Предлагам, тук да напишем какво трябва да представлява техническото изпълнение на газовата уредба. Кое е правилно и кое е груба грешка на "майсторите". Не че се правя на голям "майстор" но непрекъснато се сблъсквам с технически неграмотни изпълнения и смятам, че потребителите трябва да знаят какво да търсят. Започвам с кратък списък на моите изисквания:1. Изпарителя задължително трябва да е монтиран надлъжно на колата. Тук не може да има компромиси. Оправдания: "няма място" не важат. Винаги има място, дори ако трябва да се правят конзоли и др. под.2. На краищата на медната тръба, която влиза в изпарителя и тази която влиза в газовия клапан задължително трябва да има поне една (а по-добре 2 ) амортизиращи навивки. Това важи и за връзката към бутилката.3. Електромагнитните газови клапани високо налягане трябва да са два: един отзад на бутилката и един отпред с филтър преди изпарителя.4. Електрическите кабели трябва да са между 0.5мм2 и 0.75мм2 по-дебели става, но е излишно. Кабелите трябва да са прекарани красиво, със стандартни кабелни обувки, добре изолирани.5. Тръбата от бутилката до двигателя трябва да сложена в пластмасов шлаух и прекарана по дъното далеч от аспуховата система, без да се опира във вибриращи части на купето и двигателя, които да протриват изолацията.6. Бутилката трябва да е закрепена надеждно, тоест ако я клатим с ръка да се клати колата, а не бутилката.7. Смесителната плочка трябва да е уплътнена идеално върху карбуратора (или където там е поставена при инжекционите например). Засмукване на въздух СЛЕД плочката е принципно недопустимо. Трябва да се провери също дали дифузьорите на плочката са правилният размер за този двигател. Нито по-малки нито по-големи са допустими.Разбира се това не са "десетте божи заповеди", така че дискусия се допуска.
![Wink](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Коментар