Здраввейте фиатковци Абе почудих се вече с тази кола...скоро оборотите на газ започнаха да падат...както стоя на светофара и колата през 3-4 секунди се разтриса и оборотите падат. Започна и да гасне. Ходих по сервизи и ми казаха че проблема е в кабелите на свещите (свещите са нови м-у другото...само кабелите не съм сменял). Отивамаз и купувам 1 кабели...слагам ги и уж всичко е наред. Обаче по 1 време пак усещам някакви вибрации...по нарядко и колата вече не гасне ама все пак ги има. Вчера тръгвам от 1 паркинг и бааам...изпатква отпреде и угасва. Паля с много газ и към сервиза пак. Там ми казват че пак имало проблем с тока...чували се искрите как цъкат при свещите.Казват ми "пич изчакай вечерта и виж каде се виждат искри да знаеш каде точно цъка" (те не се занимавали с ток).Отивам при 1 приятел вечерта...отваряме капака...и никаде няма искри. 30 мин стоим гледаме...по 1 време поглейдам отзад и под ауспуха доста мокро на асвалта. пипам ауспоха и ми мокри ръката...и то точно като падат оборотите тя леко се дави и хварля тази течност (като няма мирис и цвят наи вероятно вода ще е). Та въпроса ми е от къде подяволите се е взела(не е конденз някакав щото беше адски много). Интересува ме и ако карам така ще прецакам ли нещо (а колата ми трябва много а всички сервизи многоо заети и ме пращат при други хора постоянно).Мерси предварително...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капе вода от ауспуха и падат оборотите?
Collapse
X
-
Идеята ми е че може да имаш останала вода някъде, спада ли ти нивото на антифриза?Спомням си че имаше тема, в която съветвахме спирт в резервоара и на бензин, за изчистване, или с добавка, ако не стане...от някъде влиза вода/антифриз.... При мен също има вода, но не е много, само защото газовата си е газова, има и съвсем лек мириз на газ, но чак да капе - не.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Има ли и бял пушек отзад? Кафяв ли ти е антифриза? Има ли газове в него докато работи колата? Ако е така може да имаш прeгоряла гарнитура на главата. Което си е основен ремонт. Възможно е с добавка и малко каране на бензин нещата да се оправят. Възможно е също да си минал през някоя голяма локва, както един колега по-рано, и да ти е пълно гърнето отзадСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
ЕЕЕЕееее жената ей сега се прибра и каза че е минала оня ден през 1 голяяям гьол а дано еот това.Няма много пушек отзад...само това падане на оборотите ме притеснява...Ако реша да си пътувам от Шумен за Казанлък да не веземе посредата да ме остави в балкана ...Fiat Bravo - 1.6 16V - МЕТАН.
Коментар
-
Абе тези жени, сигурно има нещо намокрено по двигателя, ако е била мноого голяяма локва може да са се намокрили свещите и оттам да губи обороти, ще се оправи, ама по-добре покарай на бензин, че ако е на газ да гръмне в колекторите може да ти направи мизерии. А тези майстори дето са ти казали че цъкат искри от свещите да върят да пасът другаде, как чуха след като цъкането на инжекторите би заглушило каквото и да е цъкане аман от майстори.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Само да кажа за пушека на колегата и за водата дето капе. Не мен си ми капе откакто съм я взел колата и пуши. Беше ми издухала гарнитурата ама това си беше от прегряване обаче сега след шлайфането на главата колата пак си пуши и пак си капе вода от ауспуха. Предполагам че е някаква кондензация не знам точно.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Щом колата е на ГАЗ е НОРМАЛНО да капе ВОДА отзад и да има ЛЕК БЯЛ пушек докато загрее. Само ако е бял обаче и само докато загре. После лек пушек е допустим. Това е и един от недостатъците на АГУ - сменяш по често гърнетоCatalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар