Значи от извесТно време по малко почна да ми прави мизериИ колата с празен ход исе наложи да отворя изпарителя (предишно отваряне преди година и полОвина за смяна на всичко гуменов изпарителя), беше пълен с бОклучета и вЪВ високо и на ниско налягане, чистя, сменям гумените клапанчетазатварям (мембраните ги биваше още), обаче ефекта беше временен. Пак отварям, пак чистя, пак затварям, ама като се закучи, положението ставаше между лошо и по-лошо.и като се пищисах, взех един турски иЗпарител май, че платника се казваше за 50 лв. (имаше и волтран за тези пари, но този ми стана по-симпатичен), моНтирах го и да ти е кеф да го регулираш. Плавни настройки, колата добре върви, очаквах да му бягат настройките,но от 2 дни не се е наложило да го въртя много.Значи аз съм малко предубеден към турските неща, но все пак това е бюджето решение, което работи добре.Не е зле да се има предвид, ако на някой колега му замине иЗпарителят.За разхода не мога да кажа, защото още не съм го засякъл, ама като го засека ще кажа.Със стария даваше 10-11/100 градско, когато работеше добре - това в Пловдив без ръчкане.Ами това е за сега.Модериран пост.Здравейте колега, полезна темичка. Направихме няколко корекции на правописа.По-правилно е да се изпише иЗпарител и ако е възможно да ползвате точки и главни букви, информацията Ви ще се чете доста по-леко и приятно.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бюджетно решение за 50 лв. за иЗпарител
Collapse
Реклама
Collapse