Не знам от къде да започна... историята е дълга ) Купих колата с разглобен двигател, според предишния собственик една от свещите е спряла да работи, промила е цилиндъра (имало е много бензин в картера) и е задрал биелния лагер на единя цилиндър. В такова състояние я взех. Няма да изпадам в подробности... Сглобихме двигателя, сменила съм до сега гарнитурата на главата, гарнитурата на картера, биелните лагери, маслен филтър, кабели, дистрибуторна капачка, палец, лещите по тръбичките на бутилката на газта, свещи (свещите които бяха навити бяха нови, но според мен и според всички каталози не за този двигател, а колата запали за първи път със старите свещи, които бяха в багажника на колата. Сега свещите са нови и със сигурност за този двигател, еднополюсни). В крайна сметка след много мъки и нерви колата запали и заработи сравнително добре и на газ и на бензин (но на газ не е работила дълго). Проблема го установих когато запърви път минахме 50 километра на газ, при тръгването нямаше грижи, като загря започна на гасне когато отнема газта, но не много често. След това проблема започна да се учестява, за няколко дена стана кошмарно Всеки ден минаваме сутрин и вечер по около 50-60 километра, по-голямата част магистрала. На магистралата нямаше проблем, сега ми се струва че не работи добре и леко прекъсва. Но в града е ужасно (там вече е и загряла), гасне във всеки момент в които не подавам газ с педала. На бензин не гасне, на бензин държи обороти и работи сравнително добре (не знам тази кола как е работила на бензин преди, но на газ двигателя работи по-чисто когато е на високи обороти). Забравих да кажа, че почистих всички ел. връзки, пръсках с WD-40 моторчетата, регуирахме подаването на газ на всякъде където има врътки (аз от газ не разбирам, но брат ми помогна). Единственото което не съм направила (утре ще поправя тази грешка) са филтрите, мисля да отвия онова което не знам как се казва, но е като пробка на изпарителя, за боклуците (не ми се смейте, жена съм све пак)) и ако успея да сменя филтъра на клапана преди изпарителя (наистина не разбирам нищо от газови работи и ми е много трудно)... Някаква друга идея??? Пак казвам, на бензин не гасне, на газ стана ужасно. И то само на ниски обороти, когато колата загрее. Преди 2 дена беше по-поносимо. А вече не мога да си позволя да сменям нищо по метода на изключването, тази кола ме разори Изключвах и захранването до компютъра (от акумулатора) за повече от час... никаква разлика...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tipo 2.0 гасне на ниски обороти...
Collapse
X
-
Иска регулиране на изпарителя - не ти пуска газ за малките обороти.Можем да ти кажем какво да направиш, ама не знаме марка и модел за да е точно, затова иди най-добре на газаджия утре, да ти направят един газ-анализ и да ти регулират отлично колата - толкова пари си потрошила, дай още 10-15кинта и после газ...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
За центровка на газта ще отида на сервиз, но няма да мога да го направя преди 07.05, а проблема с това гаснене ме побърква. От винта на изпарителя не се променят изобщо оборотите, въртях го много упорито, но разлика няма никаква. Изпарителя е Landi LSE (може би има и някакъв номер но не мога да видя). Не мога да направя снимка, защото почти нищо не се вижда без да го сваля. Отвих му "пробката" и от там изтече някаква гадория, но не беще много черна (по-скоро мазна). Махнах и филтъра на клапана и само за проба му сложих едно дунапренче (нямам в момента друго филтърче, а днес е Великден )) И пак никаква промяна, абсолютно никаква. Сложих си обратно старото филтърче, докато минат празниците и си купя ново. Филтърната ми кутия е добре изолирана, поне така си мисля, но за да проверя дали от там не влиза прекалено много въздух преградих половината въздухопровод след филтъра с бишоп. НИКАКВА РАЗЛИКА (( Не знам вече какво да опитам. Мислех си че поне като е студена колата задържа ниските обороти, но... уви сега угасва по всяко време щом пусна педала на газта. А на високи обороти работи добре (дори много добре).Невъзможните неща са твърде малко... но възможните понякога са много трудни
Коментар
-
Каква ти е уредбата, предполагам, че е обикновенна. Какви обороти държи на бензин? Трява да се увеличи дебита на засмуквания въздух, преди клапата на дебитомера трява да има винт за регулиране, но зависи колко об. държи на бензин. Също така провери да не би да смуче много горещ въздух от някъде. Много ме съмнява, че уредбата е нагласена да подава много газ и става много богата сместа и затова гасне, пробвай да намалиш дебита на газта от тройника, почни с това като начало.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
От тройника въртях първите 2 дена след като сглобихме двигателя и колата запали. От там като въртя оборотите се променят (като принудително държа жилото на газта в определено положение, но като пусна жилото колата пак угасва). Газоата уредба е обикновенна, двигателя е 159А6.046. Понеже двигателя го бяха разглобили преди да купя колата много внимавах като го сглобихме кои маркучи къде да вкарам, мисля че не смуче от никъде много горещ въздух, но... възможно е и да греша. Преглеждах ги многократно, но пак ще погледна. За изпарителя... Не мога никъде да намеря картинка на точно такъв модел (има много подобни, но същия не намерих в нета) На него има една врътка (мисля, че е месингова) и от нея като въртя нищо не се променя, а според мен точно тя е за ниските обороти. Има една "пробка" долу, с вътрешен шестограм, която развих и от там изтекоха разни гадорий, има и същото нещо отгоре, със същия вътрешен шестограм, него не съм го развивала напълно. Започнах да го развъртам сутринта, с надеждата да е добре маскирана врътка за настройки :D , но уви започна да изпуска газ и аз си го стегнах наново. Не се сетих после като спрях крана от бутилката пак да го развия и да видя какво има под него, но... ако трябва и това ще направя. На бензин държи сравнително високи обороти (1200-1400) на празен ход. Колко трябва да са за този двигател с газова уредба? Ей сега може и много да се изложа, но май преди време съм чувала, че когато колата се кара педимно на газ на бензин оборотите на празен ход са по-високи. Имала съм 2 коли на газ до сега, но едната изобщо не работеше на бензин, а другата прекъсваше на бензин и не мога да направя сравнение. Не знам къде се намира температурния датчик за входящия въздух, възможно ли е да има нещо общо с проблема? Преди няколко дена ми се струваше, че като е студен двигателя не гаснеше, имаше и вчера за кратко момент при който държеше на газ 2000 оборота на място, но за кратко и после всичко от начало. Къде ще ме посъветвате да я закарам след празниците, добър газаджия в София?Невъзможните неща са твърде малко... но възможните понякога са много трудни
Коментар
-
За ниските обороти - от врътката на изпарителя.Друга възможно причина е недостиг на въздух и много пусната газ на ниските обороти.Пробвай да завъртиш до дупка тази врътка, отвиваш един оборот и виждаш дали има ефект.Ако няма, нещо му има на изпарителя, или въздушния ти филтър е...аут.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
май проблема ти е общдатчика за тoпъл въздух седи на всмукателния колектор,датчика е кафяв на цвят с кафява букса,възможно е и той да е дал фираможе да дърпа от някъде въздух - серво,ерг системата,вакуума на мап-вакуума на бензиновия клапанпърво оправи колата на бензин да държи нормални обороти (850-950-топла)после си играй на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар