Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за въздушен филтър на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за въздушен филтър на газ

    На колко време трябва да се сменя въздушния филтър когато караш на газ? На 10 000км с маслото или на по кратко?
    Brava 103HP
    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

    #2
    По принцип се сменя по-често. Някои казват на 7-8000 км. Аз лично го сменям на 5000, защото в градовете ни е много прашно и мръсно, особено в големите. Пък и това е възможно най-евтиния консуматив, а газовото много се влияе от него.
    Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

    Коментар


      #3
      abarth77 написа:
      По принцип се сменя по-често. Някои казват на 7-8000 км. Аз лично го сменям на 5000, защото в градовете ни е много прашно и мръсно, особено в големите. Пък и това е възможно най-евтиния консуматив, а газовото много се влияе от него.
      Да и още повече в София е ужас. Аз това гледах че минах 5 000км на газ и бях чувал че се сменя филтъра по често но викам да се консултирам По принцип няма проблем с разход и т.н. но вярно ще взема да го сменя +0.5Hp
      Brava 103HP
      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

      Коментар


        #4
        ...
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          КИМИ написа:
          Въздушния филтър се сменя на 20 хил км.Не пречи при добро желание да го сменяте всяка седмица ако ви кефи.
          Един въздушен филтър на две смени на масло!!!??? Както казва един водещ: "Имаме новина!". Моя за 6-7000 е вече черен, а на 20 000 не ми се мисли кво ще е
          Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

          Коментар


            #6
            abarth77 написа:
            КИМИ написа:
            Въздушния филтър се сменя на 20 хил км.Не пречи при добро желание да го сменяте всяка седмица ако ви кефи.
            Един въздушен филтър на две смени на масло!!!??? Както казва един водещ: "Имаме новина!". Моя за 6-7000 е вече черен, а на 20 000 не ми се мисли кво ще е
            Всеки месец ако го вадиш и го удариш в земята ще излезе пушилка от филтера Ако видиш филтър на 20хил км щтракни го да го видим
            Brava 103HP
            ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

            Коментар


              #7
              ...
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                КИМИ написа:
                Абе, филтъра да не е тоалетна хартия да я мятаме всеки ден в канализацията?Тоя филтър има 10 милиона милиарда дупчици, които не могат ада се запушат, ако ще в комина на кремиковци да го сложите- какво се шашкате толкова- сменил си бил умника филтъра на 5 хил. км.- до 20 хил.- 4 пъти по 15лв.= 60лв.НЕумника си сменил филтъра веднъж на 20 хил. =15лв. и изгорил 3.50 повече за гориво.Кой е малоумния?А?
                Колега, съвсем учтиво ще те помоля да внимаваш с квалификациите! Правилата на форума са пределно ясни и предполагам, че след като ти липсва възпитание поне можеш да четеш. Няма производител, който да дава 20 000км живот на филтрите си. Не зная дали ти самия караш на газ, но при замърсен въздушен филтър разликата в разхода достига до 1/100. Сметките оставям на теб. Виждам, че ти си спец в смятането. За жалост логиката ти куца.
                Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

                Коментар


                  #9
                  КИМИ написа:
                  Абе, филтъра да не е тоалетна хартия да я мятаме всеки ден в канализацията?Тоя филтър има 10 милиона милиарда дупчици, които не могат ада се запушат, ако ще в комина на кремиковци да го сложите- какво се шашкате толкова- сменил си бил умника филтъра на 5 хил. км.- до 20 хил.- 4 пъти по 15лв.= 60лв.НЕумника си сменил филтъра веднъж на 20 хил. =15лв. и изгорил 3.50 повече за гориво.Кой е малоумния?А?Подобно отношение в този форум не се търпиВземи си бележка, другия път ще бъдеш официално предупреденМодераторски екип на fiat-bg.org
                  Споко скоро може да чуеме и за масла сменящи се на 20 000км - КАЛИАКРА Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                  Brava 103HP
                  ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                  Коментар


                    #10
                    miro2177 написа:
                    КИМИ написа:
                    Абе, филтъра да не е тоалетна хартия да я мятаме всеки ден в канализацията?Тоя филтър има 10 милиона милиарда дупчици, които не могат ада се запушат, ако ще в комина на кремиковци да го сложите- какво се шашкате толкова- сменил си бил умника филтъра на 5 хил. км.- до 20 хил.- 4 пъти по 15лв.= 60лв.НЕумника си сменил филтъра веднъж на 20 хил. =15лв. и изгорил 3.50 повече за гориво.Кой е малоумния?А?Подобно отношение в този форум не се търпиВземи си бележка, другия път ще бъдеш официално предупреденМодераторски екип на fiat-bg.org
                    Споко скоро може да чуеме и за масла сменящи се на 20 000км - КАЛИАКРА Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                    Споко ,че 20000 км са нищо.Преди година посетих сервиза на Мерцедес до Пловдив.Там обслужиха 7 бр. Мерцедес Актрос.В България им дават от смяна до смяна 60000 км или 1 година ,а извън Бг. 100000 км или 1 година.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      При всяка смяна на въздушен филтър ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се прави детайлен преглед на тръбопроводите , маншоните и всички скоби за тяхната цялост и добро състояние.Правил съм ремонт на няколко двигателя заради тази незабелижима на пръв поглед повреда която води до качествено изпиляване на двигателя.Повечето разкъсвания на гумените пресъединителни маншони са незабелижими но при работа на двигателя от създаденото подналягане те се отварят и в двигателя навлиза непречистен въздух.Един двиг. така духаше в картера че на отдушника можеш да си помпиш гумите :D . Засягам тази тема защото много колеги карат с обикновена газова уредба и честичко гърмят , имайте в предвид и винаги едно на ум
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        Торнадо, абсолютно си прав! Аз имах в предвид нашие коли Един познат кадето вкарва коли от Италия ми разправяше че докарали на Горубляне ’’италянка’’ с масло на около 100 000 км и се събрала тълпа около сервиза да гледа каква аджеба течност ще потече Дано и наще да не са ги гледали с такъв интерес като са слизали от автовозите
                        Brava 103HP
                        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                        Коментар

                        Working...
                        X