Колеги здравейте. Вярно че най добре е да се сложи газов инжекцион, но за съжаление нямам финансовата възможност за такава. Тъй като бая колеги карат безпроблемно Фятовете с обикновени АГУ-та, затова реших и аз да сложа обикновенна. Но от толкова мнения вече незнам каква марка и от какъв производител да сложа, а и при какъв майстор Едни доволни от една марка, а други от друга и т. н. всеки защитава своята марка, същото важи и за майсторите. Повечето казват "НЕ слагай турска газова уредба". Един майстор който ще слага след 2 дена АГУ на един приятел му казал следното: "По добре да ти сложа турска (или е чешка, не помня с точност), няма проблем да ти взема повече пари и да ти сложа и Италянска, но и с едната и с другата на 60 000 км. ще трябва да смениш мембраните". Като правя една проста сметка колко ще съм на кяр ако тези 60 000 км. съм изминал на газ вместо на бензин, няма да е проблем да купя нови мембрани, та дори и изпарител, дори и на 30 000 км. Ако навъртя толкова километри на газ парите които спестя ще бъдат равни на 10 нови АГУ-та. Предполагам че ако е пишман майстор, ще гледа да вземе парите на всеки един като му пробута по скъп продукт. А и майстора се занимава с тази дейност от повече от 5 години. Колкото мнения събирах за него, едно не намерих да е отрицателно. Дайте съвет дали да се доверя ли на този майстор той да ми сложи АГУ и дали ако му се доверя, да ми сложи турска (чешка), или там каквато ми предложи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги, помогнете каква газова уредба да избера
Collapse
X
-
MGP
TOSHIRO написа:1.Намираш свестен майстор.2.Ако намериш и кола подобна на твоята която е направил тоя майстор и върви както трябва още по-добре.3.Чак когато тези две неща са налице започвай да си мислиш за марки и т.н. ...
Коментар
-
значи преди 2-3 месеца стария италиански испарител здаде багажа,преди една година му бях сменял мембрани и вече ми беше омръзнало да се занимавам с него.тогава въпреки предразсъдаците взех един турски ,платинка му е марката и беше за 50лв и мога да кажа че си държи по-добре настройките от италианския ,когато беше нов.разхода също му е добър,така че турския не лош вариянт.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
MGP
dan4o написа:значи преди 2-3 месеца стария италиански испарител здаде багажа,преди една година му бях сменял мембрани и вече ми беше омръзнало да се занимавам с него.тогава въпреки предразсъдаците взех един турски ,платинка му е марката и беше за 50лв и мога да кажа че си държи по-добре настройките от италианския ,когато беше нов.разхода също му е добър,така че турския не лош вариянт.
Коментар
-
MGP
Последният и краен избор ми е на майстора който предлага Труското АГУ. Попитах го за Италиянски марки и цени, каза ми че предлага Lovato, BRC, като цените им ще бъдат около 420 лв. (дори и 450 лв. да е) което включва и гаранции, но няма да е като при представителя на Lovato, като цената която ми казаха беше 600 лв.Сега се сещам че го попитах "какви АГУ-та предлагате", а той каза "всякакви", но не го попитах дали тази цена включва и монтажа и нужните му емулатори, но като се замисля щом като дава гаранции, трябва да го включва. Но нищо, в неделя имам среща с него и ще разбера.
Коментар
-
MGP
Взех тази защото реших да наблегна на марковата стока. Надявам се че няма да ме разочарова.По много постове прочетох че пишеха отрицателни коментари за изпарители Волтран. Но две приятелчета имат от години такива и засега нямат никакви проблеми. То май си е на късмет, ако уцелиш-уцелиш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар