" заради повишено налягане.лошото е,че понякога довеждало до пръскане на кутията на въздушния цилиндър.мисля другата седмица да я закарам в сервиз и да ми сложат клапанче за уравновесяване на налягането на газта(така ми казаха познати),но преди това искам да ви чуя вас колеги какво ще кажете по тази ситуация.моля дайте си мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гърми когато карам на газ
Collapse
X
-
1.проблема запалителна система (неизправни кабели,свещи,бобини)2.Твърдо си с конвенционална газова,която по всяка вероятност няма екстри (ламбда контрол),което пък води до кофти горивна смес или газовата ти не е регулирана добре и пак си с кофти горивна смес.Според мен не е проблема в газта,а в една от посочените две точки или и двете.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
dudulia написа:1.проблема запалителна система (неизправни кабели,свещи,бобини)2.Твърдо си с конвенционална газова,която по всяка вероятност няма екстри (ламбда контрол),което пък води до кофти горивна смес или газовата ти не е регулирана добре и пак си с кофти горивна смес.Според мен не е проблема в газта,а в една от посочените две точки или и двете.FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.
Коментар
-
Слушайте момчета стига с тоя фолклор.Гръмне ли колата и сменяй свещи,кабели и кой знае какво още.Съвета ми е сложи си ТАП и накарай хората които ти го монтират да ти зададат 6-8 градуса предварение от нормалната за работа на газ,и гарантирам че проблема ще изчезне.За съжаление всички които монтират АГУ първо зарибяват с поставянето на най изгодната уредба и евтина уредба и чак след проблемите се търси начин за решаване.Междувременно е струвало доста на клиента да си намери нова кутия за въздушен филтър или нещо друго. Е може би не всички го правят но когато си вадиш хляба с това мисля че трябва да мислиш и за утрешния ден а не само за днес.
Коментар
-
specialista написа:Слушайте момчета стига с тоя фолклор.Гръмне ли колата и сменяй свещи,кабели и кой знае какво още.Съвета ми е сложи си ТАП и накарай хората които ти го монтират да ти зададат 6-8 градуса предварение от нормалната за работа на газ,и гарантирам че проблема ще изчезне.За съжаление всички които монтират АГУ първо зарибяват с поставянето на най изгодната уредба и евтина уредба и чак след проблемите се търси начин за решаване.Междувременно е струвало доста на клиента да си намери нова кутия за въздушен филтър или нещо друго. Е може би не всички го правят но когато си вадиш хляба с това мисля че трябва да мислиш и за утрешния ден а не само за днес.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
specialista написа:Слушайте момчета стига с тоя фолклор.Гръмне ли колата и сменяй свещи,кабели и кой знае какво още.Съвета ми е сложи си ТАП и накарай хората които ти го монтират да ти зададат 6-8 градуса предварение от нормалната за работа на газ,и гарантирам че проблема ще изчезне.За съжаление всички които монтират АГУ първо зарибяват с поставянето на най изгодната уредба и евтина уредба и чак след проблемите се търси начин за решаване.Междувременно е струвало доста на клиента да си намери нова кутия за въздушен филтър или нещо друго. Е може би не всички го правят но когато си вадиш хляба с това мисля че трябва да мислиш и за утрешния ден а не само за днес.FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.
Коментар
-
не е това,ама момчетата ти казват от какво гърми ,ако можеш сам да го оправиш ти помагат със съвети,от въпросите които задаваш се вижда че не си много в часи явно сам не можеш да го оправиш,тогава на сервиз,ама такъв дето и свещи могат да сменят и газова уредба да настройват,обясни им проблема,ще ти вземат парите и дано го оправят.в раздела за сервизи мисля че имаше мнения кои са добри и кои не ,хващай някой с препоръки и пиши какво стана и как са оправили проблематипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Да споделя опит.
Значи колегите казват част от нещата, но не със всичко съм съгласен.1. Проблеми по запалителната система могат да доведат до гърмежи. Това не значи че ТАП може да помогне, неговата работа не е точно такава.2. Обедняване на сместа при ниски обороти (причините може да са няколко), според мен често срещано и за това като дадеш газ и/или минеш на по-ниска предавка се оправя.Аз имах такива проблеми които бяха се влошили доста и реших че е крайно време да оправя нещата. При мен имаше обедняване на сместа под ~2000 и гърмеше на поразия (тук някой от колеги си знаят само сменяй свещи, сменяй кабели, е да ама аз мога да преценя кога свещите са ми ОК и кабелите също), та първо мислех че проблема е в изпарителя - 6-7 години не е пипан и взех нов БРЦ - предпочитам този вариант пред смяна на мембрани - да ама стана още по зле, после реших че плочката ми е много голяма (така си и беше) беше над 40 при нормално 33-35мм така че я смених и накрая знаех че някъде по всмукателния колектор смуче въздух (моя е пластмасов и мислех че е спукан или от някоя "кихалка") оказа се че е скъсано едното уплътнение между двете части на колектора (тръбата на 1 цилиндър) толкова въздух беше дърпало че беше прашасала тръбата отвъре яко.В крайна сметка си реших проблема със смяна на изпарителя (беше му дошло времето), смяна на плочката (определено не беше правилната) и отстраняване на всякакви възможни утечки на вакуума.Сега колата има тяга още от 1000 оборота (тръгвам си от място почти без газ, а преди ако не подавах повечко направо гаснеше или гърмеше).Не е гърмяла от както ревизирах цялата смукателна част вече ~ 2 месеца, според мен по-често проблемите са от такова естество (това го казвам пак за феновете на сменяването на свещи и кабели пък и бобини понякога). Смятам че това не е работа за теб обаче, така че се обади на някой който си знае работата (има такива хора из форума), че повечето "МАЙСТОРИ" обичат да карат на проба-грешка ама за твоя сметка.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
-
да, с газовите уредби не съм в часнаистина ще отида на майстор и ще се постарая да е при някой който ще действа професионлано.просто до тогава искам да разбера и вашето мнениесъжелявам,че само трябва да чакам чак до края на другата седмица.иначе просто немога да разбера при какви обстоятелства го прави.след вчерашния втори гърмеж това не се повтори повече,а съм минал над 100 км в какво ли не кормуване.днес също карах и нямаше проблем.още като я взех ми светеше лампата за проблем в инжекционно от сервиза където я обслужиха ми обясниха,че това е грешка на компа заради газовата,но сега вече се замислям дали е такаснимки на колата( на който се вижда и газовата) може да видите тукhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=27541&start=15FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.
Коментар
-
ходих на майстор и смених по негово настояване свещи и кабели.всичко беше ок,но днес сакаче пак "гръмна" не съм сигурен защото карах по каменист участък и може камък да е ударил някъде,но по трепването на педала на газта си мисля,че имаше "гърмеж".прави впчетеление,че на тихи обороти е много "неспокойна" в сисъл от време на време се получават някакви вибрации все едно се форсира.оборотите са под 1000.това което ви казвам е само когато съм на газFIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.
Коментар
-
Колеги защо не сложи един ламбда контрол и просто проблеми с бедна смес няма да има.Ако гръмне ще е от нещо друго.То може и да има защото повечето внос от Италия с газ го имат.Но момчето като не разбира.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар