Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход на газ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям разход на газ!

    Разхода ми на газ е >15 л/100км. градско!Чисто нов въздушен филтър,завишеният разход е и при топло време!Мога ли сам да се опитам да го настроя или направя нещо, защото ми омръзна да ходя при човека, дето ми постави газовата уредба (срещу BILLA, на Т.Каблешков-кв.Мотописта) ....!

    #2
    Mожеш да я настроиш разбира се , но надали ще е по-добре от настройката на газ анализатора.Общо взето - от врътката на изпарителя търсиш максималните обороти , без разбира се колата да се дави.Оттам вече не зная как ти е колата - карб (едно/двукамерен) , моно инжекция или многоточкова такава?!
    Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
    София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

    Коментар


      #3
      Колата е 1,6i.e. моноинжекция.Максималните обороти ги търся на празен ход ли? А ти работиш на Сам.шосе-1 ли? Защото, ако е така сме на 200 м. един от друг?!

      Коментар


        #4
        Самоковско Шосе 1 е адски обширно понятие :D А и напуснах вече , защото не мога да съчетавам работата с ученето... Да , на празен ход търсиш стабилен празен ход с максимални обороти. Плочката с един или два щуцера ти е?
        Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
        София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

        Коментар


          #5
          Това вече незная!?Уредбата е StarGas.

          Коментар


            #6
            Уредбата няма значение.От изпарителя вървят 3 дебели маркуча - два за вода и един за газ , който върви някъде към инжекцията - след това някъде по пътя му има едно кранче и след това въпроса ми е един маркуч ли продължава или два?
            Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
            София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

            Коментар


              #7
              Един!

              Коментар


                #8
                Хм... тогава би трябвало да е по-лесно , но не съм сигурен - трябва да задържиш на около 3000-4000 оборота и да я настроиш на слух. След това пробваш от празен ход рязко да дадеш газ , за да видиш дали има ряз. Ако се дави - навиваш кранчето с една идея, ако се "замисля" малко го развиваш и така...Ако след цялата тази играчка като караш в колата мирише на газ - врътката на изпарителя малко я затягаш , защото ще ти е богата сместа и обратно - ако е супер спънат кон колата го развиваш. Тези манипулации ги правиш в рамките на 1/4 до половин оборот на кранчетата...
                Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                Коментар


                  #9
                  Мерси за инфото- ще я пробвам!Ама то и сега си мирише на газ ?! Гледах по маркучите и съединенията- видимо няма проблем. Може ли, по някакъв начин, да се разбере за евентуален теч?

                  Коментар


                    #10
                    Елементарно се гледа за течове - правиш си сапунена вода и със пяна проверяваш по всички съединения.По-скоро ти е много богата сместа и за това мирише - в генерацията се изхвърля части недоизгоряла горивна смес
                    Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                    София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                    Коментар


                      #11
                      А-ха разбрах и ти благодаря за инфото!Ще пробвам довечера да я настроя или разтроя ! :D

                      Коментар


                        #12
                        аналогичен пробем

                        И аз имам подобен проблем - колата е Фиат Мареа, пълна инжекция, с газов инжекцион (така е купена), но от известно време дава много голям разход. Смених въздушен филтър и ми казаха, че трябва да отида на реглаж, но пък в сервизите ми казват, че газовия инжекцион не може да се регулира. Газовата уредба е БРЦ, и от всички сервизи ме пращат в оторизирания сервиз в Дружба, където пък много се чака и трябва предвалително записване.Някой има ли идея какво бих могла да направя?Друг проблем, който имам е, че на ниските обори на газ колата се дави и придърпва. В БРЦ ми бяха казали, че някакъв СМАРТ е за смяна, но след като го тестваха, се оказа, че не е в него проблема и решиха, че пролема е в съединителя. Да ама на бензин този проблем го няма - колата върви перфектно. Някакви идеи?ПС Аз съм половинката на Милен, и предварително се извинявам за неточното използване на някои от авто-термините :D
                        APRILIA Mille R '01

                        Коментар


                          #13
                          Наистина газовият инжекцион сам си регулира сместа и имам предложение - отиди на кодочетец да видят дали компютъра на колата на бензин не е натрупал някакви грешки за някой датчик и да е преминал в сервизен режим (сервизният режим представлява предварително зададени настройки на смес и Т.Н. , като не се влияе от датчиците за количество въздух , емисии изгорели газове и т.н. ; компютъра влиза в този режим когато някой датчик не е на ред и просто не е в състояние да регулира сместа). По някога сервизният режим се доближава до толкова до реалните условия , че разликите в режимите на работа не се усещат...Общо взето идеята ми беше такава : газовият инжекцион също черпи данни от тези датчици , но не мисля , че има сервизен режим , както и памет за грешки.
                          Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                          София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                          Коментар


                            #14
                            The_Machine написа:
                            Наистина газовият инжекцион сам си регулира сместа и имам предложение - отиди на кодочетец да видят дали компютъра на колата на бензин не е натрупал някакви грешки за някой датчик и да е преминал в сервизен режим (сервизният режим представлява предварително зададени настройки на смес и Т.Н. , като не се влияе от датчиците за количество въздух , емисии изгорели газове и т.н. ; компютъра влиза в този режим когато някой датчик не е на ред и просто не е в състояние да регулира сместа). По някога сервизният режим се доближава до толкова до реалните условия , че разликите в режимите на работа не се усещат...Общо взето идеята ми беше такава : газовият инжекцион също черпи данни от тези датчици , но не мисля , че има сервизен режим , както и памет за грешки.
                            Извинявай за тъпия въпрос, но къде има такова нещо като кодочетец? Ванто трейд? Ауто Италия? Александър Ауто? И фатално ли е, че нямам червения ключ за колата, а само синия?
                            APRILIA Mille R '01

                            Коментар


                              #15
                              Относно червеният ключ не мисля че ще ти е нужна повече информация от тази ТУКВъв Вантотрейд могат да ти проверят компютъра, въпреки че мен ме съмнява от това да е големия ти разход. Най-добре отиди в този сервиз за газовинжекцион който са ти казали. Незнам дали си проверявал свещите, но те са много важни, особенно при работата на газ.

                              Коментар

                              Working...
                              X