става дума за браво 1.6 16V- дали са ми плочка 35 мм, а по каталога на брц е 33 мм. още преди 7-8 месеца като я монтирах забелязах, че не може да се настрой да върви добре освен ако не й запуша малко въздуха, който може да смуче. така и направих залепих едно фолио на въздухосборника отпред и така доста време вече, но не ме кефи и искам да си я направя както трябва. според вас тези 2 мм разлика, с който сегашната ми плочка е по-голяма дали се отразяват или са много малко за да го забележа? искам да маха фолиото отпред и да си сложа точната плочка, но ако не ми се реши проблема с допълнителното запушване на въздуха няма хич да се занимавам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Плочка 35 мм. вместо 33 мм.
Collapse
X
-
qnisZ написа:Вдигни чуствителноста на самия изпарител и всичко ще си е наред. :DLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
значи с по-голям диаметър може да я направиш да върви повече,но малко трудно се се нагласят ниските обороти,с по-малкия диаметър може малко са де поскопи в високино на всички останали се наглася добре,разхода е по малък също....пробвано лично + доста експериментитипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
deadairplane
-
предполагам сте прави. в маркуча има едно стеснение почти до плочката, което е диаметър около 35-40 мм, така че този огромен маркуч реално не е с видимия дебит отвън. значи какво се оказва- проблема ми е в изпарителя, въпреки че е с чисто нови мембрани? така или иначе съм писал на "Яниз" и ще му я карам...един денLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колега, реши ли проблема, че аз имам същия - ако не запуша малко въздуха, то дори да развия газта докрай върви много зле и прекъсва при ускорение. Изпарителя е вакуумен Волтран със току-що сменени мембрани. Плочката е 38мм, но май се оказва че трябва да е по-малко...FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
е аз ти пиша в твоята тема. в интерес на истината скоро ще стане 1 година откакто карам със запушен въдух, колата върви, но е далeче от на бензин. предполагам може още доста по-добре да върви, но не пипам, защото харчи добре. факт е, че като е студена и моторчето затвори въздуха да ми вдигне оборотите върви много добре. моята плочка е точно според каталога, дори скоро й сложих уплътнение да не би да смуче след нея, но без промяна. аз клоня към кофти мембрани на изпарителя ми, въпреки че и моите са новиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар