Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Притрисане на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Притрисане на празен ход

    Автомобилът е Bravo 1.6 16V, 76kW 1998г. Сложиха ми газова уредба БРЦ в сервиза на БРЦ. Преди да ми монтират газовата колата на празен ход работеше перфектно, никакво притрисане нямаше. След монтажа колата започна на празен ход да притриса и на газ и на бензин! От сервиза ми казаха, че е нормално това нещо след като се сложи газ на пълна инжекция. Според мен проблема е нещо може би или засмуква въздух от някъде, но не ми се вярва да е това, защото го прави и на празен ход или нещо по токовете, в зависимост майсторите при поставяне на газовата от къде, и как да взимали ток и.т.н, че да трепери и на бензин и на газ. Идея ?
    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
    182A4.000, 1998г.

    #2
    я погледни да не са ти сменили свещитезащото като ми монтираха инжекционовия метан са ми сложили и еднополюсни НЖК пак то тряа да е двуполюсни и ги питах и ония викат по добре се даржало гаста с еднополюсни и са ми ги сменили без да ме питатчак после чатнах кат вадих да ги гледамможе да е от там ...или да не е леголиран добре изпарителяинжекцион ли е газовото?
    Fiat Brava 1.6 16V 2001

    Не на войната по пътищата !
    http://media.causes.com/ribbon/478500

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4

        Коментар


          #5
          deadairplane написа:
          ivan_dmx написа:
          я погледни да не са ти сменили свещитезащото като ми монтираха инжекционовия метан са ми сложили и еднополюсни НЖК пак то тряа да е двуполюсни и ги питах и ония викат по добре се даржало гаста с еднополюсни и са ми ги сменили без да ме питатчак после чатнах кат вадих да ги гледамможе да е от там ...или да не е леголиран добре изпарителяинжекцион ли е газовото?
          И да не беше "леголиран" на бензин щеше да е добре
          зависи майстори сякви ....имам познати дето така си дават кола за газово и си я зимат с прецакана настройка на бензина и на газтаче се караха...и на др. майстор
          Fiat Brava 1.6 16V 2001

          Не на войната по пътищата !
          http://media.causes.com/ribbon/478500

          Коментар


            #6
            ivan_dmx написа:
            я погледни да не са ти сменили свещитезащото като ми монтираха инжекционовия метан са ми сложили и еднополюсни НЖК пак то тряа да е двуполюсни и ги питах и ония викат по добре се даржало гаста с еднополюсни и са ми ги сменили без да ме питатчак после чатнах кат вадих да ги гледамможе да е от там ...или да не е леголиран добре изпарителяинжекцион ли е газовото?
            ами преди да ми сложат газовата бях с двуполусен Bosch FR7LDC. Веднага след монтажа на газовата бяха сменени и свещите в друг сервиз с еднополусен Bosch FR7DC, по препоръка и по каталог в магазин на Бож - Киров и техните консултанти там, но не мисля, че проблема може да е че свещите са еднополюсни, а не двуполюсни. В магазина обясниха и на мен, че на газ е най-добре еднополусни. газовата не е инжекцион,а обикновенна
            Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
            182A4.000, 1998г.

            Коментар


              #7
              ако не си ги хвърлил, нищо не пречи да проваш със старитесамо внимавай като вадиш кабелите, защото да супер тъпо направениFR6LDC е свещ за 1,6 мотора
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Sev написа:
                ако не си ги хвърлил, нищо не пречи да проваш със старитесамо внимавай като вадиш кабелите, защото да супер тъпо направениFR6LDC е свещ за 1,6 мотора
                за съжаление не пазя старите свещибъркаш се за FR6LDC, колата беше с FR7LDC и по каталога на Аутодата пак са с топлинно число 7, а не с 6
                Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                182A4.000, 1998г.

                Коментар


                  #9
                  книгата ми показва това:
                  Прикачени файлове
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Sev написа:
                    книгата ми показва това:
                    знам, че по книгата показва това, но и по книгата показва и че Champion трябва да са RC8BYC, а в по новите версии на Аутодата се дават вече РЦ10ЪЦЦи на мене в книгата пише FR6LDC, no po Autodata пише FR7LDC и като купих колата нов внос от Италия беше с FR7LDC и работеше прекрасноможе и от свещите да е нещо, за това ще взема на NGK BKR6EKC, поне от тази марка само отзи модел ги дават, Bosch i Champion се разминават нещо, но дали са все пак свещите проблема?
                    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                    182A4.000, 1998г.

                    Коментар


                      #11

                      Коментар


                        #12

                        Коментар


                          #13
                          1.значи въздухопровода не е запушен, защото парво ми ганеше колата в движение, а след това откачиха маркуча (маншона) от там от където излиза след въздушния филтър и влиза отпред във въздухозаборника. Проблема с тресенто беше и на двата варианта2.газовата е обикновенна с сигурност е без ламбда емулатор. След диагностиката ми казаха, че няма грешки за ламбдата. От сервиза казаха, че този модел на Браво и без ламбда симулатор няма да натрупва грешки. 3.Днес пробвах и с едни свещи четири електродни Bosch FR78X, които също излизат по каталог за модела.4.За дюзите незнам дали има емулатор, но на диагностиката ми показва грешки в Горивовпръскващ винтил и на 4-те цилиндара. Вроятно са спестили и емулатора на дюзите, но след изчистването на грешките и след това работа само на бензин, за да не натрупа нови грешки пак тресе на празен ход. Чудя се дали не е нещо по монтажа на газовата да дава отражение и на бензин. Газовата е обикновенна. Малко повече похарчва около 15-16 с настпване.
                          Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                          182A4.000, 1998г.

                          Коментар


                            #14

                            Коментар


                              #15
                              Не ламбда симулатор не е сложена, и на диагностика не показва грешки на ламбдата, имам разпечатката и 2 пъти съм го гледал диагностиката какви грешки ще даде. Единствено дава грешка на дюзите, защото са се опитали, чрез някаква си маса или нещо такова да оправят нещата, но не става и сега ще монтират емулатор на дюзите.Вътрешния диаметър не съм си измерил, зашото няма как да го измеря, трябва да разкача маркучите от плочката, а на самата плочка е монтирано нещо като гумено-силиконово, което един вид играе роля на един вид кихалка, било ново от БРЦ, иначе имам и друга кихалка-клапа на вуздухопровода.с четири полюсните свещи пак пристриса, сложих NGK по каталога мисля, че бяха БКР6ЕКС двуполюсни и като чели една идея по добре работи колата, но пак леко пристриса. Дано се окаже от натрупаната грешка на дюзите и след емулатора да се опражи, но незнам защо и на бензин и на газ го правиА ти какви ядове си брал без ламбда емулатоира ?
                              Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                              182A4.000, 1998г.

                              Коментар

                              Working...
                              X