Хора помагайте на несръчния да си върже изпарителя. Имам някакъв който искам да го махам и да сложа тоя дето е на снимката. Сменил съм мембрани, гумички, почистен е и е чистак нов станал. Та ще помоля някой да отдели 5 мин.да драсне някой ред кое къде требе да се върже, коя врътка как да се врътне за да не гръмна.1. Това трябва да е маса...ще го закача на изпарителя.2. Те тая врътка не знам колко да я отвия пък и не знам за какво е. Някой казват оборот и половина, други само половин оборот.3. Това май е за празния ход....и тая не знам 1,5 ли или 1/2 оборот.4. Към маркуча....тоя ще видя къде отива на стария изпарител.5. и тоя също ще видя.6. и тоя също ще видя.4, 5 и 6 кой за какво е? Вода, газ....7. Тая жица ще вържа към акумулатора.8. Това е врътката, дето се оттича гадорията....тая единствено ми е ясна Значи идеята ми е следната. Да си махна стария изпарител, който е като този долу и на негово място да туря този на горната снимка, но така да го сложа, че да запали колата и да отида на газанализатор, та затова ме вълнуват съвсем бегли центровки да се придвижа на 10-тина км и оттам нататък той да си троши главата Еми благодаря къща не храни, ама аз все пак ще кажа благодаря на всички отзовали се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да сменя един изпарител с друг? Настройки.
Collapse
X
-
прилича на ловато .1 и7 е маса ,до него се вързва + от ключето за газовото,обикновено син кабел,4и5 вода 6 газ и8 пробка за източване на батака .И аз съм с такъв,2 е за празен ход а 3 за чувствителноста.Завиваш2 до край а3 го отвиваш така че като включиш контакт да се чува че издиша газ.палиш и ако има нужда регулираш пр ход пак със 3FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
-
Моя изпаретил го сменяхме на една среща...10х на НСО отново по повода..1 е маса, вързана за някакъв болт, може и такъв на изпарителя.3 - високи обороти според мен4 и 5 са вода ин и вода аут. Ако няма стрелки вероятно няма и нужда да има.6 - е газ аут.7 - е плюса за отваряне на клапана.8 - ниски обороти според мен.Успех!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
монтаж :8 се пада долу(пробка за буклуци) 6-газ изход към плочкатаот горната страна ще се падне входа за газта от бутилката(тя не е точно отгоре а на 10 часа ако ме разбираш,там навиваш гайката с тръбата и буренцетоза електрроклапана няма какво да добавя,колегите са го казали.4-вход гореща вода,5-изход водареглаж-завиваш 2 до край,с един кабел подаваш + на газовия клапан и на клапана на изпарителя,и слушаш през 6 дали съска и завиваш 3 докато спре,когато спре ,развиваш примерно 1-2 оборота винта 2 го развиваш на 1-2 об ,тройника на 3-4об,свързваш наркучите,охлаждаща течност,инсталацията, даваш на контакт и раз два три -пали от винта 2 регулираш на добри обороти на празен ход,от тройника се регулира дебита на газта,от 3 чувствителност ако е по завита колата набира по трудно ,ако я развиш почва да погорява повече,там се търси баланс.ами това е ,дано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
янко написа:само да добавя ,на снимката 7 и 1 са един и същ кабел и е маса ,до нея се вързва + от ключето ,настройките зависят от смесителя,моя е както пиша по горе и гори 8 10 на астра 1,6 ,за бравата имам брц
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар