Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Плочка 35 мм. вместо 33 мм.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Плочка 35 мм. вместо 33 мм.

    става дума за браво 1.6 16V- дали са ми плочка 35 мм, а по каталога на брц е 33 мм. още преди 7-8 месеца като я монтирах забелязах, че не може да се настрой да върви добре освен ако не й запуша малко въздуха, който може да смуче. така и направих залепих едно фолио на въздухосборника отпред и така доста време вече, но не ме кефи и искам да си я направя както трябва. според вас тези 2 мм разлика, с който сегашната ми плочка е по-голяма дали се отразяват или са много малко за да го забележа? искам да маха фолиото отпред и да си сложа точната плочка, но ако не ми се реши проблема с допълнителното запушване на въздуха няма хич да се занимавам
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Вдигни чуствителноста на самия изпарител и всичко ще си е наред. :D

    Коментар


      #3
      qnisZ написа:
      Вдигни чуствителноста на самия изпарител и всичко ще си е наред. :D
      нямаш си представа колко пъти съм го гласил всякак. без да запуша въздуха отпред коалат не върви, няма хала. иначе като запуша отпред и колата и си върви добре и харчи добре абе всичко е супер, но ме дразни това всеки път като се размести някоя тръба пои въдуховода и колат умалява. изпарителя е брц ат 90 П демек вакуумен, коетъо не мисля че е проблем
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        значи с по-голям диаметър може да я направиш да върви повече,но малко трудно се се нагласят ниските обороти,с по-малкия диаметър може малко са де поскопи в високино на всички останали се наглася добре,разхода е по малък също....пробвано лично + доста експерименти
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5

          Коментар


            #6
            предполагам сте прави. в маркуча има едно стеснение почти до плочката, което е диаметър около 35-40 мм, така че този огромен маркуч реално не е с видимия дебит отвън. значи какво се оказва- проблема ми е в изпарителя, въпреки че е с чисто нови мембрани? така или иначе съм писал на "Яниз" и ще му я карам...един ден
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Колега, реши ли проблема, че аз имам същия - ако не запуша малко въздуха, то дори да развия газта докрай върви много зле и прекъсва при ускорение. Изпарителя е вакуумен Волтран със току-що сменени мембрани. Плочката е 38мм, но май се оказва че трябва да е по-малко...
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                е аз ти пиша в твоята тема. в интерес на истината скоро ще стане 1 година откакто карам със запушен въдух, колата върви, но е далeче от на бензин. предполагам може още доста по-добре да върви, но не пипам, защото харчи добре. факт е, че като е студена и моторчето затвори въздуха да ми вдигне оборотите върви много добре. моята плочка е точно според каталога, дори скоро й сложих уплътнение да не би да смуче след нея, но без промяна. аз клоня към кофти мембрани на изпарителя ми, въпреки че и моите са нови
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар

                Working...
                X