Един въпрос към компетентните колеги, като qniz:колата е Audi A4 1800 1998 Какви предимства и недостатъци има начин на свързване на обикновена АГУ към двигател пълна инжекция (на всеки цилиндър по инжектор),когато при превключване на газ :- се прекъсне тока към - инжектори, бензинова помпа, ламбда сонда, маф -сензор.за предимстава съм чувал че така поне не циркулира непрекъснато бензин и не задръства филтрите,а недостатъци има ли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв е начина за обикновена АГУ към ДВГ с пълна инжекция
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
u_bo
свалих грешките които се получават при превключване на газ.колата е Audi A4 1800 199801249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-00 - Output Open01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-00 - Output Open01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-00 - Output Open01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-00 - Output Open01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-00 - Short to Ground17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground P1515 - 35-00 - -17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205): Short to Ground P1527 - 35-00 - -16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction P0135 - 35-00 - -16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - -16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - -
-
Колега до колкото видях тези грешки са от не слагане на нужната електроника за да не прави така компа. Няма емулатор на дюзи и от там компа засиче че са му спряни дюзите. Другото е че нямаш евентуамно ако му трябва на двигателя мап емулация. И последното е че сигорно няма симолатор на ламбда сонда. Дайми номера на мотора и ще видя каква схема ще ти намеря. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар