Здравейте, имам отскоро (от 1,5 месеца) Темпра 1,4 и.е. катализатор, март 1996 г. на газ и ибензин. Много малко съм я карал на бензин, но на газ ми се струва ужасно тромава. На един среден баир, ако не съм в основата с 90 км. се налага да слизам до 3-та скорост. Бавно се наема, но на магистрала след 4-5 минути ускорявана стина 186 км/ч. На газ в града харчи 11-12 литра. Кажете ми, нормални ли са тези параметри или някъде нещо ми куца. Впрочем вече имам съмнения за нещо и то е за термостата. За 12 км. докато дойда на работа едвам вдига до 70 градуса и мисля, че не е нормално. Може ли да е и нещо друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпросите на новака!
Collapse
X
-
Re: Въпросите на новака!
Nasko_Bs написа:Здравейте, имам отскоро (от 1,5 месеца) Темпра 1,4 и.е. катализатор, март 1996 г. на газ и ибензин. Много малко съм я карал на бензин, но на газ ми се струва ужасно тромава. На един среден баир, ако не съм в основата с 90 км. се налага да слизам до 3-та скорост. Бавно се наема, но на магистрала след 4-5 минути ускорявана стина 186 км/ч. На газ в града харчи 11-12 литра. Кажете ми, нормални ли са тези параметри или някъде нещо ми куца. Впрочем вече имам съмнения за нещо и то е за термостата. За 12 км. докато дойда на работа едвам вдига до 70 градуса и мисля, че не е нормално. Може ли да е и нещо друго?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: Въпросите на новака!
Nasko_Bs написа:Здравейте, имам отскоро (от 1,5 месеца) Темпра 1,4 и.е. катализатор, март 1996 г. на газ и ибензин. Много малко съм я карал на бензин, но на газ ми се струва ужасно тромава. На един среден баир, ако не съм в основата с 90 км. се налага да слизам до 3-та скорост. Бавно се наема, но на магистрала след 4-5 минути ускорявана стина 186 км/ч. На газ в града харчи 11-12 литра. Кажете ми, нормални ли са тези параметри или някъде нещо ми куца. Впрочем вече имам съмнения за нещо и то е за термостата. За 12 км. докато дойда на работа едвам вдига до 70 градуса и мисля, че не е нормално. Може ли да е и нещо друго?При хубава газ върви почти като на бензин. Така, че ако ти не разбираш ходи при някой да ти я настрои.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Въпросите на новака!
Nasko_Bs написа:Здравейте, имам отскоро (от 1,5 месеца) Темпра 1,4 и.е. катализатор, март 1996 г. на газ и ибензин. Много малко съм я карал на бензин, но на газ ми се струва ужасно тромава. На един среден баир, ако не съм в основата с 90 км. се налага да слизам до 3-та скорост. Бавно се наема, но на магистрала след 4-5 минути ускорявана стина 186 км/ч. На газ в града харчи 11-12 литра. Кажете ми, нормални ли са тези параметри или някъде нещо ми куца. Впрочем вече имам съмнения за нещо и то е за термостата. За 12 км. докато дойда на работа едвам вдига до 70 градуса и мисля, че не е нормално. Може ли да е и нещо друго?Повече от 140 не съм качвал на газ. Иначе наистина губи от динамика. Майстора, който ми слага газовата ми каза, че "малко я е спънал" но засега съм доволен от градския разход, защото ме устройва тъй като на месец въртя 500 км само градско. Иначе за термостата мисля, че не е нормално тъй като при мене 70 градуса се достигат за около 4км.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
pinko168 написа:Абе не знам за вас, ама моята Дедра вдига 90 градуса(и си стои там цял ден) още преди края първия километър, че и по-скоро.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Ми зимно време още не съм я карал, наскоро я купих, ама тия дни сутрин е около 3-5 градуса и наистина след 2 пресечки - около 500м)вече духа доста топло парното и темрературата е около 70, а след 3-4 пресечки(около 800-1000 метра) вече е много горещ и чак пари въздуха от духалките и термометъра на таблото показва 90.Лятото в най-големите задръствания, с включен климатик, температурата и на маслото е 120-130 и на водата се е качвала до 110 гр, ама за кратко.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
А обръщал ли си внимание колко често ти се включва вентилатора? Възможно е термостата да не ти отваря. Сега обаче идва зима и колата ще ти загрява по-бързо, което е по-добре, но на лято не знам как ще е. Що не попиташ и във форума на Ланчия или да пратиш ЛС на Марио БГ ако разбира се става въпрос за Ланчията като гледам по подписа ти.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
brat_John написа:А обръщал ли си внимание колко често ти се включва вентилатора? Възможно е термостата да не ти отваря. Сега обаче идва зима и колата ще ти загрява по-бързо, което е по-добре, но на лято не знам как ще е. Що не попиташ и във форума на Ланчия или да пратиш ЛС на Марио БГ ако разбира се става въпрос за Ланчията като гледам по подписа ти.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:А на теб щом за 4 км ти вдига едва 70 градуса - за нов термостат си - ще го усетиш сега на газ. Относно разхода - колега за 12/100 градко газ аз бих убил човек - смених изпарителя и пак съм си на 15/100.Ако на чисто градско разхода на колата е 11-12 то това означава че всичко е ОК. Може да е малко по-спъната за да гори малко - ако рядко пътуваш извън града нека си стои така - ако я разбързаш в града ще качиш поне до 13/100 може и повече.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Здрасти колега,прочетох много внимателно написаното от тебе и мога да ти кажа няколко неща:1.Ти си с по-различен мотор от моя - аз нямам никаква лампа и моята не помни грешките - като я загася сама си ги заправя - просто ЖПУ-то е такова.2.Твоя проблем ми намирисва точно на проблеми с ламбда сондата - ама не че е дефектна ами нещо сте объркали като сте монтирали емулатора. Аз нямам защото не ми трябва. Факта че след ресетване на ЦПУ-то поне временно колата се оправя идва да каже че трупаш грешки. Най добре като ти направи номера иди да ти прочетат грешката и виж от какво я трупа - най вероятно от лабдата. Ако трябва вържи емулатора да бачка и на бензин и на газ и виж какво ще стане. Аз лично, обаче не бих бързал да си дам парите за нова лабда - най вероятно на твоята и няма нищо. Виж всички кабелни връзки, обувки, контактори и т.н. Аз имах един случай в който колата отказа да пали на бензин тотално и след два месеца чоплене и ходене по майстори които искаха да я подменят цялата на части сам открих че имам прекъснат кабел на температурния датчик за въздуха в бокса около мотора - това е едно съпротивление в черен радиатор в горната лява част на бокса. Беше прекъсхат в самата обувка - сменх обувката и запалих. Просто си спомних че скапанйите газаджий ми фо бяха отвъртяли и сложили на негово място газовия клапан, а датчика си висеше на кабелите надолу до мотора. Аз това го забелязах и пеместих клапана и възстанових датчикая на мястото му - но явно през 2-3-те семоци в които се мандахерца нагоре надолу явно се беше прекуснал кабела.Всичко това ти го разказвам за да те убедя да не бързаш да сменяш скъпи части. Помисли, иди на един ’майстор’, на втори на трети и при всичките обаче само за ’диагностика’ - виж какво ще ти кажат, почопли се и ти и мисля че ще се окаже елементарно нещо. А в това време си карай колата и да не ти пука че светела лампата - нищо няма да и стане.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Абе в другата тема пишеш че си сменил датчика за перката??? Този е на радиатора и реално няма отношение към работа на мотора. Така ли е??? Щото ако си сменил него все едно нищо не си наплавил по отношение на работат на мотора. ’Синия’ е отзад на мотора до колекторите.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
brat_John написа:Yavor написа:А на теб щом за 4 км ти вдига едва 70 градуса - за нов термостат си - ще го усетиш сега на газ. .Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
Yavor написа:Абе в другата тема пишеш че си сменил датчика за перката??? Този е на радиатора и реално няма отношение към работа на мотора. Така ли е??? Щото ако си сменил него все едно нищо не си наплавил по отношение на работат на мотора. ’Синия’ е отзад на мотора до колекторите.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар