Разхода ми на газ е >15 л/100км. градско!Чисто нов въздушен филтър,завишеният разход е и при топло време!Мога ли сам да се опитам да го настроя или направя нещо, защото ми омръзна да ходя при човека, дето ми постави газовата уредба (срещу BILLA, на Т.Каблешков-кв.Мотописта) ....!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям разход на газ!
Collapse
X
-
Mожеш да я настроиш разбира се , но надали ще е по-добре от настройката на газ анализатора.Общо взето - от врътката на изпарителя търсиш максималните обороти , без разбира се колата да се дави.Оттам вече не зная как ти е колата - карб (едно/двукамерен) , моно инжекция или многоточкова такава?!Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
-
Самоковско Шосе 1 е адски обширно понятие :D А и напуснах вече , защото не мога да съчетавам работата с ученето... Да , на празен ход търсиш стабилен празен ход с максимални обороти. Плочката с един или два щуцера ти е?Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Уредбата няма значение.От изпарителя вървят 3 дебели маркуча - два за вода и един за газ , който върви някъде към инжекцията - след това някъде по пътя му има едно кранче и след това въпроса ми е един маркуч ли продължава или два?Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Хм... тогава би трябвало да е по-лесно , но не съм сигурен - трябва да задържиш на около 3000-4000 оборота и да я настроиш на слух. След това пробваш от празен ход рязко да дадеш газ , за да видиш дали има ряз. Ако се дави - навиваш кранчето с една идея, ако се "замисля" малко го развиваш и така...Ако след цялата тази играчка като караш в колата мирише на газ - врътката на изпарителя малко я затягаш , защото ще ти е богата сместа и обратно - ако е супер спънат кон колата го развиваш. Тези манипулации ги правиш в рамките на 1/4 до половин оборот на кранчетата...Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Елементарно се гледа за течове - правиш си сапунена вода и със пяна проверяваш по всички съединения.По-скоро ти е много богата сместа и за това мирише - в генерацията се изхвърля части недоизгоряла горивна смесГазови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
аналогичен пробем
И аз имам подобен проблем - колата е Фиат Мареа, пълна инжекция, с газов инжекцион (така е купена), но от известно време дава много голям разход. Смених въздушен филтър и ми казаха, че трябва да отида на реглаж, но пък в сервизите ми казват, че газовия инжекцион не може да се регулира. Газовата уредба е БРЦ, и от всички сервизи ме пращат в оторизирания сервиз в Дружба, където пък много се чака и трябва предвалително записване.Някой има ли идея какво бих могла да направя?Друг проблем, който имам е, че на ниските обори на газ колата се дави и придърпва. В БРЦ ми бяха казали, че някакъв СМАРТ е за смяна, но след като го тестваха, се оказа, че не е в него проблема и решиха, че пролема е в съединителя. Да ама на бензин този проблем го няма - колата върви перфектно. Някакви идеи?ПС Аз съм половинката на Милен, и предварително се извинявам за неточното използване на някои от авто-термините :DAPRILIA Mille R '01
Коментар
-
Наистина газовият инжекцион сам си регулира сместа и имам предложение - отиди на кодочетец да видят дали компютъра на колата на бензин не е натрупал някакви грешки за някой датчик и да е преминал в сервизен режим (сервизният режим представлява предварително зададени настройки на смес и Т.Н. , като не се влияе от датчиците за количество въздух , емисии изгорели газове и т.н. ; компютъра влиза в този режим когато някой датчик не е на ред и просто не е в състояние да регулира сместа). По някога сервизният режим се доближава до толкова до реалните условия , че разликите в режимите на работа не се усещат...Общо взето идеята ми беше такава : газовият инжекцион също черпи данни от тези датчици , но не мисля , че има сервизен режим , както и памет за грешки.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
The_Machine написа:Наистина газовият инжекцион сам си регулира сместа и имам предложение - отиди на кодочетец да видят дали компютъра на колата на бензин не е натрупал някакви грешки за някой датчик и да е преминал в сервизен режим (сервизният режим представлява предварително зададени настройки на смес и Т.Н. , като не се влияе от датчиците за количество въздух , емисии изгорели газове и т.н. ; компютъра влиза в този режим когато някой датчик не е на ред и просто не е в състояние да регулира сместа). По някога сервизният режим се доближава до толкова до реалните условия , че разликите в режимите на работа не се усещат...Общо взето идеята ми беше такава : газовият инжекцион също черпи данни от тези датчици , но не мисля , че има сервизен режим , както и памет за грешки.APRILIA Mille R '01
Коментар
-
Относно червеният ключ не мисля че ще ти е нужна повече информация от тази ТУКВъв Вантотрейд могат да ти проверят компютъра, въпреки че мен ме съмнява от това да е големия ти разход. Най-добре отиди в този сервиз за газовинжекцион който са ти казали. Незнам дали си проверявал свещите, но те са много важни, особенно при работата на газ.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар